با سلام خدمت دکتر عزیز اوما
ببخشید من تا قبل از اولین اقدام پریودهای منظمی داشتم
وتا ۲ ماه پیشم آزمایشات و سونو.. انجام دادم خداشکر هیچ مشکلی نداشتم
اولین اقدامم وسطا شهریور بود که ۴ روز زود تر پریود شدم
دومین اقدامم مهر بود که ۳ روز دیرتر پریود شدم من جز زمان باردداری سابقه تاخیر پریودی نداشتم.
خیلی نگران شدم تو نت سرچ کردم که ممکنه مشکل وجود داشته باشه.
استرس هم اصلا ندارم.
ایا بی نظمی تو اقدام طبیعی؟
پریودهام بین ۲۸و ۳۰ روزه .ولی اکثرا ۲۹ روزه اس
اخرین پریودامم تاریخش مینویسم
که دوماه اخرش اقدام داشتم فقط
۱۶تیر
۱۴ مرداد
۱۲شهریور(اولین اقدامم. تو ماه شهریور بود)
۸ مهر(که پریودم جلو افتاد). (دومین اقدامم)
۱۱آبان(۳ روز تاخیر پریود شدم).
ممنونم .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



426
1401/08/11


