سلام بچه هاااااا بهترین دکتر اطفال قزوین کیه؟؟
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم واسه چ کاری میخوای
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
علیرضا طارمی ها عاليه ولی خییییییلی سخت نوبت میده
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
حبیبی خوبه
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
منصوره حسینی هم میگن خیلی خوبه
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
من پسرم زردی داشت بردم آتشگران خدا خیرش بده زردی بچم با قطره اومد پایین
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
برای زردی فقط دکتر احمد اتشگران
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
پروفسور جلیل القدر هم عالین
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
و دکتر طارمیها ک درجه یک اگه بتونی نوبت بگیری ۸صبح تا ۹ صبح باید با چندتا خط زنگ بزنی بلکه نوبت گیرت بیاد
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
من یه هفته درگیر نوبت گرفتن بودم موفق نشدم
0
1401/07/11
Esmat A
من پیش منصوره حسینی میبرم دکتر حبیبی و طارمی ها بد نوبت میدن
0
1401/07/11
سوال کننده
برای زردی میخوام عزیزم
0
1401/07/11
سوال کننده
مرسی بچه ها
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
حتما پیش دکتر اتشگران ببر روبروی بیمارستان بوعلی
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
ایشالا دوروزه خوب میشه
0
1401/07/11
سوال کننده
من سه روزه دارم زنگ میزنم هیچ کس جواب نمیده
0
1401/07/11
سوال کننده
باید حضوری نوبت بگیرم تلفنی نوبت نمیدن؟
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
ساعت چند زنگ میزنی
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
نوبت دهیش از ساعت ۴یا ۳فکر کنم
0
1401/07/11
سوال کننده
صبح ظهر عصر غروب اصلا جواب ندادن
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
غروب زنگ بزنی حتما جواب میدن
0
1401/07/11
سوال کننده
هر روز هفته هست دکتر آتشگران؟
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
دقیق نمیدونم ولی من هر وقت ک زنگ زدم بوده و رفتم
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
میخای زنگ بزنم برات نوبت بگیرم
0
1401/07/11
سوال کننده
ممنون میشم گلم دخترم زردیش بالاس سه روزه دارم زنگ میزنم از استرس دارم میمیرم
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
اسمو فامیلشو بگو
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
هر ساعتی ک نوبت بده میتونی بری؟
0
1401/07/11
سوال کننده
اسم خودم نازنین احمدی
دخترم نیلای ملکی
ههر چی زودتر بهتر
اصلا مهم نیس ساعتش کی باشه من میرم
دخترم نیلای ملکی
ههر چی زودتر بهتر
اصلا مهم نیس ساعتش کی باشه من میرم
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
باشه از ساعت ۴ به بعد حواست به تاپیک باشه هر وقت جواب بدن سریع ساعتشو میگم بهت
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
یادت نره ها
0
1401/07/11
سوال کننده
باشه گلم دستت درد نکنه یه دنیا ممنونم
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
خواهش میکنم عزیزم
1
1401/07/11
سوال کننده
حواسم هست عزیزم
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم من امروز برای پسرم نوبت گرفتم ولی نمیتونم برم
برو بگو برسام معروفی نوبت داره الکی بگو داداشم اسم خودش رو گفته نوشتین
گفت ساعت۵ اینجا باش
برو بگو برسام معروفی نوبت داره الکی بگو داداشم اسم خودش رو گفته نوشتین
گفت ساعت۵ اینجا باش
1
1401/07/11
سوال کننده
وای مرسی عزیزم خدا خیرت بده
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
ساعت ۴ ب بعد زنگ بزن مطب بگو چ ساعتی بیام
اسم پسر منو بگو
اسم پسر منو بگو
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
نگران نباش خوب میشه سریع
1
1401/07/11
سوال کننده
وای مرسی دنیا ممنونم
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
قربونت
0
1401/07/11
سوال کننده
مرسی بخاطر دلگرمیت
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
پس من دیگه نوبت نگیرم
0
1401/07/11
سوال کننده
خدا هرچی میخوای بهت بده
خودت و خانوداه ات هم همیشه سالم و سلامت باشین
خودت و خانوداه ات هم همیشه سالم و سلامت باشین
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
قربونت عزیزم
قسمت دختر گلت بوده
قسمت دختر گلت بوده
0
1401/07/11
سوال کننده
نگیر عزیزم دستت توهم درد نکنه ایشالله همیشه سالم و سلامت باشین
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
زنگم نزنه طوری نیست
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
اخه میخواد از خونه راه بیفته علاف نشه
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
فداتشم ایشالا زود خوب میشه نگران نباش
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
بگو نوزاد۳روزه دارم نمیتونم زیاد بشینم
بگو عمل کردم
بگو عمل کردم
0
1401/07/11
🌱 nstrn 🌱
میگم یعنی چون اسمش چیز دیگس اونجا ایراد نمیگیرن بگه مثلا خاهرم گرفته اشتباهی اسم بچشو گفته
1
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
بگه خواهرم پسرشو اورد اینجا واسه دختر منم نوبت گرفت
اشتباه اسم پسر خودشو گفته
اشتباه اسم پسر خودشو گفته
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
ب من گفت۵بیا
0
1401/07/11
سوال کننده
اینم میشه
0
1401/07/11
سوال کننده
حتما گلم
0
1401/07/11
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم چی شد رفتی
1
1401/07/11
سوال کننده
سلام گلم اره رفتم دستت درد نکنه خیلی منتظر نبودم
ممنون عزیزم
ممنون عزیزم
0
1401/07/11
sepideh od
عزیزم متخصص اطفال دکتر هوشیار مجابی هست
ک نوزادان بیمارستان کوثر ومهرگان بخش ان ای سیو رو چک میکنه
ک نوزادان بیمارستان کوثر ومهرگان بخش ان ای سیو رو چک میکنه
0
1401/07/11
sepideh od
من دخترمو پیشش میبرم و خیلی راضیم
0
1401/07/11
سوال کننده
مرسی گلم
0
1401/07/12
فرفری ۳۰ ۰۰
خداروشکر
ان شاالله زودی خوب بشه
ان شاالله زودی خوب بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- معرفی دکتر فوق تخصص اطفال در زنجان
- کسی تهران نازی اباد دکتر اطفال خوب میشناسه معرفی کنه لطفا .دخترم دچار رفلاکس شده فردا ببرمش
- شیرازی ها یه لحظه بیاین
- معرفی دکتر اطفال خوب در غرب تهران
- خانم های انزلیچی لطفا میاین
- دکتر اطفال خوب تهران
- دکتر اطفال خوب درتبریز؟؟؟؟
- دکتر اطفال خوب تهران
- کلینیک ارمغان تو جنت آباد کسی میشناسه
- متخصص نوزادان و اطفال در شیراز



245

