
این سونو انومالی

ازمایش غربالگری
من از آزمایش چیزی سردر نمیارم ولی سونو آنومالیت خوبه
چرا انقدر مختصر مفیده سونوت! وزن جنین و...
فک میکنم باید یه برگه دیگ باشه
اون قسمت ک مربوط ب جمجمه هس بعضی موارد عدد زده یعنی چی؟خوبه همه چیز؟
ای جون دلم😍😍😍مبارکت باشه عزیزم
شما همونی ک زیاد بالا پایین میکردی
غربالگری اوله ؟زده ۱۲هفته و ۴روز غربالگری دوم نرفتی؟
اره عزیزم همون ک دیروز تاپیک زدم ک زیاد کار میکنم
نه دومه. تو ۱۵ هفته ۴ روز دادم
سلام مامان گل
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌹