Ooma
پرسش (1401/08/13):

سرماخوردگی و کرونا در بارداری

سلام خانوم دکتر میخواستم بگم من حدودا ۲ ماه پیش کرونا گرفتم والان یک ماه از مدت درمانم گزشته ولی توی این مدت من همش حالت های سرما خوردگی مثل آبریزش بینی بدن درد و سر درد دارم واکسن آنفولانزا هم زدم علتش چیه؟

سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم یعنی اصلا بهبودی حاصل نشده است؟
سلام خانوم دکتر شاید دو روز فقط
جان دلم چند روز از تزریق واکسن آنفولانزا گذشته؟
یک هفته
اگر علامت ها از زمان تزریق شدت یافته ناشی از تزریق واکسن است صبوری کنید حل می‌شود، اما اگر از قبل همین شرایط بوده، فعلا شربت سیم پرگنالکد را شروع کرده و جهت ارزیابی دقیق تر به صورت حضوری مراجعه کنید 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.