سلام.دکترجانم.میشه لطف کنین نگاه کنین ببینم ازمایشاتم چطوریه؟
ممنون
پرسش (1401/08/10):
تفسیر ازمایشات سقط مکرر
619
52
1401/08/10
سوال کننده
0
1401/08/10
سوال کننده
اینا رو خرداد انجام دادم
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده
اینارو هم دوهفته پیش
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده
28 سالمه دکترجان
وتنبلی دارم🥺
وتنبلی دارم🥺
0
1401/08/10
سوال کننده
دو تا سقط داشتم
یکی توقف رشد دی پارسال
یکی هم تو شش هفته مرداد امسال
یکی توقف رشد دی پارسال
یکی هم تو شش هفته مرداد امسال
0
1401/08/10
سوال کننده
کاریوتایپم دادم ولی هنوز اماده نیست
چیزی هست که هنوز ازمایش نداده باشم
چیزی هست که هنوز ازمایش نداده باشم
0
1401/08/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون فاطمه جانم
چند سال دارید جانم؟
چند سال دارید جانم؟
0
1401/08/11
سوال کننده
۲۸ سال
0
1401/08/11
پزشک اوما
ممنونم جانم🌹
طبق آزمایش جدید شما این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح پلاکت در لب مرز است، اگر زمان انجام آزمایش بیمار بودید مثلا سرما خورده بودید علت میتواند همین مساله باشد.
2. فاکتور VII که مرتبط با مسائل انعقادی است نیز در لب مرز است، تکرار آزمایش در صورت موافقت پریناتولوژیست توصیه میشود.
3. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنید. اگر طی این مدت باردار شدید قطع کنید و به جای آن روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
4. آهن ذخیره خون نیز کم است و به مکمل آهن نیاز دارید.
5. در برابر هپاتیت بی ایمن نیستید واکسیناسیون شروع شود.
6. سطح مارکر التهابی CRP بالا بوده که اگر در آن زمان بیمار بودید همین علت است.
7. سطح Anti Tpo مثل آزمایش قبلی بالا است باید تحت نظر متخصص غدد باشید.
آزمایش روز چندم سیکل انجام شده است؟
طبق آزمایش جدید شما این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح پلاکت در لب مرز است، اگر زمان انجام آزمایش بیمار بودید مثلا سرما خورده بودید علت میتواند همین مساله باشد.
2. فاکتور VII که مرتبط با مسائل انعقادی است نیز در لب مرز است، تکرار آزمایش در صورت موافقت پریناتولوژیست توصیه میشود.
3. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنید. اگر طی این مدت باردار شدید قطع کنید و به جای آن روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
4. آهن ذخیره خون نیز کم است و به مکمل آهن نیاز دارید.
5. در برابر هپاتیت بی ایمن نیستید واکسیناسیون شروع شود.
6. سطح مارکر التهابی CRP بالا بوده که اگر در آن زمان بیمار بودید همین علت است.
7. سطح Anti Tpo مثل آزمایش قبلی بالا است باید تحت نظر متخصص غدد باشید.
آزمایش روز چندم سیکل انجام شده است؟
0
1401/08/11
سوال کننده
پنجم دوره
0
1401/08/11
سوال کننده
نه بیمار نبودم
0
1401/08/11
سوال کننده
دلیل سقطم اینا هست که گفتین
0
1401/08/11
سوال کننده
ینی فک میکنم
چون از سه روز قبلش لکه های قهوه ای بود وگاهی ترشح خونی
بحساب خودم پنجم میشه که رفتم
چون از سه روز قبلش لکه های قهوه ای بود وگاهی ترشح خونی
بحساب خودم پنجم میشه که رفتم
0
1401/08/11
سوال کننده
الان باید چیکار کنم دکتر جانم😭
0
1401/08/11
سوال کننده
دلیل سقطام همیناست؟
0
1401/08/11
پزشک اوما
بنابراین مشکل تخمدان پلی کیستیک دارید.
اجازه دهید تفسیر دو برگه نهایی را از همکار ژنتیک بگیرم و اطلاع دهم
اجازه دهید تفسیر دو برگه نهایی را از همکار ژنتیک بگیرم و اطلاع دهم
0
1401/08/11
سوال کننده
ممنون دکتر جانم😘
0
1401/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹هر زمان پاسخ دادند اطلاع میدهم
0
1401/08/11
سوال کننده
ممنون از لطف شما❤️❤️❤️
0
1401/08/14
سوال کننده
دکتر مهربونم🥺
0
1401/08/14
پزشک اوما
جان دلم هنوز به من پاسخی نداده اند شرمنده روی ماهتون هستم اما از دید خود من مشکلی، در این حوزه ندارید
0
1401/08/14
پزشک اوما
فقط سطح anti tpo باید تحت کنترل باشد
0
1401/08/14
سوال کننده
ممنون ازتون
لطف کردین😍😘
ببخشید منو
استرس داشتم که پرسیدم
لطف کردین😍😘
ببخشید منو
استرس داشتم که پرسیدم
0
1401/08/14
سوال کننده
اینو دکتر غدد میگه نمیشه کاریش کرد
فقط باید تیروییدت کنترل کنم
دیگه نمیدونم دکترم عوض کنم یا نه🥺
تحمل سقط سوم ندارم دکترمهربانم
فقط باید تیروییدت کنترل کنم
دیگه نمیدونم دکترم عوض کنم یا نه🥺
تحمل سقط سوم ندارم دکترمهربانم
0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/14
سوال کننده
ببخشید دکتر جانم
میشه اینا رو هم نگاهی بندازید
میشه اینا رو هم نگاهی بندازید
0
1401/08/14
پزشک اوما
عزیزم چرا عذرخواهی میکنید، کار خوبی کردید❤️متخصص ژنتیک نیز پاسخ دادند و گفتند منتظر کاریوتایپ باشیم در این بررسی ها مشکلی نیست. در کاریوتایپ هم که خداروشکر شرایط خوب است. عکس رنگی از رحم انجام شده؟
0
1401/08/14
سوال کننده
اره .دکتر جانم
یکسال قبل انجام دادم
ولی قبل از دوسقطم
یکسال قبل انجام دادم
ولی قبل از دوسقطم
0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/15
پزشک اوما
همسرتان چکsdf انجام داده اند؟
0
1401/08/15
سوال کننده
ن هنوز دکتر جان
0
1401/08/15
سوال کننده
نیاز به تکرار عکس رنگی هست بعد سقط؟
0
1401/08/15
سوال کننده
باید مرکز ناباروری انجام بده
0
1401/08/15
پزشک اوما
بله. جانم آزمایش اسپرموگرام به همراه چک dfi انجام دهند چون نقش مهمی در سقط مکرر دارد، عکس رنگی فعلا نیاز به تکرار ندارد 🌹
1
1401/08/15
سوال کننده
ممنون خانم دکتر مهربونم😘
0
1401/08/15
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/08/15
سوال کننده
❤️❤️❤️
0
1401/08/15
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




