قزوین.خیام.پاساژ ستاره شهر طبقه دوم پلاک ۳۴
بچه ها دوهفته هست یه پالتو اینجا سفارش دادم کد رهگیری هم نداده هنوز دستم نرسیده...بنظرتون آدرسش همینحاس؟
ازین پیجi_shiko_plus
پرسش (1401/08/14):
خانمایی که تو قزوین هستن میشه لطفاً بیان ببینین این آدرس درسته اونجاست؟
475
42
1401/08/14
سوال کننده
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
سلام درسته من مغازشم رفتم
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
اما جنساش زمین تا آسمون با عکس فرق دارن در این حد یعنی
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
کاش حضوری میرفتین
0
1401/08/14
سوال کننده
من خراسان جنوبی ام .خیلی دورم
اصلا جواب هم نمیدن
سرشون شلوغه ؟
اصلا جواب هم نمیدن
سرشون شلوغه ؟
0
1401/08/14
بانو آسو .
شماره تلفن داره ک
0
1401/08/14
سوال کننده
جواب نمیدن
0
1401/08/14
بانو آسو .
شماره ثابتش زنگ زدی؟
0
1401/08/14
سوال کننده
اره
0
1401/08/14
بانو آسو .
موبایلشم ک هست
0
1401/08/14
سوال کننده
خیالم راحت شد پس درسته آدرس
ولی خیلی وقته سفارش دادم نمیرسه چرا
ولی خیلی وقته سفارش دادم نمیرسه چرا
0
1401/08/14
بانو آسو .
کلاهبرداری نیست چون هم تلفن گداشته هم وب سایت داره تازه ۳ تا پیج داره ک هر ۳ تاش هم فعالیت داره هم کامنت بازه مشخصات و ادرسشم درسته
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
عع چ دور
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
درسته
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
کلاهبرداری نیست اما خود قزوینیا اغلب از این مغازه خرید نمیکنن بیشتر فروشش اینترنتیه .من ک یبار رفتم گفتم خدایا این همونه ک تو عکس بود چرا همچینه
0
1401/08/14
بانو آسو .
منم یزدم یبار از گرگان لباس سفارش دادم نوشته بود بین ۳ تا ۷ روز دیدم نیومد اینقدر پیام و زنگ دادم اخر جواب دادن بنده خدا گفت ما گرگانیم لباسا رو یجا دیگه تولیدی میدوزن بین ۳ تا ۷ روز ب دست ما میرسه ک بعدش پست میکنیم برا شما
دقیق ۱۸ روز شد تا ب دستم رسید😁😁
دقیق ۱۸ روز شد تا ب دستم رسید😁😁
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
ایشالا واسه شما برسه و با کیفیت باشه
0
1401/08/14
بانو آسو .
اره بعضی پیجا لباساشون که عکسش میزارن عکسا ژورنالی هست و کیفیت اون رو نداره
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
اعلان تاپیکو فعال میزارم رسید دستت عکس بده بگو کیفیتش چطوره
0
1401/08/14
سوال کننده
جدی...دیدم نسبت به بقیه پیجا خیلی مناسب تر هست .پس جنسش افتضاحه...خوب شد همین یکی خریدم پس
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
ببین فقط یدونه ک تو عکس میزارن قشنگ اتو میزنن نخای اضافیشو میگیرن خوشگل میدوزن
0
1401/08/14
سوال کننده
من تا حالا هرچی از اینستا خریدم جنسش فوق العاده بوده خیلی راضی بودم....اینو مطمینم پس بخاطر اینکه ارزون خریدم دوسش ندارم😭😭
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
من رفتم مغازه دیدم از همه لباسا نخ آویزونه چروووووک دوخت کج و کوله اصلا تعجب کردم نمیدونم ایشالا واسه ارسالی هارو تمیز کرده باشن نخ ایناشو
0
1401/08/14
سوال کننده
کلا مدل پیج ایواز رو برمیدارن
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
اونجور ک من دیدم خیلی بد بود البته من تابستون رفتم نمیدونم پالتورو تمیز بدوزن یا نه
0
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
😂😂😂ایواز کجا اینا کجا
0
1401/08/14
سوال کننده
باشه اگه رسید دستم میگم چجور بود جنسش
1
1401/08/14
🌱 nstrn 🌱
مرسی عزیزم
0
1401/08/14
سوگل "مامان میکائیل"
به بهقزوینیا منم اهل اونجام ولی تاحالا مغازش نرفتم ولی تو اینستا دیدم پیجشو فک نکنم با وجود این همه راه ارتباطی کلاهبرداری باشه اگه پشتیبانی داره باهاش تماس بکیر
0
1401/08/14
.... .
من ازش پالتو گرفتم دیر میرسه ولی میرسه
من خیلی راضی بودم راستش
من خیلی راضی بودم راستش
0
1401/08/14
.... .
پالتو دو رو گرفتم می ارزید به قیمتش
0
1401/08/15
سوال کننده
میشه عکس بدی ازش
0
1401/08/15
سوال کننده
چند روزه رسید دستش
0
1401/08/15
.... .
10روز طول کشید
0
1401/08/15
.... .
واتس اپ هم جواب میدن
0
1401/08/15
.... .
شب برگردم خونه چشم عکس میفرستم براتون
0
1401/08/28
سوال کننده
بچه ها پالتوم اومد گفتم برسه بهتون اطلاع بدم .بد نیس فقط قوارش خیلی بزرگ فرستادن ک دادم خیاط برام اندازش کرد.الان خیلی شیک شده.نسبت ب قیمت خیلی خوبه.خیلی هم گرمه
0
1401/08/28
🌱 nstrn 🌱
مبارکت باشه عزیزم اگه دوس داشتی عکسشو بزار
0
1401/08/28
سوال کننده

0
1401/08/28
سوال کننده
بیا عزیزم تو عکس روشن تر افتاده.یکم تیره تر هست فقط
0
1401/08/28
🌱 nstrn 🌱
خوشگله عزیزم ب خوشی بپوشی
0
1401/08/28
سوال کننده
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




