سلام مامانا دارم دخترم از شیر میگیرم واسه خوابیدنش خیلی استرس دارممم چون عادت داره موقع خواب سینه بخوره نمیدونم چی جایگزین کنم که بهونه سینه مو موقع خواب نگیره ،تجربیاتتونو بگید بهش نیازدارممم
مرسی که یاری میکنید😍
پرسش (1401/08/08):
مامانایی که بچه هاشونو از شیر گرفتن بیاید ممنون میشم
469
25
1401/08/08
سوال کننده
1
1401/08/08
نسیم م
من بچه اولم و که از شیر گرفتم، فقط یک شب بی تابی کرد. روزش که سرگرمش کردم، شب ولی گریه میکرد می چرخوندم تو بغل و شیر نمیدادم بهش. فرداش خودش اصلا یادش رفته بود
0
1401/08/08
نسیم م
و اینم بگم بشدت وابسته من و سینه من بود. وحشتناک به من می چسبید وقتی شیر میخورد. ولی واقعاً راحت تموم شد. ۱۷ ماهه هم بود
1
1401/08/08
نسیم م
بذارش روی پا بخوابون. یا اگر تخت گهواره داره رو اون بخوابون.هربار هم بیدار شد، نق زد تکون بده اگر گریه کرد بچرخون. اگر همسرت همکاری کنه و تو اصلا نباشی عالی میشه و بچه اذیت نمیشه
0
1401/08/08
سوال کننده
منم دخترم خیلی بهم وابسته ست مخصوصا به ممی 😃،طول روز میتونم سرگرمش کنم الانم چسب زدم به یه سینه یه چند روز دیگه اون یکی
0
1401/08/08
نسیم م
چون بچه من حتی اگر گرسنه نبود هم وقتی منو میدید میومد زیر سینه من که مک بزنه! اگر خودت شب نباشی و پدرش باهاش باشه خیلی بهتره
0
1401/08/08
سوال کننده
دلم کباب میشه برا دخترم میاد بوسش میکنه که زود خوب بشهه ممی
0
1401/08/08
نسیم م
چرا کباب؟
۱۸ ماهگی سن از شیر گرفتنه، هرقدر بیشتر بخوره دیرتر مستقل میشه. ناراحتی نداره، این یک مرحله از تکاملشه
۱۸ ماهگی سن از شیر گرفتنه، هرقدر بیشتر بخوره دیرتر مستقل میشه. ناراحتی نداره، این یک مرحله از تکاملشه
0
1401/08/08
سوال کننده
کاش رو پام بخوابههه تختش ثابته
0
1401/08/08
سوال کننده
منطقیش همینه ولی اینکارو میکنه ناراحت میشمم خودم خیلی اذیتم خیلی لاغرتکیده شدم
0
1401/08/08
نسیم م
نه من اصلا ناراحت نشدم اون زمان، ولی سر این یکی نمیدونم چرا همه چیز برام متفاوته و بیشتر احساساتی میشم
0
1401/08/08
نسیم م
تو فقط استرس نداشته باش.
باور داشته باش که اینم ی مرحله است و میگذره
باور داشته باش که اینم ی مرحله است و میگذره
0
1401/08/08
سوال کننده
منم خیلی احساسی میشمم
0
1401/08/08
نسیم م
عزیزم حق داری.
0
1401/08/08
سوال کننده
کاش بگذره چون خیلی استرس دارم دست تنها هم هستم دیگه بدتر،هنوزاگه مامانم پیشم بود بهتر میشد ،شوهرمم سر کار میاد خونه نمیتونه کمک کن
0
1401/08/08
angel 3370
دختر منم خیلی وابسته بود به سینه ولی وقتی از شیر گرفتمش فقط شبا آب میزارم بالا سرش اونم پامیشه آبشو میخوره و میخوابه😄
0
1401/08/08
angel 3370
البته من میخواستم از شیر بگیرمش مو چسبوندم به سینه ام اونم حسابی ترسیده بود و دیگه سراغ سینه رو نمیگرفت😂😂
0
1401/08/08
سوال کننده
موقع خوابیدن خودش میخوابید کار خاصی نمیکردین تا بخوابه
0
1401/08/08
سوال کننده
؟
0
1401/08/09
نلین د
سلام عزیزم
ببین من در طول روز خیلی پسرمو خسته میکردم، بازی و بدو بدو و اینکه بعد از ظهر نمیخوابوندمش
شب جوری خوابش میگرفت که یه داستان میگفتم یا توی بغلم میومد خوابش میبرد.نیمه شبم برای شیر بیدار میشد یه گریه ای میکرد و باز خودش خوابش میبرد چون خیلی خسته بود
بعد از چند شب اصلا کلا یادش رفت
من سر دو سال گرفتم و خیییلی وابسته بود، اصلا وقتی نوبتای شیردهی رو کم کردم و فهمید میخوام از شیر بگیرمش ول کن نبود🤭
ببین من در طول روز خیلی پسرمو خسته میکردم، بازی و بدو بدو و اینکه بعد از ظهر نمیخوابوندمش
شب جوری خوابش میگرفت که یه داستان میگفتم یا توی بغلم میومد خوابش میبرد.نیمه شبم برای شیر بیدار میشد یه گریه ای میکرد و باز خودش خوابش میبرد چون خیلی خسته بود
بعد از چند شب اصلا کلا یادش رفت
من سر دو سال گرفتم و خیییلی وابسته بود، اصلا وقتی نوبتای شیردهی رو کم کردم و فهمید میخوام از شیر بگیرمش ول کن نبود🤭
0
1401/08/09
فاطمه @@@
۲شب به سختی میگذره ولی دیگه عادت میکنه
0
1401/08/09
angel 3370
یکی دو شب اول یکم بهانه میاورد ولی بعدش خودش میخوابید
0
1401/08/09
سوال کننده
سلام گلم اینم ایده خوبیهههه
0
1401/08/09
سوال کننده
ایشالاا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کمک به کودک بسیار نیازمند
- بچه هات بیایید یه برآورد قیمت کنیم ببینم چند بگه م
- برای سفت شدن سینه چه چیزی استفاده کنم
- گریه کردن و جیغ زدن نوزاد ۲ ماهه موقه سینه گرفتن شیر خوردن بیاین
- حساس شدن سینه راست
- برای سفت شدن سینه چی کار کنیم
- علت خارش سینه
- مشکل در سینه سمت راست
- سونو سینه به همراه عکس
- بچه هاااا خیلیییی استرس دارم




