هفته پیش سونو دادم ۲۸.۶ بود
سرکلاژ هستم
الان بسیار نگرانم چه کنم؟
پرسش (1401/08/09):
طول سرویکسم خیلی کمه ؟؟ امپول پرولتون میزنم هفته ای یکی
666
74
1401/08/09
سوال کننده
0
1401/08/09
سوال کننده

0
1401/08/09
سوال کننده
طبق اخرین پریودی ۲۹هفته و ۵ روزم هست
0
1401/08/09
mamy nafas b
استراحت کن عزیزم
0
1401/08/09
سوال کننده
یعنی دائم بخوابم؟
0
1401/08/09
سوال کننده
یا بیرون نرم ؟
3
1401/08/09
آوا جون ...
کانل استراحت کن پرولوتون جلوی زایمانو میگیره
0
1401/08/09
آوا جون ...
کامل
3
1401/08/09
آوا جون ...
به نظر من دائم بخواب من سرویکسم ۳۲ بود اخرش همش میخوابیدم پرولوتون هم میزدم خیلی سخت بود مواظب باش
1
1401/08/09
سوال کننده
ممنونم دعام کنید
0
1401/08/09
سوال کننده
فعلا شیاف پروژسترون هم گذاشتم دیشب
0
1401/08/09
سوال کننده
چند هفته زایمان کردی ؟؟
0
1401/08/09
سوال کننده
اره دیگه از دیروز همین کار رو میکنم
0
1401/08/09
ftme m
منم ۳۰ هفته ۲۸ ونیم شده بود
2
1401/08/09
ftme m
من و شما ک سرکلاژیم باید بخابیم دیگه عزیزم
1
1401/08/09
ftme m
شیاف بذار هرشب
امپولم بزن هفته ای یکبار
ماه های اخر شکم سنگین میشه طول سرویکس کم میشه
امپولم بزن هفته ای یکبار
ماه های اخر شکم سنگین میشه طول سرویکس کم میشه
1
1401/08/09
آوا جون ...
۳۸ هفته عزیزم دقیقش ۳۷ هفته و ۵ روز
0
1401/08/09
آوا جون ...
دردم نداشتما خودم رفتم چون دیابت داشتم اذیت میشدم پرولوتون قشنگ جلوشو گرفتشیافم میذاشتم همشو تا ۳۴ هفته
0
1401/08/09
سوال کننده
ممنونم خانم های عزیزم
امیدوار شدم
امیدوار شدم
0
1401/08/09
سوال کننده
خداروشکر بسلامتی گذشت
0
1401/08/10
پزشک اوما
سلام مامان گل
مگر بعد سرکلاژ استراحت کافی نداشتید ؟ چه داروهایی دریافت میکنید؟
مگر بعد سرکلاژ استراحت کافی نداشتید ؟ چه داروهایی دریافت میکنید؟
0
1401/08/10
سوال کننده
استراحتم نسبی بود نه مطلق کامل
0
1401/08/10
سوال کننده
هفته ای یکبار پرولتون و مکمل ها بوده فقط
0
1401/08/10
سوال کننده
البته اون اوایل سرکلاژ شیاف هم مصرف میکردم
0
1401/08/10
سوال کننده
استراحت مطلق یعنی
0
1401/08/10
سوال کننده
اینکه من حتی برای خودم اب و چایی نیارم؟؟ همش دراز کش باشم؟ من یکم استراحت میکنم اما خب نشسته هم زیاد هستم
0
1401/08/10
سوال کننده
البته متاسفانه چندین بارم یبوست شدید داشتم
0
1401/08/10
سوال کننده
از روز جمعه کلا حالم زیاد خوش نیست مثلا یهو گر میگیرم یا ضعف شدید با اینکه چیزی خوردم احساس میکنم فشارم کم هست
0
1401/08/10
سوال کننده
کلا سیستمم بهم ریخته
نمیدونم چم شده
نمیدونم چم شده
0
1401/08/10
سوال کننده
در صورتی که الان فشارمم رو گرفتم ۱۱۵ روی ۸۰ هست با ضربان قلب ۱۱۱
0
1401/08/10
سوال کننده
ولی یک حس های منگی و بیحالی دارم و مقداری سر درد
1
1401/08/10
پزشک اوما
بله. جانم با این طول سرویکس استراحت رو به مطلق داشته باشید ، رابطه جنسی کامل متوقف گردد و با پزشکتان برای شروع مجدد شیاف صحبت کنید، نیازی نیست کاملا بخوابید میتوانید برای خوردن آب یا چای بلند شوید اما آشپزی و کار خانه و این ها ممنوع هستند، در حالت نشسته هم کمتر بمانید. بابت آنچه می گویید هم تعداد وعده های غذایی را بیشتر کرده و. از حجم هر وعده کم کنید تا معده خالی نماند ببینید بهتر میشوید یا خیر
0
1401/08/10
سوال کننده
بله برای یبوست هم کدو و سوپ و اینها استفاده میکنم خیلی بهتر شدم
0
1401/08/10
سوال کننده
بله اشپزی و کار خونه نمیکنم دیگه
رابطه از اول نداشتم
رابطه از اول نداشتم
0
1401/08/10
سوال کننده
فقط دکتر جان چه علائمی رو باید مدنظر قرار بدم چون دکترم رو باید عوض کنم چون ایشون برای زایمان طبیعی نمیان
0
1401/08/10
سوال کننده
گاهی زیر دلم تیر میکشه وگاهی حس دستشویی دارم
نمیدونم به اینها میگن ماه درد هست یا نه
چون وقتی بچه میچرخه دردش هستش
نمیدونم به اینها میگن ماه درد هست یا نه
چون وقتی بچه میچرخه دردش هستش
0
1401/08/10
سوال کننده
سرکلاژ هستم برای اون میترسم وگرنه هر وقت درد گرفت دیگه باید برم زایشگاه
0
1401/08/10
سوال کننده
این روزها انقدر استرس گرفتم حتی نمیتونم بخوابم تموم بدنم لرز میگیره و احساس ضعف داشتم
0
1401/08/10
سوال کننده
الان امپول ریه بزنم؟
0
1401/08/10
سوال کننده
الان قرص ضد درد استفاده کنم مثل ایزوپرین
0
1401/08/10
سوال کننده
چون درد انچنانی ندارم اما یکم که میگیره وحشت میکنم
یکبار زایمان زودرس در هفته ۲۲ داشتم نگرانم
یکبار زایمان زودرس در هفته ۲۲ داشتم نگرانم
0
1401/08/10
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
0
1401/08/10
سوال کننده
به نظرتون پساری خوبه الان بزارم؟
0
1401/08/10
پزشک اوما
جان دلم این حس دستشویی و تیر کشیدن از کی شروع شده؟ با گذشت زمان شدت پیدا کرده؟ با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟
بتامتازون اگر تزریق نشده حتما تزریق گردد
بتامتازون اگر تزریق نشده حتما تزریق گردد
0
1401/08/10
سوال کننده
اره هر ماه چند وقت اینجوری میشم باز خودش خوب میشه
باید به دکترم بگم که برام بنویسنن
باید به دکترم بگم که برام بنویسنن
0
1401/08/10
سوال کننده
بیشتر حس ضعف دارم
0
1401/08/10
سوال کننده
ترسم دارم حس تهوع و لرزم میگیرم
0
1401/08/10
سوال کننده
ارامبخش میشه استفاده کرد؟
0
1401/08/10
سوال کننده
پساری میشه گذاشت؟
0
1401/08/10
سوال کننده
این حس دستشویی بعضی اوقات واقعی هست
0
1401/08/10
پزشک اوما
عزیزم نگفتید این حس دستشویی دقیقا از کی شروع شده؟
0
1401/08/10
سوال کننده
ماه پیشش هم داشتم بعد از چند روز برطرف شد
الان دوباره یکی دو روزی هست که این حس رو دارم
الان دوباره یکی دو روزی هست که این حس رو دارم
0
1401/08/10
سوال کننده
حس فشار دائم هست کم یا زیاد نمیشه
0
1401/08/11
سوال کننده
من فردا برم زایشگاه
0
1401/08/11
سوال کننده
اخه شنبه بودم ان اس تی گرفتن انقباض نداشتم اما خیلی بدنم لرز داره
0
1401/08/11
پزشک اوما
جان دل وقتی این احساس با گذشت زمان شدت پیدا نکرده جای نگرانی نیست نترسید و به ترستان غلبه کنید، آرامش داشته باشید و با پریناتولوژیست در مورد پساری و شیاف حتما مشورت کنید ❤️
0
1401/08/11
پزشک اوما
اگر احساس لرز دارید بله فردا مراجعه کنید
0
1401/08/11
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
0
1401/08/11
سوال کننده
خدا عمرتون بده
1
1401/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، الهی که زنده باشید ❤️❤️
0
1401/08/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|158_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




