سلام خسته نباشید پسرم روزی دوبار شیرخشک نان میخورد یبوست ودل درد داشت بعد ده روزه بهش اپتامیل اچ ا میدم روز درمیان شکمش کار میکنه یبادم کار میکنه عکسشو میفرسم ببینید اسهاله یا ن من فک میکنم همش اسهاله ولی شک دارم چن قبلن یبوست بود یکم سفت بود باتشکر رنگ سبز بخاطر سرماخوردگیشه
0
1401/08/14
سوال کننده

اینمعکسپیپیش
0
1401/08/14
سمانه ودنیز🌊👶🏻
فک کنم ب این مدفوع میگن مخاطی
0
1401/08/14
سمانه ودنیز🌊👶🏻
پدی لاکت روزی ده قطره بده
0
1401/08/14
سوال کننده
اسهالهدیگها
0
1401/08/14
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 🌹
مگر حساسیت دارد که اچ آ می دهید؟
زنده باشید 🌹
مگر حساسیت دارد که اچ آ می دهید؟
0
1401/08/15
سوال کننده
ارعشیرخشکبالامیاوردایناسهالهیعنی
0
1401/08/15
سوال کننده
قبلنشیرممکمبودزیادشیرخشکمیدادمدرکلولی الانکبهترشدهروزییبارمیدمیادوبارشایدمیگمشیرخشکشکمشدهوبیشترشیرخودمومیخورهطبیعیه منمدفوعنوزادیکفقطشیرمادرمیخورهراندیدمبخاطرهمینشکباسهالدارم
0
1401/08/15
پزشک اوما
عزیزم چه کسی این شیرخشک را تجویز کرده؟
0
1401/08/15
سوال کننده
دکترمتخصص
0
1401/08/16
پزشک اوما
عزیزم دلبندتان اسهال دارد و باتوجه به مخاطی بودن بنظر در عکس بهتر است شیرخشک با نظر متخصص اطفال تعویض گردد. فعلا هم پدی لاکت 5 قطره صبح ها بدهید و به متخصص اطفال مراجعه کنید 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



324

