سلام خانم دکتر وقتتون بخیر . پوست بیکینی من کلا حساس شده به طوری که بلافاصله بعد از پریودی لبه های واژن تورم میکنه و پوست بیکینیم خشکی میزنه و میسوزه . و به غیر از این مورد ، هنگام رابطه ام دهانه واژنم قرمز میشه و میسوزه به قدری که تحملش واسم سخته . علت اینا چی میتونه باشه؟ آیا لیزر باعث این وضعیت من شده ؟ حدود ۹ جلسه اس که لیزر میرم . آخه من قبل لیزر با شیو کردن ناحیه خیلی اذیت بودم و بعد هر اصلاح به خارش و سوزش می افتادم واسه همین گفتم برم لیزر که راحت بشم اما الان باز این مدل اذیتم . به نظرتون چه کنم ؟ اگه مربوط به لیزر هست آیا به لیزرم ادامه بدم یا نه؟ الان برای درمان و بهبودی چکار باید بکنم ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



573
1401/08/12



