مامانا ۱۵هفته ام رفتم سونو چکاپ کنم جنین گفتم جنسیت گفت ب دختر میخوره ولی احتمالسونو۱۶ هفته سرویکس بهت میگه دقیق.چقد احتمال خطا داره گفته دختر؟ان تی گف قابل تشخیص نیس