Ooma
پرسش (1401/08/09):

وام ناباروری برنامه سمت خدا

سلام ..خامما من این وام ناباروری فرزندان غدیر را ثبت نام کردم..الان پیامک تایید برام اومده..ولی شوهرم میگه نفرست چک ومدارک از کجا معلوم کلاه برداری نباشه..از شما کسی این وام گرفته..خواهشا بگید دلم قرص بشه

من من🖐🏻
ما حدود شش ماهه گرفتیم
۱۲‌تومن بدون سود
ماهی ۵۰۰ قسط میدیم
یه چک ۱۲تومنی هم دادیم
اگر شرایط ثبت نامش رو داشتی و حالا پذیرفتنت به نظرم اصلا از دستش نده
ممنون خورشید جدن
جان
شماهم مدارک را پست کردین
قربانت
آره عزیزم
شرایطش چیه ضامن میخاد؟
الهه این تاپیکو پیدا کن کامل توضیح دادم
وام ناباروری برنامه سمت خدا
ممنون
دیدم یکی از شرایطش اینه ک پنج سال از ازدواجت گذشته باشه
ندارم شرایطشو
عزیزم هنوزم میشه ثبت نام کرد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه