تولدم بود ۵ روز قبل موعدم گفتم بزنم شاید بود خوشحال بشم هاله داره تو واقعیت پررنگ تر از عکسه بنظرتون امیدی هست؟
7
1401/08/14
سوال کننده

5
1401/08/14
Elli M
هاله داره
3
1401/08/14
mahsa s
به نظرم داره
1
1401/08/14
mahsa s
کادو گرفتی😀
1
1401/08/14
Mahsa. M M
سلام عزیزم من هاله رو دیدیم ان شاءالله مثبت باشه
0
1401/08/14
سوال کننده
ادرار ناشتا هم نبود
1
1401/08/14
سوال کننده
ممنون ایشالله دعا کنید برام خیلی دگ خستم ۲ ساله دست به دعام
1
1401/08/14
mahsa s
مبارکه ایشالا🤩
0
1401/08/14
سوال کننده
دگ بی بی نزدم گفتم ۲ روز بگذره یکشنبه یا دوشنبه که موعدم هست بزنم ایشالله پر رنگ تر بشه
1
1401/08/14
معصومه جلالی
اره این بهتره
1
1401/08/14
kok_mi
تولدت مبارک عزیزدلم ❤️💋
0
1401/08/14
kok_mi
ان شاالله واقعی مثبت باشه خوشحال بشیم❤️🩹🫂
0
1401/08/14
سوال کننده
ممنونم عزیزم اینو دیروز ۱۱ ظهر زدم دل تو دلم نیست بشه دوشنبه که موعدمه از یور میترسمپریود بشم بازم نباشه
0
1401/08/14
kok_mi
قربونت بشم توکل کن ب خدا ان شاالله مثبته 💛
استرسم نداشته باش😘
استرسم نداشته باش😘
0
1401/08/14
kok_mi
هاله کی انداخت؟
1
1401/08/14
kok_mi

1
1401/08/14
kok_mi
من با این بی بی مثبت بودم ب زوووور دیده میشه
0
1401/08/14
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
شما بااین بیبی ها مثبت بودی؟
0
1401/08/14
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
بتا تون چند بود؟
0
1401/08/14
kok_mi
آره عزیزم
0
1401/08/14
kok_mi
۱۲ 😁
0
1401/08/14
سوال کننده
والله همون اول که زدم دیدم منفی گفتم ولش کن این الان اگر باشه هم نشون نمیدا و اینا انداختمش تو کشو رفتم امدم باز دلم آروم نگرفت گفتم شاید کم بوده تا بخواد رنگ بگیره زمان برده باشه نگاه کردم تا اینجوریه نمیدونم چقدر بعدش این شده بود
0
1401/08/14
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خب ، بعد بالا نرفت؟
0
1401/08/14
سوال کننده
تو این عکسه من فقط بزور توی سمت راستی حس میکنم باشه خط دوم 😊خوشبحالت عزیزم خدا برات نگهش داره
0
1401/08/14
سوال کننده
من اینقدر هاله کمرنگ دیدم
که یکبار به خودم گفتم اگر عکس گرفتی خط دوم تو عکس موبایل پیدا بود بهش اعتماد کن ن چشمات
که یکبار به خودم گفتم اگر عکس گرفتی خط دوم تو عکس موبایل پیدا بود بهش اعتماد کن ن چشمات
0
1401/08/14
سوال کننده
این عکسه هم تو واقعیت خطه پر رنگ تر از این
0
1401/08/14
سوال کننده
ایشالله که الکی و کاذب نباشه
2
1401/08/14
ماه 💙
وای ساحل دختررر هاله داره
تولدتم مبارک باشه عزیزم
من از این مارک ماه پیش استفاده کردم بتام صفر بود اصلأ هاله نداشت
ولی این معلومه😍😍
تولدتم مبارک باشه عزیزم
من از این مارک ماه پیش استفاده کردم بتام صفر بود اصلأ هاله نداشت
ولی این معلومه😍😍
0
1401/08/14
mam marveh
بارداری قبلم پنج روز قبل موعدم زدم هاله ای داشت ک به زور دیده میشد روزهای بعد پررنگ تر میشد
بنظرم دوروز بعد دوباره تکرار کن ان شاء الله ک هستی
بنظرم دوروز بعد دوباره تکرار کن ان شاء الله ک هستی
0
1401/08/14
ماه 💙
اگه مثل من عجولی
با همین مارک صبح بزن ان شاالله پر رنگ تر شده
با همین مارک صبح بزن ان شاالله پر رنگ تر شده
0
1401/08/14
kok_mi
چرا چند روز بعدش آزمایش دادم شد ۱۴۰
خیلی کند اومد بالا
ولی خب موند برام🥰
خیلی کند اومد بالا
ولی خب موند برام🥰
0
1401/08/14
kok_mi
قربونت بشم من سلامت باشی ان شاالله ب زودی قسمت تو میشه عزیزدلم
چند روز دیگه با آز مثبت میای خبر خوش میدی 💛😘
چند روز دیگه با آز مثبت میای خبر خوش میدی 💛😘
0
1401/08/14
kok_mi
آره دقیقا کاملا واضحه
بی بی زدی یا اینکه آز دادی حتما بهمون بگو منتظریم🥰😍
بی بی زدی یا اینکه آز دادی حتما بهمون بگو منتظریم🥰😍
0
1401/08/14
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خداروشکر😍❤️
0
1401/08/14
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
عزیزم هم تولدت مبارک هم بارداریت ، ایشالا مثبتی ، یه بیبی دیگه صبح بااولین .. دوباره بزن اگه تونستی
0
1401/08/14
kok_mi
این بی بی ک فرستادم رو دوتاشو همزمان زدم حتی خط c هم نیوفتاد
منم انداختمش کنار
بعد نیم ساعت رفتم دیدم اینجوری شده
خیلی زود بی بی زدم دقیقا ۱۰ روز ب موعدم بود
چون از شوهرم بدم اومده بود و ب بو حساس شده بودم شک کردم زدم
منم انداختمش کنار
بعد نیم ساعت رفتم دیدم اینجوری شده
خیلی زود بی بی زدم دقیقا ۱۰ روز ب موعدم بود
چون از شوهرم بدم اومده بود و ب بو حساس شده بودم شک کردم زدم
1
1401/08/14
kok_mi
دورت بگردم 🫂❤️🩹💋
0
1401/08/14
الناز مامان نيکان❤
مبارکه عزیزم هاله داره فردا صبح اول وقت بزن
0
1401/08/14
Sani_mom2 🪴
مباااارکه عزیزمم😍😍😍
0
1401/08/14
مامانِ لِنا 🧚♀️
عزیزم تولدت مبارک باشه
هاله داره🥰🥰
هاله داره🥰🥰
0
1401/08/14
مامانِ لِنا 🧚♀️
انشالله که مثبته عزیزم،فردا صبح بزن اگه مثبت باشه پررنگ ترمیشه
0
1401/08/14
سوال کننده
ندارم این مارک دگ پنجشنبه شبم امدیم کازرون شهر نزدیک شیراز خونه خاله شوهرم تا فردا عصر اینجام فردا عصر میام شیراز احتمالا با وندفو یا اون خودکاری که دارم خونه یکشنبه میزنم صبح ناشتا
0
1401/08/14
mahsa ♥️
ایشالله ک مثبته عزیزم...مارک بی بی ک زدی چیه؟
0
1401/08/14
سوال کننده
شاید باورت نشه اما اینقدر بی خیال بودم که نیست یادم نیست روژان بود یا مدیکور یادمه صورتی بود خونه نیستم وگرنه میگفتم جلدش هنوز تو کشومه
0
1401/08/14
سوال کننده
یه خودکاری مدیکور از ایت کله گردا دارم خونه دوتا وندفو
یدونه کاستی مدیکور
یدونه کاستی مدیکور
0
1401/08/14
mahsa ♥️
ایشالله بی بی چک بعدیت خطش واضح تر نشون یده عزیزم😍
0
1401/08/14
mahsa ♥️
۷۹ زدی یعنی متولد ۷۹هستی؟؟؟
0
1401/08/14
سوال کننده
ممنونم گلم ایشالله
0
1401/08/14
سوال کننده
اره آبان ۷۹
الان ۲۲ سالم هست
الان ۲۲ سالم هست
1
1401/08/14
mahsa ♥️
اااا تولدت مبارک عزیزم ایشالله دلت همیشه شاد باشه
0
1401/08/14
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/08/14
بهار امیری
آره هاله داره مبارکه
منم روز تولدم بی بیم مثبت شد
منم روز تولدم بی بیم مثبت شد
0
1401/08/14
طیبه مامان آریان💙 .
مبارک باشه عزیزم.
مارک وندفو بگیر و روز موعد دوباره بزن ان شا الله که پررنگ پررنگ بشه
مارک وندفو بگیر و روز موعد دوباره بزن ان شا الله که پررنگ پررنگ بشه
4
1401/08/14
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
امید همیشه هست گل من، صبوری کنید اگر دچار تاخیر شدید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد و هدیه خود را از خدا بگیرید 💜
امید همیشه هست گل من، صبوری کنید اگر دچار تاخیر شدید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد و هدیه خود را از خدا بگیرید 💜
0
1401/08/14
💞مریم 💞
مبارکه عزیزم هاله اش مشخصه
0
1401/08/18
سوال کننده
دوستان حتی با پررنگ تر از این بی بی چک
0
1401/08/18
سوال کننده
هم پریود شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک پررنگ تر شد...
- جواب تست بی بی چک و ازمایش
- سلام میشه جواب تست منوبگین ممنون میشم
- بیبی چک مثبت یا منفی
- متخصصان بیبیچک بیایید بیبی منو ببینید
- مارک بیبیچک رودوس آیا مثبت کاذب داره
- کووووووو بیایین این بیبیچک نگا کنین
- خب خداروشکر بیبیچک ها خشک شدن حالا بیایین نظر بدین
- بیبیچک وندفو زدم منفی شد 😂😂😂😂
- پدر بیبیچکا رو امروز سرویس کردم



5179

