سلام
من چند روز دیگه باید برم ازمایش و سونو آنومالی بعد هزینه ازمایشش خیلی زیاده زنگ زدم آزمایشش یکو خرده ای هست و سونو 600خرده ای
ایا حتما من باید ازمایشش رو انجام بدم
اینکه من ان تی رفتم هم سونو هم آزمایش هنه چی خوب بوده
بازم. نیاز هست این ازمایش انومالی رو. انجام بدم حتما ممنون میشم جوابم بدید
پرسش (1401/08/10):
سونو و ازمایش آنومالی
517
31
1401/08/10
سوال کننده
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
آزمایشش ک واسه کسی که سونو و از ان تی اس اوکیه لازم نیس
0
1401/08/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
سونوهم چندجادیگه زنگ بزن تودرمانگاه ها هزینه اش کمتره
0
1401/08/10
سوال کننده
واقعا خداروشکر اگر اینجور باشه
0
1401/08/10
Atefe sief
من سنو دادم ۴۲۰بود
0
1401/08/10
سوال کننده
اینجا سونو 600خرده ای
0
1401/08/10
Atefe sief
البته جاهای دیگ هم کمتر بود ولی چون جای خوب ومعتبر رفتم اینقد گرفت
0
1401/08/10
Atefe sief
کجایی هستی
0
1401/08/10
سوال کننده
منم اینجا یه جای خوب نوبت گرفتم معروف نمیدونم نخبه اس و اینا
0
1401/08/10
سوال کننده
بندر عباس. میناب
1
1401/08/10
سوال کننده
سر بچه اولم سونو و از ان تی نسبت به انومالی گرون تر بود میگفتن حساس تره
0
1401/08/10
خانم گل .
اون غربالگری اوله ک سونو و ازمایشش تو ی روزه
زمان انجام ازمایش و سونو غربالگری دوم متفاوته
برا ازمایشش دیگه دیر شده
تو این هفته دیگه انجام نمیشه
ازمایش برا 16 هفته اس
اگه دکترت نخواسته حتما لازم نبوده انجام بدی
دیگه گذشته فکرتو درگیرش نکن
زمان انجام ازمایش و سونو غربالگری دوم متفاوته
برا ازمایشش دیگه دیر شده
تو این هفته دیگه انجام نمیشه
ازمایش برا 16 هفته اس
اگه دکترت نخواسته حتما لازم نبوده انجام بدی
دیگه گذشته فکرتو درگیرش نکن
0
1401/08/10
Sahar R
منم ازمابش دکترم نخواست فقط انومالی سونو دادم
0
1401/08/10
Atefe sief
درسته ان تی گرون تره
0
1401/08/10
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نیازی نیس ازمایشش و کامل بدی اگر اولی ک انتی بوده خوب بوده .
فقط فاکتور آلفافیتوپروتئین و اگر خواستی چک کن ک ب نظرم اونم نکن استرس میده فقط لعنتی .
منم دکترم با اینکه خوب بود انتی و ازمایشش دومیو کامل نوشت شد یک و چهل
ک اون ntdریسک خورد
بعد اونم بخاطر سونوهای تخصصی و داپلر و سه بعدی و اینا میکردن ۱۵۰۰ هربار شد .
ازمایشو نده .
اما سونوشو برو جای خوب بده
فقط فاکتور آلفافیتوپروتئین و اگر خواستی چک کن ک ب نظرم اونم نکن استرس میده فقط لعنتی .
منم دکترم با اینکه خوب بود انتی و ازمایشش دومیو کامل نوشت شد یک و چهل
ک اون ntdریسک خورد
بعد اونم بخاطر سونوهای تخصصی و داپلر و سه بعدی و اینا میکردن ۱۵۰۰ هربار شد .
ازمایشو نده .
اما سونوشو برو جای خوب بده
0
1401/08/10
ریحان 🎀
منم دو هفته دیگه باید برم سونو
زنگ زدم پرسیدم ۶۰۰ تومن بود
ولی آزمایششو قرار نیست بدم
چقدر گرونه🤕🤕
زنگ زدم پرسیدم ۶۰۰ تومن بود
ولی آزمایششو قرار نیست بدم
چقدر گرونه🤕🤕
0
1401/08/10
🤍سمیه🤍 فخار...🤍
سونو آنومالی که آزمایش لازم نداره
0
1401/08/10
سوال کننده
خداروشکر
0
1401/08/10
aftab ..
اصلااااااااا ازمایشش و نده ۱۸ هفته و چند روز شدی مستقیم برو سونو فقطططططططططططططططططططططططط ازمایشش و نده اصلا
0
1401/08/10
aftab ..
اشتباهی که من کردم و تو نکن
0
1401/08/10
aftab ..
الان هر روز و شبم با استرس و نگرانی داره میره
0
1401/08/10
سارا کیانی
Ntd screen انجام بده فقط
0
1401/08/10
سارا کیانی
وقت آزمایش دومی گذشته
0
1401/08/10
سارا کیانی
ازمایشگاه دولتی برو
0
1401/08/10
سارا کیانی
برا من مرکز ژنتیک جنوب ۱۰۰ و خرده ای گفت
0
1401/08/10
سارا کیانی
دومی رو ۳۰۰ و خرده ای
0
1401/08/10
سارا کیانی
با اینکه کل فاکتورها رو انجام دادم
0
1401/08/10
سارا کیانی
شما فقط ntd screen رو بده همین روزا
0
1401/08/11
پزشک اوما
سلام مامان جان
بستگی به نتیجه غربالگری مرحله اول دارد عکس مرحله اول را ارسال کنید تا ببینم
بستگی به نتیجه غربالگری مرحله اول دارد عکس مرحله اول را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/08/11
مامان رها ♥️
من هفته پیش آرمایش و سونو دادم آزمایش یه تومن و سونو460هزینه آزاد بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




