با سلام خدمت پزشک محترم و خانمهای عزیز لطفا آزمایشهای منو تفسیر کنین ممنون میشم
0
1401/08/09
سوال کننده

0
1401/08/09
سوال کننده

0
1401/08/09
سوال کننده

0
1401/08/09
سوال کننده

0
1401/08/10
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
در آزمایش شما این موارد حائز اهمیت هستند :
1. پایین بودن سطح آنتی ترومبین سه که با سقط مکرر در ارتباط است.
2. سطح پرولاکتین بالا است که باید تحت نظر متخصص جهت درمان اقدام کنید.
3. در برابر سرخجه ایمن هستید که بسیار خوب است و مشکلی ندارد، نشانگر ایمنی بدن در برابر این بیماری است.
4. چند سال دارید؟
در آزمایش شما این موارد حائز اهمیت هستند :
1. پایین بودن سطح آنتی ترومبین سه که با سقط مکرر در ارتباط است.
2. سطح پرولاکتین بالا است که باید تحت نظر متخصص جهت درمان اقدام کنید.
3. در برابر سرخجه ایمن هستید که بسیار خوب است و مشکلی ندارد، نشانگر ایمنی بدن در برابر این بیماری است.
4. چند سال دارید؟
0
1401/08/10
سوال کننده
۳۶سال سن دارم
0
1401/08/10
سوال کننده
خانم دکتر من یه بار تو ۵هفته سقط داشتم که فکر میکردم مقصر خودم بودم که گرمی خوردم یه بارم خارج رحمی بوده
0
1401/08/10
سوال کننده
خانم دکتر برا پایین بودن آنتی ترومبین دارو چی تجویز میشه این یه فاکتور ایمنی هست یا انعقادی؟
0
1401/08/10
سوال کننده
خانم دکتر من قبلا همین آزمایشگاه آزمایش پرولاکتین دادم عددش ۸وخورده ای بوده علتش چی هست که الان رفته بالا
0
1401/08/10
سوال کننده
من مدتیه کم وبیش اصلاح سبک میکنم نمیدونم چرا اینجور شدم😔
0
1401/08/10
پزشک اوما
جان دل گرمی باعث سقط نمیشود علت همین مساله بوده و جزو مشکلات انعقادی است باید تحت نظر متخصص مربوطه دارو دریافت کنید، جان دل همانطور که ممکن است ما به یکباره سرما بخوریم اختلالات هورمونی هم ممکن است بی دلیل رخ دهند نمیتوان گفت چرا اینطور شده فقط باید درمان کنید، آزمایش AMH یعنی چک ذخیره تخمدان را در یک آزمایشگاه معتبر دیگر تکرار کنید
0
1401/08/10
سوال کننده
خانم دکتر جز این مواردی که ذکر کردین آزمایش مشکل دیگه نداره؟
0
1401/08/10
سوال کننده
خانم دکتر این آزمایشی که انجام دادم تو آزمایشگاه معتبری بوده
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
سوال کننده
خانم دکتر این آزمایش یکسال پیش تو همین آزمایشگاه انجام دادم یعنی ذخیره تو یکسال باید نصف بشه
0
1401/08/10
سوال کننده
خانم دکتر این آنتی ترومبین عددش انقد بوده که همچین مشکلی پیش اومده باشه آخه بعضیا خیلی کمتر من هستن مثلا ۳۰هست ولی من تقریبا نزدیک حداقل بوده
0
1401/08/10
پزشک اوما
سطح ANA هم مرزی است که میتوان آزمایش را تکرار کرد، در مورد AMH بله طی یک سال باتوجه به سنتان روند کاهشی دور از ذهن نیست اما خب بهتر است آزمایش مجددا تکرار شود، مکمل کیوتن قرمز را شروع کنید، حتما اصلاح سبک زندگی را با جدیت ادامه دهید و قند و شکر کامل کامل حذف شود.
در مورد آنتی ترومبین هم به هر حال کمتر از حد طبیعی است و میتواند علت باشد 🌹
در مورد آنتی ترومبین هم به هر حال کمتر از حد طبیعی است و میتواند علت باشد 🌹
0
1401/08/10
سوال کننده
خانم دکتر ANA چی هست و چه مشکلی ایجاد میکند
0
1401/08/10
سوال کننده
خانم دکتر من تقریبا ۶ماهی هست اصلاح سبک میکردم تا حدودی قندوشکر و حذف کردم
0
1401/08/10
پزشک اوما
عزیزم فاکتور مرتبط با بیماری های خودایمنی است اما باتوجه به اینکه مثبت نشده نگران کننده نیست فقط در صورت صلاحدید پزشکتان تکرار شود و در مورد اصلاح سبک همچنان ادامه دهید نظر من این است که تحت نظر مرکز ناباروری باشید 🌹🌹
1
1401/08/11
سوال کننده
بله ممنون خانم دکتر عزیز
0
1401/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹
0
1401/08/11
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
0
1401/08/11
سوال کننده
خانم دکتر شرمنده سوالی دیگه هم داشتم خواستم بدونم باتوجه به اینکه تیروییدم کم کاره و هرروز یه دونه لووتیروکسین جز جمعه ها میخورم خواستم ببینم عددش نرماله و اینکه قند خونم چطور بود تو آزمایش
0
1401/08/11
پزشک اوما
دشمنتان شرمنده عزیزم اگر موردی داشت میگفتم تیروئید تحت کنترل است و قند خون طبیعی است
1
1401/08/11
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
0
1401/08/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



394

