سلام خدمت خانم دکترعزیز،خواهرم یه ماه پیش امپول سه ماهه زده وبدنبالش دچارخونریزی شده الان نوزاد۲ونیم ماهه اش روخودش شیرمیده مراجعه کرده به دکتر،براش ازیترمایسین۲۵۰ومفنامیک اسیدتجویزکرده وگفتن اگه بامصرف این داروخونریزی قطع نشدمیتونهLDمصرف کنه برای قطع خونریزی میخادبدونه مصرف ازیترواثری رواحتمال بارداری واثرامپول جلوگیری نداره؟
واگه بجای مصرف داروقرصLDبخوره چطور؟ودوتاش باهم میتونه عارضای داشته باشه؟
پرسش (1401/08/08):
امپول جلوگیری ازبارداری۳ماهه وخونریزی دراثرتزریق
402
15
1401/08/08
سوال کننده
0
1401/08/08
فاطمه 👼🌸🌸🍓
خ
0
1401/08/09
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان گل
لیلا جانم شدت خونریزی چقدر است +
لیلا جانم شدت خونریزی چقدر است +
0
1401/08/09
پزشک اوما
؟
0
1401/08/09
سوال کننده
کمترازپریودی هست روزی دوتاپداستفاده میکنه
0
1401/08/09
سوال کننده
خونریزی ولکه بینی بعداززایمان سریه ماه قطع شد امابعدش ک امپول زددوباره خونریزی شروع شد
0
1401/08/09
پزشک اوما
سونوگرافی انجام شده؟
0
1401/08/09
سوال کننده
نه ولی اخرهفته وقت گرفتن
0
1401/08/09
سوال کننده
خانمدکتردرکل مصرف انتی بیوتیک روامپول جلوگیری تاثیرداره؟ممکنه باوجوداین بارداربشه؟
0
1401/08/09
پزشک اوما
حتما سونوگرافی انجام شود تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط ایشان داشته باشیم. در مورد آزیترومایسین اثر آن بر عملکرد روش های جلوگیری هورمونی به صورت کامل مشخص نیست و فعلا طی مصرف آن و تا یک هفته بعد اتمام مصرف از کاندوم استفاده کنند 🌹
1
1401/08/09
سوال کننده
ممنونم🌹
0
1401/08/09
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من❤️❤️
0
1401/08/09
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




