سلام نازنینم
پاسخ سوالات به ترتیب داده میشود 🌹
تفسیر صحیح این موارد با متخصص این حوزه است اما آنچه من حدودا متوجه شدم وجود ناهنجاری آرنولد کیاری تیپ 1 هست که در آن بدلیل فشار جمجمه بخشی از بافت مغز تحت فشار قرار گرفته و به سمت کانال نخاعی رانده میشود درمان وابسته به مشکلات و علامت های بیمار است گاهی جز نظارت کاری لازم نیست و گاهی ممکن است تصمیم بر جراحی باشد. افزایش فشار داخل مغزی هم بنظر دیده شده که میتواند ناشی از همین مساله باشد 🌹
وای خدایا پسرم
خانم دکتر یعنی خیلی خطرناکه؟
بهترین دکتر مغز اعصاب کودکان کیه تو تهران بهم معرفی کنید پسرم ببرم
جان دلم نه نترسید در تیپ 1 غالبا نظارت کافی است خصوصا اگر علامت خاصی نداشته باشد و باز هم تاکید میکنم من در این موارد تبحر کافی ندارم ممکن است تفسیر من دقیق نباشد ریزه کاری ها را متخصص مغز و اعصاب میدانند 💓
دکتر محمود محمودی، دکتر محمودرضا اشرفی، دکتر محمد کاظم بخشنده، دکتر مرتضی حیدری، دکتر محمد مهدی تقدیری جزو پزشکان برتر این حوزه هستند 🌹🌹
خیلی ممنونم از پاسخ گوییتون
مادر همیشه نگرانه خانم دکتر
اگه مادرین خدا ببخشه فرزندتون و سالم سلامت باشین
میفهمم مامان گل، درکتون میکنم انقدر دنیای مادری سخت هست که من هنوز این توان را در خودم ندیده ام اما کاملا حالتان را میفهمم ، انشالله مشکلی نیست جان من نترسید، منتظر اخبار خوشتان هستیم ❤️❤️❤️
تشکر از شما سلامت باشین همیشه💜
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️زنده باشید گل من💜💜