سلام دکترجان خسته نباشید دخترم ١١ ماهشه داشت بازی میکردش چشمم خوردش به دستگیره کابینت البته بالای پلکش کمی خون آمدش امابالاش بادکرده کمی رگشم بادکرده حالش عمومیش خوب به نظرشماچیکارکنم ببرم پیش متخص اطفال یانه لطفاراهنمای کنید
0
1401/08/08
سوال کننده

0
1401/08/08
setare ..
وای فداش بشم الهی
0
1401/08/09
اسما بانو
وای
عزیزم چه معصوم هست
اگر خودتون میدونید ضربه شدید بوده حتماا ببرید چشم پزشک اطفال چک کنه
عزیزم چه معصوم هست
اگر خودتون میدونید ضربه شدید بوده حتماا ببرید چشم پزشک اطفال چک کنه
0
1401/08/09
مینا فرهادنیا
انشالله چیزی نمیشه .ققط یخ بزارید موقع خواب تو دستمال نخی روش کبودیش میره ولی اگه میبیند داخل چشم هون مردگی یا کیودی حتما باید ببرید دکتر
0
1401/08/09
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
الهی بگردم قربونه چشاش
0
1401/08/09
سوال کننده
خداروشکر داخل چشمش کبودی یا خون مردگی نداره الان خیلی بهتره امادکترعزیز چی میگه چیکارکنم
0
1401/08/09
سوال کننده

0
1401/08/09
سوال کننده
الان این طوری هستش به نظرم بهترشده
0
1401/08/09
سوال کننده
دوستان دکترجواب داده یانه نت من ضعیف هستش
0
1401/08/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید ❤️
عزیزم صبوری کنید ببینیم امروز شرایط بهتر میشود یا خیر ، اگر دلبندتان خون مردگی یا لکه قرمز داخل چشم داشت یا بی قراری کرد یا دچار اشک ریزش شد یا خودتان احساس میکنید شدت ضربه زیاد بوده است مراجعه کنید 🌹🌹
زنده باشید ❤️
عزیزم صبوری کنید ببینیم امروز شرایط بهتر میشود یا خیر ، اگر دلبندتان خون مردگی یا لکه قرمز داخل چشم داشت یا بی قراری کرد یا دچار اشک ریزش شد یا خودتان احساس میکنید شدت ضربه زیاد بوده است مراجعه کنید 🌹🌹
1
1401/08/15
سوال کننده
مرسی دکترجان
0
1401/08/15
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️
0
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



628

