سلام دخترم دو سال و شش ماهش از دوسالگی از مای بی بی گرفتمش و جیش میگفت شب ادرایم از نوزادی نداشت تا الان
مشکل اصلیم این الان حدود سه هفته میشه جیش و پی پی شو نمیگه هر روشی بگی امتحان کردم فایده نداره میخوام بدونم چیکار کنم یعنی علت خاصی داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



629
1401/08/14




