سلام دکتر عزیز من از دیشب درد واژن دارم وقتایی که راه میرم درد میگیره وقتایی که دراز میکشم دردی ندارم از امروزم نیم ساعتی هست زیر دلم درد پریودی دارم خطرناکه یا طبیعیه؟خیلی نگرانم یکم عفونت دارم ترشحاتم زرد رنگه دکتر بهم قرص واژینال داده مصرفش مشکلی نداره؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



416
1401/08/13


