سلام دکتر عزیز و بچه ها من بچم سینه نمیگیره یعنی تو این بیست روز که دنیا اومده شاید سه یا چهاربار سینه گرفته باشه شیر خشک میخوره خیلی کم اشتها و بی اشتها هست دکتر بردمش و کلی قطره اشتها آور بهش داده ولی انگار نه انگار یه درجه شیر براش درست میکنم یه بار میخوره چند بار نمیخوره اصلا نمیشه به زور بهش شیر داد تا یکم زوری بهش میدم سریع میخواد همرو بالا بیاره واسه همین زوری بهش نمیدم و مشکل دیگه روزا کلا خوابه شبا بیدار وقتی هم خوابه به هیچ طریقی بیدار نمیشه همه راه ها امتحان کردم نمیشه کسی مشکل منو داشته؟ راهی هست؟
0
1401/08/08
setare ..
دکتر بردی ازمایش ازش گرفتن؟
0
1401/08/08
setare ..
دختر من از همون ماه اول کم خونی داشت
0
1401/08/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
دختر کوچیک منم نخووووورد سینمو اصلا
0
1401/08/08
setare ..
میگ شیر خشکم درست و حسابی نمیخوره
0
1401/08/08
سوال کننده
گفتن اگه تا دو هفته دیگه اوکی نشه کشت ادرار میگیرن
0
1401/08/08
سوال کننده
خیلی بده خیلی ناراحتم
0
1401/08/08
سوال کننده
نه اصلا خیلی وزنش کمه تازه شده ۲۵۰۰
0
1401/08/08
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
دلبندتان از نظر رفلاکس کنترل شده؟
دلبندتان از نظر رفلاکس کنترل شده؟
0
1401/08/09
setare ..
من دخترم ی ماه نشده بودبردم دکتر گفتم بی حاله و خوب وزن نمیگیره
ازمایش براش نوشت کم خونی داشت
فقط ازمایش ادرار بدرد نمیخوره شاید کم خونه وزن نمیگیره
ازمایش براش نوشت کم خونی داشت
فقط ازمایش ادرار بدرد نمیخوره شاید کم خونه وزن نمیگیره
0
1401/08/09
سوال کننده
بله خداروشکر نداشت
0
1401/08/09
پزشک اوما
جان دل عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم ، طی 24 ساعت چند سی سی شیرخشک میخورد ؟
0
1401/08/10
سوال کننده
دکتر جان من عکس نمودار رشد ندارم ولی براتون توضیح میدم ۳۷ هفته و ۳ روز دنیا اومد با وزن ۲۴۰۰ بعد توی ۱۷ روزگی وزنش ۲۵۵۰ بود
و توی ۲۴ ساعت تقریبا ۴۵۰ سیسی میخوره که بعضی روزا کمتر
و توی ۲۴ ساعت تقریبا ۴۵۰ سیسی میخوره که بعضی روزا کمتر
0
1401/08/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
چندروزه شیر خشکچ نمیخورن دق کردم از دستشون
0
1401/08/10
پزشک اوما
جان دل در اوما نمودار رشدی را میتوانید ترسیم کرده و ارسال کنید تا ببینم
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
پزشک اوما
چه قطره هایی الان به دلبندتان میدهید؟
0
1401/08/11
سوال کننده
قطره نئوزینک، فولیمکس، ویتوکید،
دایمتیکون، پدی لاکت
دایمتیکون، پدی لاکت
0
1401/08/11
پزشک اوما
مامان گل یک سوال نهایی اینکه فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هرچند ساعت است ؟
0
1401/08/12
سوال کننده
هر یکساعت در روز که گاهی میخوره گاهی نه شبا اشتهاش بهتره گاهی ۴۰ یا ۶۰ سیسی که خیلی به ندرت اتفاق میافته جدیدا هم معمولا شیر رو توی دهنش نگه میداره بعد میده بیرون
0
1401/08/12
سوال کننده
ولی یکساعت بهش شیر میدم ۳۰ سیسی
0
1401/08/13
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به مجموعه شرایط بهتر است شیرخشک تعویض گردد چون روند وزن گیری دلبندتان باید از بین بهتر شود اگر این راهکار هم جواب نداد کشت ادرار لازم است 🌹
0
1401/08/13
سوال کننده
دکتر جان مارک های دیگه امتحان کردم بهش نمیسازه بالا میاره دلدرد میگیره ببلاک pre بهش میدم که بهش میسازه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟



404

