دوستان و متخصصین بیبی چک یه لحظه بیاین
من ۵ روزه از موعدم گذشته یعنی ۱۹ روز از آمپول آزاد سازیم میگذره
دو روز پیش بیبی زدم هاله خیلی ضعیف بود گفتم شاید تبخیره امروز زدم توی دو دقیقه اول خط افتاد حالا میشه روش حساب کرد یا نه ؟؟
بعدشم من از روز ۲ لکه بینی قهویی دارم
بخاطر سیکل ایوای که رفتم شیافت و آسپرین مصرف میکنم امکان داره لکه بخاطر این دارو ها باشه؟؟؟ یا دارم پری میشم
پرسش (1401/08/13):
بیبیچکم هاله داره یا نه ؟؟؟؟
1205
89
1401/08/13
سوال کننده
0
1401/08/13
سوال کننده

0
1401/08/13
سوال کننده

0
1401/08/13
سوال کننده
تو عکس بخاطر کیفیت دوربین کم رنگه خودم پر رنگتر میبینمش
0
1401/08/13
elnaz sph
دوتاش مال امروزه؟
0
1401/08/13
سوال کننده
اره
0
1401/08/13
سوال کننده
در اصل یکی از دو زاویه گرفتممعلوم بشه
0
1401/08/13
hana ۱۳۸۰
اگ تو دیقه افتاد مثبته
0
1401/08/13
سوال کننده
اره توی همون یکی دو دقیقه اول افتاد بعدش پر رنگ تر شد
0
1401/08/13
سوال کننده
پس اینهمه لکه بخاطر چیه؟؟☹
0
1401/08/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
چند روز از موعدت گذشته
0
1401/08/13
سوال کننده
۵ روز
0
1401/08/13
زهرا r
بیبی چکت مارکش چیه
0
1401/08/13
elnaz sph
خب برو آز بده اگه مثبت بود زودتر بری دکتر شیاف میده بهت
0
1401/08/13
سوال کننده
مدیکور
1
1401/08/13
Sani_mom2 🪴
سلام عزیزم هاله داره 😊
به نظرم برو ازمایش بده
به نظرم برو ازمایش بده
0
1401/08/13
سوال کننده
شیافت استفاده میکنم چون از اول سیکل بعد آمپول بهم دادن باز لکه دارم .البته استراحت میکنم لکه کم میشه
0
1401/08/13
زهرا r
مدیکور همینطورِ من قبلنا زدم اینطور بوده ولی منفی بوده...برو آز بده
0
1401/08/13
سوال کننده
شنبه یا یکشنبه دیگه میرم گفتم اگه نشدم قشنگ بگذرع بعد برم آز بدم
2
1401/08/13
Sani_mom2 🪴
برای اطمینان با یه مارک دیگه بزن
روژان
وندفو
یونی تست
اینام مارکای خوب و دقیقی هستن
روژان
وندفو
یونی تست
اینام مارکای خوب و دقیقی هستن
0
1401/08/13
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/08/13
Sani_mom2 🪴
قربونت
انشاءالله شاد بشی
ما هم از شادی تو خوشحال بشیم😍
انشاءالله شاد بشی
ما هم از شادی تو خوشحال بشیم😍
0
1401/08/13
سوال کننده
انشالله عزیزم در پناه خدا
2
1401/08/13
رقیه 💚
ب نظر میاد منفی باشه
چون از موعدت گذشته باید پررنگ تر میشد
چون از موعدت گذشته باید پررنگ تر میشد
0
1401/08/13
سوال کننده
نمیدونم شایدم منفی باشه
0
1401/08/13
elnaz sph
من شب قبل موعدم ویتاساین زدم ک اولش منفی منفی کامل بود بعد نیم ساعت ی هاله تقریبا صورتی مشخص بود ک فک کردم خط تبخیره دوباره صب موعدم زدم اونم منفی شد البته ی هاله خیییلی ضعیفی نسبت ب شب قبلش داشت ک دیگه مطمئن شدم منفیه باز دوباره چهارروز بعدش مدیکور زدم درجا دوخطش افتاد خوشرنگ خوشرنگ
0
1401/08/13
سوال کننده
البته دورهام ۲۵ روزه اس
0
1401/08/13
elnaz sph
اره الان زود هم هس احتمال داره بتات پایین باشه
0
1401/08/13
سوال کننده
نمیدونم والا دو به شک شدم با این لکه ها 😑
0
1401/08/13
elnaz sph
ان شاالله مثبته عزیزم فعلا استراحت کن تا لکت بیشتر نشه
0
1401/08/13
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1401/08/13
سوال کننده
احتمالا لقاحت زود بوده عزیزم انشالله بارداری و زایمان راحتی داشته باشی
2
1401/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
کاذبه متاسفانه گلم
0
1401/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
البته بنظر من
0
1401/08/13
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
از کجا میدونی کاذبه؟وقتی زیر 5دقیقه باشه مثبته. واسه من ازینم کمرنگ تر بود.
0
1401/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
تیره
0
1401/08/13
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
مهسا پسرت کپی باباشه
خدا حفظش کنه 😍💋
خدا حفظش کنه 😍💋
0
1401/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
حالا من نظرمو گفتم ایشاالله که مثبته
0
1401/08/13
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
خب خشک میشه تیره میشه دیگه.
0
1401/08/13
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اره همه میگن 😅 مرسی عزیزم خدا بچه هاتو نگه داره برات ❤😍
0
1401/08/13
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن مهسا اخه منم خیلی اینطوری شده بود حالا بازم ایشاالله من اشتباه کردم
1
1401/08/13
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
انشالله هرچی خیره
0
1401/08/13
سوال کننده
نمیدونم عزیزم
0
1401/08/13
سوال کننده
انشالله
1
1401/08/13
elnaz sph
قربونت ان شاالله
0
1401/08/13
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
سلام عزیزم هاله داره
0
1401/08/13
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1401/08/13
سوال کننده
اره از نزدیک قشنگ خط ولی حس میکنم دارمپری میشم
0
1401/08/13
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
مثبت انشالا یه تست بتا بده عزیزم یه برای اطمینان یه بار دیگه بی بی بزن
0
1401/08/13
سوال کننده
بیبی چکام بدرد نخور شدن
0
1401/08/13
سوال کننده
انشالله اگه نشدم یکشنبه میرم آزمایش
0
1401/08/13
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
من همین علائم داشتم درد پریودی خیلی شدید داشتم اما بی بی زدم مثبت شد تست دادم همون روز گف بارداری
0
1401/08/13
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
انشالا که با خبرخوس بیای عزیزم نگران نباش استرس نداشته باشه
0
1401/08/13
سوال کننده
من سمت راستم روز ۱۲ سیکلم یه فولیکم آزاد نشد شد ۲۷ بعدش گفتن کیست شده الان همون سمتم تیر میزنه و یسره لکه قویی دارم
0
1401/08/13
سوال کننده
*قهویی
0
1401/08/13
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
انشالا عزیزم خیره توکل به خدا کار سنگین نکن تا شنبه وایستا ببین چی میشه یه تست بزن اگه دیدی همین طور بود حتما به دکتر مراجعه کن تست بارداری بده
0
1401/08/13
سوال کننده
انشالله باشه عزیزمممنونم
1
1401/08/13
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
فدات عزیزم مراقب خودت باش ❤🌺
0
1401/08/13
سوال کننده
ممنونم عزیزم حتما❤❤
1
1401/08/13
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/08/13
حانیه ح
یدونه هم با مارک دندفو بزن ببین هاله داره؟
0
1401/08/13
حانیه ح
من پریروز با یونی تست زدم هاله ی خیلی کمرنگی داشت بعد با وندفو زدم پررنگ دو تا خط افتاد
0
1401/08/13
سوال کننده
وندفو ندارم . اگه پری نشدم میرم آز میدم هرچند چشم آب نمیخوره
0
1401/08/13
سوال کننده
خب اخه من لکه زیاد دارم بیشتر میگم شاید دارم پری میشم
0
1401/08/13
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خدا امیدتو ناامید نکنه❤️
1
1401/08/13
سوال کننده
انشالله 😔🙏
0
1401/08/13
marziyeh bazargan
بارداری
0
1401/08/13
سوال کننده
هان؟؟؟
0
1401/08/13
zahra .
هاله داره
و چون سریع خط افتاد،احتمال زیاد بارداری
ازمایش بده ،صبح هم یبار دیگه تست بزن😍😍
و چون سریع خط افتاد،احتمال زیاد بارداری
ازمایش بده ،صبح هم یبار دیگه تست بزن😍😍
0
1401/08/13
سوال کننده
بعد از ظهر تست زدممنفی بود الانم یسره خون سیاه ازممیاد سرگیجه دارم
0
1401/08/13
سوال کننده
فک نمیکنم باردار باشم
0
1401/08/13
arezoo i
بی بی چک مدیکور مزخرفترین بی بی شده کاذب داره شدیدن ...هر وقت خاستی تست بزنی با ی مارک دیگه بزن
0
1401/08/13
سوال کننده
اره خیلییی مزخرفه و بی خاصیته فکنم آب توش بریزی همهاله بزنه
0
1401/08/13
سوال کننده
*فکر کنم
0
1401/08/14
مامانِ لِنا 🧚♀️
عزیزم حتما یه مارک دیگه ام بزن
مدیکور برای من الکی خط واضح مینداخت بخاطر همین بهش اعتماد ندارم
انشالله که مثبتی عزیزم
مدیکور برای من الکی خط واضح مینداخت بخاطر همین بهش اعتماد ندارم
انشالله که مثبتی عزیزم
0
1401/08/14
سوال کننده
اره کلا مدیکور بدرد نخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




