سلام من دوقلو باردارم بعضی وقتا سمت چپ بعضی وقت سمت راست درد میگیره یکم ورم بنظرتون بخاطر چیه عادی این؟
0
1401/08/08
گل بهار 🌺
اینا توی بارداری عادیه نگران نباش
0
1401/08/08
سوال کننده
ورم عادی؟
0
1401/08/08
گل بهار 🌺
همه چیز تو بارداری عادیه من توی بارداری اولم یه بلاهایی سر بدنم میومد که همش فک میکردم الان میمیرم دیگه ولی بعداز زایمان بدنم قشنگ به حالت نرمال برگشت
0
1401/08/08
گل بهار 🌺
خونریزی شدید و دل درد و کمر دردهای غیر قابل تحمل فقط نگران کننده اس، بقیه اش همش عادیه
0
1401/08/08
marjan❤️ .
سعی کن مایعات بیشتر بخوری و نمک غذاتم خیلی کم کن
0
1401/08/08
marjan❤️ .
تو سونو قلب متوجه شدی دوقلو داری؟
0
1401/08/08
الی .
عزیزم اگر دردا اذیت کننده و زیاد نیستن طبیعیه
ورم هم چیزای شور خیلی نخور
به دکترتم حتما بگو
ورم هم چیزای شور خیلی نخور
به دکترتم حتما بگو
0
1401/08/08
الی .
انشالله خدا دوقلوهات رو واست حفظ کنه
0
1401/08/08
الی .
سونو قلب معمولا متوجه میشن دوقلویی رو
0
1401/08/08
سوال کننده
اره سونو قلب گفت دوقلو کلی شکه شدم گریه کردم
0
1401/08/08
سوال کننده
انتظار نداشتم
0
1401/08/08
سوال کننده
ولی الان کلی خوشحالم فقط استرس دارم حالشون خوب باشه
0
1401/08/08
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟
نفخ ندارید ؟ یبوست ؟
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟
نفخ ندارید ؟ یبوست ؟
0
1401/08/08
marjan❤️ .
ان شاءالله بحق فاطمه زهرا بسلامتی بغلشون کنی برای منم دعا کن نی نیم دوقلو باشه
0
1401/08/08
سوال کننده
یبوست دارم چند روز یبار حس میکنم جابجا میشن با استراحت خوب میشه
0
1401/08/08
سوال کننده
ان شاالله به امید خدا😍😍
1
1401/08/08
پزشک اوما
جان دل بنابراین جای نگرانی نیست یبوست و بزرگ شدن رحم میتوانند علت باشند و خطری هم ندارد. برای درمان یبوست از اصول تغذیه صحیح پیروی کنید، این اصول تغذیه نباید صرفاً در هنگامی که یبوست دچار هستید رعایت شوند بلکه باید همواره به آنها عمل کنید تا درگیر یبوست نشوید و شدت پیدا نکند. به عنوان مثال گلابی، آلو بخورید. غذاهای آبکی بیشتر بخورید. برنج با کره و زیتون خورده شود و به غذاها روغن زیتون اضافه کنید. حتی میتوانید روغن زیتون را به صورت مجزا یا با سالاد بخورید.
شب ها چند عدد آلو و انجیر را در یک لیوان آب خیس کرده و صبح ها به صورت ناشتا آلو و انجیر های خیس خورده را همراه با آبی که در آن قرار داشتند، به صورت ناشتا بخورید و این کار را هر روز تکرار کنید🌷🌷
شب ها چند عدد آلو و انجیر را در یک لیوان آب خیس کرده و صبح ها به صورت ناشتا آلو و انجیر های خیس خورده را همراه با آبی که در آن قرار داشتند، به صورت ناشتا بخورید و این کار را هر روز تکرار کنید🌷🌷
1
1401/08/09
سوال کننده
ممنون
1
1401/08/09
سوال کننده
❤❤
0
1401/08/09
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم
0
1401/08/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



488

