سلام ..خامما من این وام ناباروری فرزندان غدیر را ثبت نام کردم..الان پیامک تایید برام اومده..ولی شوهرم میگه نفرست چک ومدارک از کجا معلوم کلاه برداری نباشه..از شما کسی این وام گرفته..خواهشا بگید دلم قرص بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



508
1401/08/09





