سلام وقتتون بخیر باشه من از دهم آبان ماه تا به امروز مدت سه چهار روز هستش که خونریزی خیلی کم به صورت قهوهای رنگ دارم و یک مقداری هم زیر دلم درد میکنه کمرم تیر میکشه یه موقعی که میزنه زیر دلم از دوم آبان ماه که روز اول پاکی من بود تا دهم آبان ماه نزدیکی بدون پیشگیری داشتم ماه قبل هم قبل اینکه که پریود بشم نوزدهم مهرماه و بیست و سوم مهر ماه نزدیکی بدون پیشگیری داشتم و یکم آبان ماه آخرین روز پریودم بود علت خونریزی من چیه؟
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
چند سیکلت لکه بینی داشتی؟
0
1401/08/13
سوال کننده
روز شانزدهم
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
پریودات ۳۰ روزس؟
0
1401/08/13
سوال کننده
از روز شانزدهم تا روز نوزدهم که امروز هستش
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
میتونه از تخمک گذاری باشه یا لانه گزینی
0
1401/08/13
سوال کننده
از 28تا 31
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
میدونی ی کیت تخمک گذاری بزن ببین تخمک گذاری داری یا ن
0
1401/08/13
سوال کننده
کیت تخمک گذاریم منفی در اومده
0
1401/08/13
سوال کننده
زدم منفی
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
پس لانه گزینی میتونه باشه
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
بی بی چک بنداز
0
1401/08/13
سوال کننده
وقتی که استراحت میکنم و کاری نمیکنم خونریزی ندارم ولی یک کم راه برم شروع میشه
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
بعد اگ منفی شد احتمالا ک لکه بینی وسط سیکل داری ک از سردی رحم میتونه باش
0
1401/08/13
سوال کننده
اینم زدم نه منفی نشون داد نه مثبت
0
1401/08/13
سوال کننده
گفتم فردا صبح برم آزمایش خون بدم شاید از ماه قبل که اقدام کردم باعث بارداری شده باشه
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
خراب بووه
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
نه بی بی بزن بعد برو الگی ۱۲۰ چرا بدی ازمایش
0
1401/08/13
سوال کننده
120تومن شده آزمایش بتا؟!
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
آره بابا
0
1401/08/13
سوال کننده
اوه چه خبره
0
1401/08/13
سوال کننده
دلم میگه تلفنی به دکترم زنگ بزنم ازش بپرسم اگر اکی بده برم معاینه و برام سونو واژینال بنویسه
0
1401/08/13
سوال کننده
ولی میخوام قبلش بدونم چه علتی داره آخه دختر عموم بود دکترش گفته بود لانه گزینی هستش دوماه بهش استراحت داده بود
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
بزنگ آره بهتره
0
1401/08/13
سوال کننده
آره همین کار میکنم
0
1401/08/14
مامانِ لِنا 🧚♀️
عزیزم اگر باردار باشی ام چیزی نشون نمیده الان
به نظرم تا موعد پریودت صبر کن اگر پریود نشدی و باردار بودی که مبارکت باشه
اگر نبودی برو دکتر برای بررسی علت لکه بینیت
به نظرم تا موعد پریودت صبر کن اگر پریود نشدی و باردار بودی که مبارکت باشه
اگر نبودی برو دکتر برای بررسی علت لکه بینیت
0
1401/08/14
سوال کننده
خود دکترم هم همینو گفتش
0
1401/08/14
بانو آسو .
کجا میرید ازمایش میدید۱۲۰ تومن من میرم تامین اجتماعی رایگانه
تیتر هم بیمارستان دادم ۲۰ تومن😐
تیتر هم بیمارستان دادم ۲۰ تومن😐
0
1401/08/14
سوال کننده
شاید آزمایشگاه های خصوصی اینقدر باشع
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



357

