سلام دکترجان خسته نباشید.
من بچم یک ماهش بود کرونا گرفت و منم ازش گرفتم منتها دوماهه سرفه هام قطع نمیشه فقط هم شبا سرفه دارم دکترم رفتم خیلی شربت و دارو داد ولی خوب نشدم. نشاسته و دانه ی به هم امتحان کردم نشد.ممنون میشم دکتر جان و اومایی ها اگه تجربه ای دارید کمکم کنید چون موقع شیر شب بچه مدام سرفه دارم و از خواب میپره. اسکن ریه هم دادم دکتر گفتم شاید ریه ام درگیره جوابشو می فرستم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



273
1401/08/12



