سلام خانوم دکتر پسرم مشکوک ب اوتیسمه
دکتر نوار مغزشو دید گفت مشکوکه و فرستاد واسه ام آر آی
کلا چیزی راجع ب نوار مغزش نگفت ب من میشه بی زحمت به نوار مغزش یه نگاه بندازین من خیلی استرس دارم
پرسش (1401/08/04):
نوار مغز پسرم ⭕️
3678
263
1401/08/04
سوال کننده
0
1401/08/04
سمیرا سمیر
ای خدا چقد من منتظر بودم
0
1401/08/04
سمیرا سمیر
😔😔😔😔😔
0
1401/08/04
سمیرا سمیر
مشکوکم خب چطوری باید مطمعن شد
4
1401/08/04
مهرسا عشقم
انشالله که هیچ چیز مهم نباشه گل پسر نازت سالم باشه
2
1401/08/04
نسترن ..
ان شالله ک هیچیش نیست بحق بزرگی خدا
1
1401/08/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
محسن یا امیر حسین؟؟
من دلم روشنه هیچی نیست😍😍😍😍😍انشالله
من دلم روشنه هیچی نیست😍😍😍😍😍انشالله
0
1401/08/04
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم ان شاالله که هیچ مشکلی نداره
0
1401/08/04
اسما بانو
نوار مغزش نفرستادید
0
1401/08/04
سوال کننده

0
1401/08/04
سوال کننده

0
1401/08/04
سوال کننده

0
1401/08/04
سوال کننده
الان ام آر آی دادیم دو هفته دیگه یخ جا دیگه نوبت گرفتم با جواب ام آر آی ببرم نشون بدم ببینم چی میگه
0
1401/08/04
سوال کننده
قربونت عزیزم ان شاالله
3
1401/08/04
سوال کننده
ان شاالله نسترن جان 🫂💛💋
ان شاالله ب حق پنج تن گل پسرامون سالم سالم باشن
ان شاالله ب حق پنج تن گل پسرامون سالم سالم باشن
0
1401/08/04
سوال کننده
امیر
مرسی قربونت بشم ان شاالله 💛💋🫂
مرسی قربونت بشم ان شاالله 💛💋🫂
1
1401/08/04
سوال کننده
مرسی فداتشم ان شاالله 💛💋🫂
0
1401/08/04
سوال کننده
آره ببخشید دستم بند بود
0
1401/08/04
سوال کننده
یه عالمه بود منم چنتا شو فرستادم
0
1401/08/04
سوال کننده
اصلا سر در نمیارم😣😣
0
1401/08/04
رادین پسر
سلام عزیزم علایمش چی بوده؟؟
0
1401/08/04
پارمیس جون
انشاالله که مشکلی نداره 🤲🤲
0
1401/08/04
پارمیس جون
سلام نسترن جان گل پسرت خوب شدهمش تو فکرش بودم
0
1401/08/04
مامانی مامان
دکترش غلط کرده
بچت صحیح و سالمه
ی نذر هم بکن برا سلامتی امام زمان
انشاءالله خود امام زمان سلامتی بچتو از خدا بخواد
چقدر من از این دکترایی که تا مطمئن نشدن فقط دلهره میدن متنفرم🥴🥴بگو اول مطمئن باش بعدش بگو
بچت صحیح و سالمه
ی نذر هم بکن برا سلامتی امام زمان
انشاءالله خود امام زمان سلامتی بچتو از خدا بخواد
چقدر من از این دکترایی که تا مطمئن نشدن فقط دلهره میدن متنفرم🥴🥴بگو اول مطمئن باش بعدش بگو
31
1401/08/04
خانم گل .
انشالله ک امیر کوچولو هیچ مشکلی نداره عزیزم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
0
1401/08/04
سوال کننده

0
1401/08/04
سوال کننده
و اینی ک اینجا زیرش خط کشیدم ینی چی؟
0
1401/08/04
سوال کننده
نوشته مشکلی نداره؟
1
1401/08/04
سوال کننده
نداشتن ارتباط چشمی و عدم تکلم و یه سری رفتارای غیر عادی ک من فکر میکنم این حرکاتش بخاطر اومدن بچه سوم بود
0
1401/08/04
سوال کننده
فداتشم ان شاالله 💋💋
0
1401/08/04
نسترن ..
الهی امیییین الهی امیییین
1
1401/08/04
سوال کننده
ان شاالله ک الکی دوعونده باشن ما رو 🤲🤲
نذر کردم عزیزم ان شاالله خدا خودش کمکمون کنه
اول پیش دوتا متخصص اطفال بردم اونا هم گفتن مشکوکه این سری بردم فوق تخصص مغز و اعصاب گفت مشکوکه
الان یه جا دیگه هم نوبت گرفتم ۱۷ آبان ببینم چی میگن
نذر کردم عزیزم ان شاالله خدا خودش کمکمون کنه
اول پیش دوتا متخصص اطفال بردم اونا هم گفتن مشکوکه این سری بردم فوق تخصص مغز و اعصاب گفت مشکوکه
الان یه جا دیگه هم نوبت گرفتم ۱۷ آبان ببینم چی میگن
0
1401/08/04
سوال کننده
قربونت بشم مرسی از لطفت💋🫂
2
1401/08/04
نسترن ..
خوش خبر بیای بحق امام زمان
0
1401/08/04
سوال کننده
دورت بگردم ان شاالله
نسترن جان شما سر در نمیاری از نوار مغزش😣
نسترن جان شما سر در نمیاری از نوار مغزش😣
0
1401/08/04
Faezeh salehi
انشالله که سالمه و اینا الکیه ولی میشه بگی علایمش چی بود که شک کردی بردی دکتر البته اگه بخوای جواب بده
4
1401/08/04
MAHI💃💚🍭
ان شاالله ب حق بزرگی خدا سالمه پسرت عزیزم🌸💚
💚اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚
💚اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚
0
1401/08/04
مامان فرشته ها 💓 💓
از دکتر اشرفی چطور وقت گرفتی ؟
0
1401/08/04
نسترن ..
ن بخدا ..
0
1401/08/04
نسترن ..
دکترش خیلی دکتر خوبیه بهترین دکتر مغز و اعصاب کودکان در ایرانه
0
1401/08/04
☆☆mahsa ☆☆
انشالله ک صحیح و سالمه و رفتاراش بخاطر اومدن نینی جدیده
0
1401/08/04
عاطفه موسوی
ان شاء الله به حق امام زمان سالمه
0
1401/08/04
سحر تارات
پسرت سالمه بخدا .از من گفتن بودن .همه بچه ها رفتاراشون غیر عادی از بس انرژی دارن نمیدونن چیکار کنن من اگع بذارم پسرم رو دیوار راه میره
0
1401/08/04
سمیه 💙
ان شاءالله چیزی نیست عزیزم
باباپسرخواهرشوهرمن۵سالشه اونم ارتباط چشمی نداره وقتی باهاش حرف بزنی یجادیگرونگاه میکنه واینکه هنوززبون بازنکرده دکتربردنش گفت خیلی باهوشه ولی بیش فعاله
باباپسرخواهرشوهرمن۵سالشه اونم ارتباط چشمی نداره وقتی باهاش حرف بزنی یجادیگرونگاه میکنه واینکه هنوززبون بازنکرده دکتربردنش گفت خیلی باهوشه ولی بیش فعاله
0
1401/08/04
مهشید .
با ام ار ای دقیق مشخص میشه.نوار معز خیلی تخصصیه و ام آر ای تخصصی تر.
جواب ام ار رو کی میدن؟
جواب ام ار رو کی میدن؟
0
1401/08/04
نسترن ..
پسر منم کم ارتباط چشمی میگیره حرف میزنم بازی میکنم باهاش میدونه دقیقا با خودشم غش غش میخنده ولی نگاه کم میکنه
0
1401/08/04
نسترن ..
از نظر دکترا اگ باشه همه بچه ها مشکل دارن 😐
0
1401/08/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
اووووخ عشق کوچولوی من😍😍😍هیچیش نیس پسرم خیلی م طبیعی طبیعیه
0
1401/08/04
Leyla _O
عدم تکلم که میگی یعنی کلا هیچییییی نمیگه؟
مثلا مامان بابا آش آب و...کلا هیچی نمیگه
چندتا کلمه بلده؟
مثلا مامان بابا آش آب و...کلا هیچی نمیگه
چندتا کلمه بلده؟
0
1401/08/04
Leyla _O
جدا از مسئله اوتیسم اما یکی از دلایلی که بچه ارتباط چشمی نمیگیره و تکلمش کنده نگاه کردن به تی وی و موبایل هستش....
0
1401/08/04
عاطفه موسوی
بچه های اوتیسم پسرفت کلامی دارن
0
1401/08/04
❤️panah❤Rasta❤ 😍
یعنی حرف نمیزنن یا حرف میرنن بعد یادشون میره؟؟
0
1401/08/04
آوا جون ...
عزیزم انشالله پسرت چیزیش نیس پسره خواهر شوهره من الان ۱۰ سالشه اوتیسم شدید داره اون ارتباط چشمی هم داره و اینکه از یک سالگی انقدر گریه میکرد و بی قراری میکرد همش سرشو میکوبید زمین و با ام آر آی و نوار مغز هم چیزی مشخص نمیشه و اینکه اصلا نمیتونه بشینه کارتون و فیلم تماشا کنه فقط میدوعه اینور اونور و همش اذیت میکنه فقط از رفتار بچه تشخیص میدن
فک نکنم پسرت اوتیسمی باشه کوثر جان احتمالا بیش فعالیه که الان اکثرا دارن و با اوتیسم اشتباه گرفته میشه
فک نکنم پسرت اوتیسمی باشه کوثر جان احتمالا بیش فعالیه که الان اکثرا دارن و با اوتیسم اشتباه گرفته میشه
0
1401/08/04
آوا جون ...
کوثر جان پسرت احتمالا از نگاه کردن به تلویزیون اینجوری شده چون میگن بیش فعالی میاره و اینکه تمرکزو میاره پایین و اونایی که تی وی میبینن دیر حرف میزنن
0
1401/08/04
آوا جون ...
معمولا کلن حرف نمیزنن شاید یکی دو کلمه بگن که اونم بعدا نگن اما خب بعضی هاشون با کاردرمانی و گفتار درمانی کلمه به کلمه میتونن صحبت کنن و منظورشونو برسونن
0
1401/08/04
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
با اینکه بسیار مشتاق هستم تا به شما کمک کنم اما این مورد در حوزه تخصص من نیست و باید به متخصص مغز و اعصاب اطفال مراجعه کنید و اگر تهران هستید به انجمن اوتیسم مراجعه داشته باشید تخصص بیشتری دارند تا. تشخیص صحیح انجام شود البته انشالله که اصلا چنین تشخیصی مطرح نباشد ❤️
با اینکه بسیار مشتاق هستم تا به شما کمک کنم اما این مورد در حوزه تخصص من نیست و باید به متخصص مغز و اعصاب اطفال مراجعه کنید و اگر تهران هستید به انجمن اوتیسم مراجعه داشته باشید تخصص بیشتری دارند تا. تشخیص صحیح انجام شود البته انشالله که اصلا چنین تشخیصی مطرح نباشد ❤️
0
1401/08/05
فرشته 2019
دکتر اشرفی با اینکه بهترین دکتره، ولی تو تشخیص بیماری پسر من اشتباه کرد
خدا کنه برای تو هم اشتباه گفته باشه
ام آر آی تو پیش همین دکتر ببر
پیش کی نوبت گرفتی؟
مرکز طبی خانوم دکتر رضایی اونم بیسته
برو ببین چ روزایی هست
ی رشوه بده ب منشی هاش
صد تومن، دویست تومن
بگو بهت نوبت بدن
خدا کنه برای تو هم اشتباه گفته باشه
ام آر آی تو پیش همین دکتر ببر
پیش کی نوبت گرفتی؟
مرکز طبی خانوم دکتر رضایی اونم بیسته
برو ببین چ روزایی هست
ی رشوه بده ب منشی هاش
صد تومن، دویست تومن
بگو بهت نوبت بدن
0
1401/08/05
سوال کننده
قربونت ان شاالله 💛💋
علائمش ارتباط چشمی نمیگیره و صحبت نمیکنه و یه سری رفتارای غیر عادی مثلا میاد صورتشو میچسبونه ب صورتم میلرزه و دندوناش میسابع و.... اگه ثابت شه ک اوتیسم نیس میبرمش پیش روانشناس
بمیرم واسه بچم
علائمش ارتباط چشمی نمیگیره و صحبت نمیکنه و یه سری رفتارای غیر عادی مثلا میاد صورتشو میچسبونه ب صورتم میلرزه و دندوناش میسابع و.... اگه ثابت شه ک اوتیسم نیس میبرمش پیش روانشناس
بمیرم واسه بچم
0
1401/08/05
سوال کننده
دورت بگردم مرسی مهربونم ان شاالله 💋🫂
0
1401/08/05
سوال کننده
یه دکتر متخصص اطفال نامه اورژانسی داد رفتیم اونجا اول گفت واسه دو ماه دیگه نوبت داریم ولی خواهش و التماس کردم گفت دو هفته دیگه بین بیمار
آخر شهریور بود ک رفتم الان ۲۸ آبان وقت دارم
آخر شهریور بود ک رفتم الان ۲۸ آبان وقت دارم
0
1401/08/05
سوال کننده
آره همه میگن🥺🥺ان شاالله ک تشخیصش سلامتی امیر باشه
0
1401/08/05
سوال کننده
ان شاالله آره من خودم حدسم همینه
چون بارداری پر خطری داشتم و کامل استراحت بودم بچمو اصلا یه بغل نگرفتم
چون بارداری پر خطری داشتم و کامل استراحت بودم بچمو اصلا یه بغل نگرفتم
1
1401/08/05
سوال کننده
ان شاالله مرسی فداتشم🥺🫂💛
1
1401/08/05
سوال کننده
من از خدامه عزیزم همش خدا خدا میکنم و سلامتیشو میخوام از خدا
ولی این پیگیری ها هم لازمه ان شاالله ک چیزی نیس
ولی این پیگیری ها هم لازمه ان شاالله ک چیزی نیس
0
1401/08/05
سوال کننده
مرسی عزیزم ان شاالله ک همینطوره واسه امیرم
0
1401/08/05
سوال کننده
جوابش آماده اس
اول میخواستم با پیک بگیرم چون من خودم تهران نیستم ولی پشیمون شدم گفتم همون روزی ک میخوام برم دکتر میرم میگیرم جوابو
اول میخواستم با پیک بگیرم چون من خودم تهران نیستم ولی پشیمون شدم گفتم همون روزی ک میخوام برم دکتر میرم میگیرم جوابو
0
1401/08/05
سوال کننده
نسترن باهاش بازی میکنم اصلا نگاهم نمیکنه از هیچ بازی ای خوشش نمیاد فقط میخواد کارتون ببینه
0
1401/08/05
سوال کننده
😂😂😂
0
1401/08/05
سوال کننده
دورت بگردم
ان شاالله عزیزم 🥺🫂💛دعا کن واسه پسر گلیمون
ان شاالله عزیزم 🥺🫂💛دعا کن واسه پسر گلیمون
0
1401/08/05
سوال کننده
ببین فقط آب ک میخواد لیوانو میاره میگه آبو
همش در حال صدا در اوردنه از دهنش دد دادا میگه
همش در حال صدا در اوردنه از دهنش دد دادا میگه
0
1401/08/05
سوال کننده
این فقط میخواد تلوزیون ببینه نقاشی و بازی و ...رو متوجه نمیشه
0
1401/08/05
سوال کننده
این اصلا چیزی نگفته ک متوجه پسرفتش بشم🥺
0
1401/08/05
سوال کننده
ان شاالله عزیزم همینطور ک میگی باشه
0
1401/08/05
سوال کننده
پسر بزرگه ی من از وقتی ب دنیا اومد فقط تلوزیون میدید هر کار میکردیم نبینه نمیشد خیلی ناراحت بودم واسش میگفتم کند ذهنی میاره و .. ولی اصلا اینجوری نشد و زود هم حرف زد
کلا بعضی بچه ها هستن ک دیر حرف میزنن دکتر هم گفت تا ۳ سالگی بهش وقت میدیم و چیز مهمی نیس
نمیدونم چی تو بچه میبینن ک من نمیبینم
کلا بعضی بچه ها هستن ک دیر حرف میزنن دکتر هم گفت تا ۳ سالگی بهش وقت میدیم و چیز مهمی نیس
نمیدونم چی تو بچه میبینن ک من نمیبینم
0
1401/08/05
سوال کننده
سلام عزیزدلم خیلی ممنون از وقتی ک گذاشتین از بیمارستان طبی کودکان وقت گرفتم دو ماه پیش ۱۷ آبان نوبتمونه ان شاالله ک سلامتشو تایید کنه
بازم ممنون دکتر جان💛🫂💋
بازم ممنون دکتر جان💛🫂💋
0
1401/08/05
سوال کننده
منم همش خدا خدا میکنم اشتباه تشخیص داده باشه
اسم دکترشو نمیدونم ولی بیمارستان مرکز طبی کودکان وقت گرفتم کلا دکترای اطفال منو ارجاع دادن ب اونجا
آره عزیزم سعی میکنم اونجا هم ببرمش مرسی ک گفتی💛🫂💋
اسم دکترشو نمیدونم ولی بیمارستان مرکز طبی کودکان وقت گرفتم کلا دکترای اطفال منو ارجاع دادن ب اونجا
آره عزیزم سعی میکنم اونجا هم ببرمش مرسی ک گفتی💛🫂💋
0
1401/08/05
سمیرا سمیر
ببخشید میپرسم چرا زدی شیراز تسلیت
0
1401/08/05
❤mahur❤ ❤mahak❤
انشالله خوش خبر بیای خوشگلم
0
1401/08/05
فرشته 2019

0
1401/08/05
فرشته 2019
این نوار مغز پسر منه
برای بقیه گزینه هاش برای شما چی زده؟
برای بقیه گزینه هاش برای شما چی زده؟
0
1401/08/05
سوال کننده
ترور تو حرم شاهچراغ عزیزم💔
0
1401/08/05
سوال کننده

0
1401/08/05
سوال کننده
واسه ما هم همینو زده روش
نتیجه اش رو اون آخره ک هیچ کدومو تیک نزده فقط یه چیزی نوشته نمیفهمم چیه
نتیجه اش رو اون آخره ک هیچ کدومو تیک نزده فقط یه چیزی نوشته نمیفهمم چیه
0
1401/08/05
سوال کننده
ببخشید عزیزم مشکل پسر شما چی بود؟
0
1401/08/05
فرشته 2019
مشکوک ب تشنج بود
نوار مغزش اوکی بود
علائم پسر نسترن جان رو داشت
ولی در نهایت گفتن رفلاکسه
نوار مغزش اوکی بود
علائم پسر نسترن جان رو داشت
ولی در نهایت گفتن رفلاکسه
0
1401/08/05
فرشته 2019
دکتر اشرفی هم تشخیصش اشتباه بود
0
1401/08/05
فرشته 2019
خدا کنه تشخیصش برای پسر شما هم اشتباه بوده باشه🤲🏻
0
1401/08/05
فرشته 2019
حتی گفته بود تا ی ماه هم داروی تشنج استفاده کنه اگ خوب نشد دوباره بیا
0
1401/08/05
فرشته 2019
ک با اصرارای خودم بستریش کردن مرکز طبی و نوار مغز چند ساعته گرفتن
0
1401/08/05
سمیه 💙
نگران نباش گلم فقط وقتی این حرکاتونشون میده اصلاروش حساسیت نشون ندین هی بهش نگین اینکارونکن بدترمیکنه
ان شاءالله بعداز۲۸آبان توهمین تاپیک بیای بگی هیچی نیست عزیزم🙏
ان شاءالله بعداز۲۸آبان توهمین تاپیک بیای بگی هیچی نیست عزیزم🙏
1
1401/08/05
سمیرا سمیر
نمیدونستم عزیزم
0
1401/08/05
سوال کننده
خداروشکر ک اشتباه بوده تشخیصشون🤲🥺
ان شاالله همیشه سلامت باشین
ان شاالله همیشه سلامت باشین
0
1401/08/05
سوال کننده
۱۷ ابان وقت دارم اونجا اتفاقا ان شالله ک واسه ما هم اشتباه کرده باشن
0
1401/08/05
سوال کننده
ب امیر هم دارو داد ولی من استفاده نکردم
دوبار دادم بهش ولی دیگه ندادم
دوبار دادم بهش ولی دیگه ندادم
0
1401/08/05
سوال کننده
اتفاقا هیچی بهش نمیگیم 🥺 ان شاالله فداتشم مرسی 💋💛🫂
0
1401/08/05
زهرا رمضانی
پسر منم وقتی هیجانی میشه صورتش رو یا میزاره رو پام یا به صورتم میچسبونه و دقیقا دندوناشو فشار میده تلویزیون میبینه اما خیلی کلمات رو یاد داره و حرف میزنه خیلی باهوشه اما اعصاب ضعیف داره زود عصبانی میشه و فریاد میزنه اگه دست یا پاش به جایی بخوره با اون جسم شاخ به شاخ دعوا میکنه😐بخدا طبیعیه بچه های الان فوق العاده باهوشن یه لحظه دلم لرزید بخدا قسم گفتم نکنه من خیلی خونسردم گلم هیچی نیست تازه من خواهرم معلم مدرسه ی اوتیسمه اونا خیلی شرایط شون متفاوت تره دلتو محکم کن گلم بچه سالمه سالمه ❤️
0
1401/08/05
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم اصلا نگران نباشید از صمیم قلب برایتان بهترین نتیجه را آرزو میکنم جانم ❤️❤️
1
1401/08/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/08/06
سوال کننده
پسر من یه جوری رفتارای غیر عادی داره ک رفته بودم دکتر تو نوبت بودم همه میگفتن چجوری تو اینو نگه میداری دست تنها هم بودم ب خدا دهنمو صاف کرد
خیلی شیطونه الان تمام امیدم ب اینه ک کاراش از رو حسودی و ضعف اعصاب باشه
ممنون از دلگرمیت خانومی 💛🫂💋
خیلی شیطونه الان تمام امیدم ب اینه ک کاراش از رو حسودی و ضعف اعصاب باشه
ممنون از دلگرمیت خانومی 💛🫂💋
0
1401/08/06
سوال کننده
قربون شما 🥺💛💛خیلی ممنون
0
1401/08/06
آوا جون ...
کوثر جان تو بچگیاش چطوری بود؟قبل از یکسالگی آروم بود؟
0
1401/08/06
آوا جون ...
صدا از خودش درمیاورد؟رابطه داشت باهات؟شمارو قشنگ میشناخت؟
0
1401/08/06
سوال کننده
دقیقا تا ۱ سال و نیمگیش خوب بود البته ب غیر از حرف زدنش
خیلی آروم بود خیلی
0
1401/08/06
سوال کننده
همین الانم ما رو میشناسه ولی ارتباط نمیگیره با هیشکی کار نداره و مشغول کرم ریختنه
0
1401/08/06
آوا جون ...
من خیلی به دخترم شک دارم
دارم دق میکنم
دارم دق میکنم
0
1401/08/06
yasi
وا چرا😐
0
1401/08/06
آوا جون ...
ارتباط چشمیش خیلی ضعیفه خوب رابطه برقرار نمیکنه باباشو که میبینه میخنده اما نمیدونم حس میکنم طبیعی نیس ول کنی همش تو خودشه
0
1401/08/06
آوا جون ...
من با مامانم تو یه خونه زندگی میکنم اصلا حس میکنم خودمو نمیشناسه یا نبینه ام گریه نمیکنه که مثلا مامانمو میخوام
چه میدونم اصلا درگیرم خیلی
چه میدونم اصلا درگیرم خیلی
0
1401/08/06
آوا جون ...
باهاش حرف میزنم همش دهنمو نگاه میکنه چشمامو نگاه نمیکنه
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
وای چ ربطی داره عزیزم پسر منم دهنمونگاه بعضی موقعها اصلا نگامم نمکنه
0
1401/08/06
آوا جون ...
اسمشو نمیشناسه اصلا واکنش نداره هر از گاهی به صدا برمیگرده بیشتر وقتا نه
0
1401/08/06
آوا جون ...
اصلا تا ارتباط چشمی میزنم تو نت اوتیسم میاد
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
برو بابا اینقد حساس نباش پلی ولی اگر ی درصدم شک داری ببرش پیش متخصص نمیشه همشبا این خیال زندگی کرد
0
1401/08/06
آوا جون ...
حس میکنم باباشو بهتر از من میشناسه اما خب انگاری پرته اصلا تو باغ نیس
0
1401/08/06
آوا جون ...
میترسم😥😥
0
1401/08/06
آوا جون ...
پسرت شیر خودتو میخوره؟
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
نترس یک بار برا همیشه
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
نع
0
1401/08/06
آوا جون ...
چجوریه رفتارش؟پیش کسی بذاری غریبی میکنه؟تورو میبینه خوشحال میشه؟
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
اینقدم شلوغکاره بچم حد ندارع اندازه ده تا پسر بچه ای
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
اره بدومکنه میاد بغلم
0
1401/08/06
آوا جون ...
الان چیزی میگی متوجه میشه؟مثلا چیزایی که اقتضای سنشه یا بی توجهه؟؟؟
0
1401/08/06
آوا جون ...
ارتباط چشمیش چجوریه؟
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
اصلا پیش کسی نمیمونه
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
اسمشو میدونه میگم دس بده میده حرف میزنع مامان بابا
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
ب این زیاد دقت نکردم ولی اینو میدونم بعضی وقتا اصلا نگامم ممکنه میره دنبال بازی خودش
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
ببرش پیش متخصص خیالتم راحتتتت
3
1401/08/06
yasi
بچه ی منم منو نبینه گریه نمیکنه بگه مامانمو میخوام😂
0
1401/08/06
yasi
خو زوده اسمش که هشت ماهگی نه ماهگی میشناسه دکتر اوما گفت
0
1401/08/06
آوا جون ...
نمیدونم والا انقدر ناراحتم دارم دق میکنم دیشب دبگه انقدر تو نت خوندم کلن قید سالم بودنشو زدم😥😥
0
1401/08/06
آوا جون ...
فداش بشم نمیدونم کجا برم از ناراحتی
0
1401/08/06
آوا جون ...
خب ارتباط چشمی خیلی مهمه بچه من از اول ضعیف نگاه میکرد شیر خشکم میخوره شیر خوردنی هم همیشه رو بالش میخوره اصلا نگام نمیکنه
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
اشتباه مکنی نخون
0
1401/08/06
سمیرا سمیر
بنظرم هنوز کوچیکه
0
1401/08/06
آوا جون ...
قشنگ قان و قون میکرد پسرت به وقتش؟
1
1401/08/06
❤مریم باانو❤ .
عزیزم
نمیدونی یه دفعه خودتو از بچه بگیری چه آسیبی بهش میزنی کوثرجان
اوتیسم نیست مطمئنم بااین شرایطی که گفتی بیشتر بغلش کن باهاش حرف بزن 😔
نمیدونی یه دفعه خودتو از بچه بگیری چه آسیبی بهش میزنی کوثرجان
اوتیسم نیست مطمئنم بااین شرایطی که گفتی بیشتر بغلش کن باهاش حرف بزن 😔
0
1401/08/06
مامان فرشته ها 💓 💓
وای خدا این بچه هنوز ۵ ماهشه
چه فکراییه اخه
چه فکراییه اخه
0
1401/08/06
آوا جون ...
دعا کنید چیزیش نباشه
0
1401/08/06
yasi
عزیزم سن تشخیص اوتیسم یک سال به بالاس
0
1401/08/06
آوا جون ...
میدونم اما خب از اول بالاخره یه ایرادایی دیده میشه که بعد از یک سالگی یه سری رفتارای غیر عادی اضافه میشه
0
1401/08/06
yasi
دکتر بردی؟
من پسرم نارس به دنیا اومد سرهرچیزش استرسی میشدم و دکتر میبردم
من پسرم نارس به دنیا اومد سرهرچیزش استرسی میشدم و دکتر میبردم
0
1401/08/06
آوا جون ...
والا یه بار سه ماهگی خیلی یهویی درگیرم کرد بردم دکتر گفت چیزیش نیس اما خب نت نوشته قبل یه سال نمیشه تشخیص داد مادر خودش میفهمه🥺🥺🥺
1
1401/08/06
yasi
ول کن نتو بابا
0
1401/08/06
yasi
دکترو قبول نداری نتو قبول داری
0
1401/08/06
عاطفه موسوی
دقیقا دنبال خودآزاری نباش
0
1401/08/06
آوا جون ...
بچه های شما توی چند وقت اسمشونو تشخیص دادن؟
0
1401/08/06
سحر تارات
خیلی کوچیکه چه انتظاری ازش داری .الکی به خودت استرس وارد نکن بچه ات سالمه.
0
1401/08/06
سحر تارات
من پسرم تا یکسالگی اصلا منو نمیدید واسش مهم نبود فعلا کوچیکه دخترت ایراد نگیر .انتظار نداشته باش دنبالت گریه کنه
0
1401/08/06
سحر تارات
نت خیلی آدمو میترسونه .مثلا مینوسی علت تیر کشیدن مثانه میگه سرطانه
0
1401/08/06
آوا جون ...
عزیزم یعنی چجوری نمیدید؟میشه یکم توضیح بدی
0
1401/08/06
آوا جون ...
اره متاسفانه دیشب دیدم نوشته هر کسی ارتباط چشمی نداشته باشه بعدا حتما اوتیسم داره و قلبم واقعا دردرفت
0
1401/08/06
سحر تارات
منظورم این بود واسش مهم نبودم .بود و نبودم واسش فرق نداشت اکه پیشش نبودم واسم گریه نمیکرد
0
1401/08/06
سحر تارات
اصلا نرو گوگل همش چرت میگه .این فکرارو هم از سرت دور کن
0
1401/08/06
❤mahur❤ ❤mahak❤
دخترای منم اصلا منو نمیشناسن عزیزم
0
1401/08/06
آوا جون ...
ولی خب یادمه یه جا دیدم میگفتی ارتباط چشمیشون خیلی خوبه
0
1401/08/06
سوال کننده
قربونت برم نگران نباش
یه سال ب بعد تازه نشون میده
اگه امیر خدایی نکرده اوتیسم داشته باشه الان بهترین سن درمانشه
پیگیری کردن بد نیس عزیزدلم اگه شک داری پیگیری کن تا مطمئن شی سالمه
الان منم دارم پیگیری میکنم توکل ب خدا
یه سال ب بعد تازه نشون میده
اگه امیر خدایی نکرده اوتیسم داشته باشه الان بهترین سن درمانشه
پیگیری کردن بد نیس عزیزدلم اگه شک داری پیگیری کن تا مطمئن شی سالمه
الان منم دارم پیگیری میکنم توکل ب خدا
0
1401/08/06
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره ولی خب میگم که اصلا بود نبود من مهم نیس براشون
0
1401/08/06
آوا جون ...
انشالله که امیر جان سالمه سالمه و از شیطونیشه این کاراش
0
1401/08/06
آوا جون ...
از همه مهمتر همون ارتباط چشمیه که خدا روشکر بچه هات دارن حتما کمک داری که بهت زیاد اهمین نمیدن اگه همش کنارشون تنها بودی حتما میشناختنت
0
1401/08/06
❤mahur❤ ❤mahak❤
ن خودمو شوهرمیم.باباشون میشناسن منو نه
0
1401/08/06
آوا جون ...
چه جالب😄😄ماشالا خیلی نازن خدا حفظشون کنه
0
1401/08/06
آوا جون ...
چه جالب😄😄ماشالا خیلی نازن خدا حفظشون کنه
1
1401/08/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
فداتشم همچنین گل دخترتو
1
1401/08/07
❤mahur❤ ❤mahak❤
مرسی عزیزم همچنین گل دخترت
1
1401/08/07
سحر تارات
ماشالا فره نازارن
0
1401/08/07
سوال کننده
فداتشم
ان شاالله 🥺🤲🤲
ان شاالله 🥺🤲🤲
1
1401/08/07
yasi
مامان آوا من جز کلا با پسرمم تا بقیه کل تایمم باهاشه بعد باباشو ببینه به من میفروشه یا میرم خونه مامانم صبح زود بیدار میشه میبرم بدم مامانم بیام بخوابم چشم بسته خودشو پرت میکنه بغل مامانم فکرکنم من فقط به دنیاش آوردم😂
0
1401/08/07
آوا جون ...
کوثر جان من یه چیزی خوندم فکر کنم انیر اونجوری باشه
میگن وقتی با بچه زیاد صحبت نکنی و بغلش نکنی در کل چون باردار بودی میگی زیاد باهاش نبودم بچه علائم اوتیسم پیدا میکنه و بهش میگن شبه اوتیسم
وکترا تشخیص اوتیسم میدن اما درواقع یکی دوسال بعدش میاد به جامعه و بچه حالت عادی میگیره
میگن وقتی با بچه زیاد صحبت نکنی و بغلش نکنی در کل چون باردار بودی میگی زیاد باهاش نبودم بچه علائم اوتیسم پیدا میکنه و بهش میگن شبه اوتیسم
وکترا تشخیص اوتیسم میدن اما درواقع یکی دوسال بعدش میاد به جامعه و بچه حالت عادی میگیره
1
1401/08/07
آوا جون ...
خخخ از دست این بچه ها انشالله همشون سالم باشن
0
1401/08/11
سوال کننده
ببخشید عزیزم ندیدم پیامتو
امیدوارم اینجوری باشه هفته ی آینده وقت دکتر داره ان شاالله ک خیره من واقعا کم گذاشتم واسع بچم خدا لعنتم کنه😭😭
امیدوارم اینجوری باشه هفته ی آینده وقت دکتر داره ان شاالله ک خیره من واقعا کم گذاشتم واسع بچم خدا لعنتم کنه😭😭
0
1401/08/11
Leyla _O
ان شاالله سالمه
منتظر خبرای خوبت تو همین تاپیک هستیم
منتظر خبرای خوبت تو همین تاپیک هستیم
0
1401/08/11
آوا جون ...
خدا نکنه عزیزم انشالله که هیچی نیس کاش
منتظره خبرای خوب هستیم
منتظره خبرای خوب هستیم
0
1401/08/11
سوال کننده
قربونتون بشم 🫂❤️
دقیقا همون روزی ک وقت دکتر داره اشتراکم تموم میشه
امیدوارم قبل اینکه دسترسی قطع شه بتونم خبری بدم❤️
دقیقا همون روزی ک وقت دکتر داره اشتراکم تموم میشه
امیدوارم قبل اینکه دسترسی قطع شه بتونم خبری بدم❤️
0
1401/08/11
آوا جون ...
اشتراک میگیری خیلی ها قصدشو نداشتن ولی باز اومدن 😁😁
0
1401/08/11
آوا جون ...
منم تازه تمدید کردم فک کنم ۴۲ تومن بود
1
1401/08/12
فرشته 2019
وای نه
خواهشا ی جوری اعلام کن نتیجه رو
اندازه بچه خودم نگرانشم
از خدا میخوام دکترا تو تشخیصش اشتباه کرده باشن
خواهشا ی جوری اعلام کن نتیجه رو
اندازه بچه خودم نگرانشم
از خدا میخوام دکترا تو تشخیصش اشتباه کرده باشن
0
1401/08/12
فرشته 2019
اندازه ۴۰ تومنش دکترای دلسوز و دوستان تو مواقع نیاز راهنمایی میکنن
من ک برای همیشه اشتراکشو میخرم
من ک برای همیشه اشتراکشو میخرم
1
1401/08/12
آوا جون ...
اره واقعا عالیه من قبلا اوما نداشتم و نمیدونستم اصلا هست یه تفسیر آزمایش توی برنامه پذیرش ۲۴ مبلغش ۱۵ تومن بود انقدرم مسخره بود خداروشکر اوما هسسست
1
1401/08/12
❤mahur❤ ❤mahak❤
وای نههه من اعلان و روشن گذاشتم که خبر ای خوبتو بخونم
0
1401/08/12
❤mahur❤ ❤mahak❤
😑😑😑
0
1401/08/12
خانم گل .
کوثر جان اگه برات مقدوره اشتراک بگیر بیا ما منتظر خبرای خوبت هستیم
1
1401/08/12
yasi
هیچ نگران نباشین من پیام میدم خبرا رو میرسونم بهتون😂
0
1401/08/12
عاطفه موسوی
من هم نگران پسرتم از خودت خبر بده ولی دلم روشنه پسرت سالمه چون خاهرشوهرم منم شرایط شما رو داشت پسردومش ۶ ماهه بود باردارشد بچه سوم که اومد رفتارای غیرعادی داشت دیر هم زبون باز کرد ولی خداروشکر الان سالم و باهوشه
0
1401/08/12
عاطفه موسوی
شماره ش رو داری ماشالله سمیرا فعالی
0
1401/08/12
سوال کننده
دورتون بگردم مهربونای من
آره اشتراک حتما میگیرم دیروزودشو نمیدونم ولی
آره اشتراک حتما میگیرم دیروزودشو نمیدونم ولی
0
1401/08/12
سوال کننده
😂😂آره سمیرا شماره مو داره اگه اشتراک نداشتم بهش پیام میدم میگم دکتر چی گفت بهتون بگه❤️
0
1401/08/12
سوال کننده
اینو ک میگی قوت قلب میگیرم ان شاالله امیر منم همینجوری باشه
0
1401/08/12
سوال کننده
فداتون بشم مرسی ک ب فکر مایین 🫂❤️❤️
0
1401/08/12
عاطفه موسوی
توکل بخدای مهربون
1
1401/08/12
سوال کننده
عزیزمی❤️🩹💋
0
1401/08/12
فاطمـه
کوثر جانم من که سر در نمیارم. فقط دعا ازم برمیاد
نذر میکنم ان شاءالله خوش خبر بیای 💖🌸
نذر میکنم ان شاءالله خوش خبر بیای 💖🌸
0
1401/08/13
سوال کننده
دورت بگردم عزیزدلمی مرسی از لطفت🥺❤️🩹🫂ان شاالله عشقم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




