سلام عزیزای دل
یه سوال
سونو چسبندگی جفت همون روشکم انجام میشه یا واژیناله؟بعد اگه چسبندگی باشه با دارو رفع میشه یا ربطی نداره؟و اینکه هفتهچندم انجام بشه بهتره؟
پرسش (1401/08/11):
سونوگرافی چسبندگی جفت در بارداری
398
34
1401/08/11
سوال کننده
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
سلام اره از رو شکمه
0
1401/08/11
سوال کننده
مرسی
خواستم بپرسم واژینال نباشه سورپرایز شم آخه دکتر مرد هستش
خواستم بپرسم واژینال نباشه سورپرایز شم آخه دکتر مرد هستش
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
من ۲۶ هفته انجام دادممعمولا ۳ماه دوم انجام میدن؛دارو که فک نکنم داشته باشه ولی برا سزارین دوم خیلس واجبه که سونو داشته باشی تاثیر داره رو عمل انگار
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن از رو شکمه
0
1401/08/11
سوال کننده
آرزو تاریخ پریودت چه تاریخی بوده؟
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
من ۲۹ اسفند ولی ان تی جلوتر بودم یکمی
0
1401/08/11
سوال کننده
من ۲۸ اسفند بودم
تاریخ زایمانتو چندم زدن داخل ان تی یا دکترت
تاریخ زایمانتو چندم زدن داخل ان تی یا دکترت
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
برا من بین ۲۵ تا ۲۹ آذر زده؛اخر هفته دیگه میرم ببینم دکترم چندوم میگه احتمالا بین ۱۷ تا ۲۰ بشه
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
۳۹ برمیداره می خوام بگم ۳۸ برداره😪اگه قبول کنه
0
1401/08/11
سوال کننده
آره زودتر بهتره
من پسرم رو ۳۶ هفته و دو روز زایمان کردم خداروشکر هیچچچ مشکلیم نداشت
الانم دوس دارم نهایت تا۳۸ باشه
من پسرم رو ۳۶ هفته و دو روز زایمان کردم خداروشکر هیچچچ مشکلیم نداشت
الانم دوس دارم نهایت تا۳۸ باشه
0
1401/08/11
سوال کننده
بخدا من شبا خواب ندارم
اصن بارداری دوم انگار بدنت به فنا رفته..انگار جون نداری
بارداری اولم خیلی سرحال و قوی بودم
اصن بارداری دوم انگار بدنت به فنا رفته..انگار جون نداری
بارداری اولم خیلی سرحال و قوی بودم
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
دفعه پیش بهش گفتم گف ن بچه گناه داره همون ۳۹ حالا باز بهش میگم
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
خوب تو فاصلشونم کمه براهمی بیشتر اذیت میشی
0
1401/08/11
اسما بانو
سلام
من پریودم۲۳اسفند بود
امروز دکتر بودم کفت ۱۰ آذرسزارینت میکنم
من پریودم۲۳اسفند بود
امروز دکتر بودم کفت ۱۰ آذرسزارینت میکنم
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
بسلامتی گلم
1
1401/08/11
اسما بانو
انگار میشم۳۷ هفته و ۲روز
0
1401/08/11
سوال کننده
آره تاثیر داره
0
1401/08/11
اسما بانو
معمولا ۳۸ میگن واسه سزارین نمیدونم چرا به من اینجور گفته
0
1401/08/11
سوال کننده
به سلامتی ان شاالله
0
1401/08/11
اسما بانو
سلامت باشید ان شاالله شما هم به خوشی و سلامتی زایمان کنید
0
1401/08/11
سوال کننده
۳۸ هفته و ۴ روز
ولی گاهی وقتا شرایطی پیش میاد زودتر زایمان میکنن
ولی گاهی وقتا شرایطی پیش میاد زودتر زایمان میکنن
0
1401/08/11
ارزو مامان اردلان و نیکان
به منم گف ۳۸ کامل شد بعد
0
1401/08/11
اسما بانو
واسه من انگار ی هفته زودتر هست که
0
1401/08/11
اسما بانو
ان شالله شما هم به سلامتی زایمان کنی
0
1401/08/11
سوال کننده
خودش بهتر میدونه...برو رو روز شمار ببین اون تاریخی که گفته چند هفته میشی
0
1401/08/11
اسما بانو
ان شالله شما هم به سلامتی زایمان کنی
0
1401/08/11
اسما بانو
همون ۳۷ هفته و ۲روز
0
1401/08/11
اسما بانو
ان شالله شما هم به سلامتی زایمان کنی
0
1401/08/11
سوال کننده
خب دفعه بعدی رفتی ویزیت بهش بگو
بگو چرا ۳۷ هفته زدی..ببین چی میگه
بگو چرا ۳۷ هفته زدی..ببین چی میگه
0
1401/08/11
اسما بانو
تا حالا ۲بار رفتم
۲بارش حساب کرده خودش گفته ۱۰ آذر
۲بارش حساب کرده خودش گفته ۱۰ آذر
0
1401/08/11
اسما بانو
حالا سری بعدی بپرسم ببینم چی میگه
0
1401/08/11
خانوم میم
سزارین چه هفته ای انجام بشه بهتره و بچه کمتر به مشکل میخوره؟
0
1401/08/11
سوال کننده
۳۸ هفته و ۴ روز گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




