یک هفته میشه دخترم درگیر ترشحات پشت حلق و گرفتگی بینی هست دو بار پیش پزشک رفتم اول پدیزان تجویز کردن سری بعد پلارژین و سیتریزین ولی من تغییری تو گرفتگی بینی دخترم احساس نمیکنم خیلی اذیته ،تازه احساس میکنم پلارژین و سیتریزین بی حالش کرده ،بخور مرطوب گذاشتم ،سرم تو بینیش میریزیم با پوار تخلیه میکنم ولی خوب نمیشه ،باید چیکار کنم ؟ دوبارع همون پدیزان رو بهش بدم ؟ ضرر نداره هی دارو عوض کردن ،درمونده شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



448
1401/08/12



