سلام خانم دکتر و دوستان
پسرم سرماخورده یاآنفولوانزا نمیدونم کدومش
یه روزمیشه تب داره بیحاله وازعصری یکم آبریزش بینیم داره
براش شربت سرماخوردگی خریدم چقدربهش بدم وچندساعتی یه بار؟
چکارکنم حالش بهتربشه ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



345
1401/08/13



