سلام من الان حدود 4 روز از موعدم میگذره و دوروزه که لکه بینی قهوهای مثل روز های آخر پریود دارم و اصلا درد هم ندارم و علائم همیشگی پریود هم ندارم لکه بینی ام هی قطع میشه
به نظرتون احتمال داره باردار باشم؟ تست بزنم؟
کسی بوده اینطوری باشه و حامله باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



708
1401/08/11












