خانم دکتر میشه لطف کنید و جواب آزمایش غربالگری دوم من ببینید و بفرمایید باید چی کار کنم. من در آزمایش و سنو غربالگری اول هیچ مشکلی نداشتم و عدد آن تی برابر ۱.۶۵ بود. اما آزمایش غربالگری دوم که در هفته ۱۵ انجام دادم برام ریسک سندروم دان و پره اکلامپسی را بالا زده و من خیلی نگرانم. من تا الان فشار خونم معمولا ۱۲ روی ۸ بوده و فقط یک کیلو وزن اضافه کردم. و به غیر از حالت تهوع و استفراغ که معمولا شب ها بیشتر میشه علائم دیگه ای ندارم ممنون میشم اگه جواب منو بدهید.
0
1401/07/30
سوال کننده

0
1401/07/30
سوال کننده

0
1401/07/30
سوال کننده

0
1401/07/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم عکس غربالگری مرحله اول را ارسال کنید تا ببینم
عزیزم عکس غربالگری مرحله اول را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/07/30
سوال کننده

0
1401/07/30
سوال کننده

0
1401/07/30
سوال کننده
سلام خانم دکتر بفرمایید
0
1401/07/30
پزشک اوما
ممنونم جانم، عزیزم ای کاش غربالگری مرحله دوم را انجام نمیدادید چون مرحله اول نتیجه عالی بوده و در چنین مواردی نتیجه ممکن است خطا بدهد، به علاوه اصلا مواد مدت ها است تست کواد منسوخ شده و باید برایتان نهایتا سکوئنشنال درخواست میشد. این اشتباه پزشک شما بوده که شما را وارد یک مسیر غلط کرده است. الان که این نتیجه حاصل شده یا باید آمنیوسنتز انجام دهید یا سل فری دی ان ای انجام شود که من با سل فری دی ان ای موافق هستم. و مجموعا آزمایشگاه دومتان خیلی آزمایشگاه معتبری از نظر من نیست چون حتی کات اف پوینت یعنی حد مرزی برای اینکه بفهمیم واقعا ریسک داون مثبت است یا خیر را مشخص نکرده، تماس بگیرید بپرسید: کات اف پوینت سندرم داون در غربالگری مرحله دوم را چند در نظر میگیرند و به من بگویید اگر جواب ندادند بگویید خودم تماس بگیرم، نترسید جانم من در مورد شخص شما خیلی خوش بینم که مشکلی نیست اما خب باید مساله را پیگیری کنیم
1
1401/07/30
سوال کننده
خیلییی ممنونم دکتر جان از پاسخگویی تون.
با آزمایشگاه تماس گرفتم و متاسفانه به بخش های مختلف منو پاس دادن و درنهایت جواب درستی ندادند و گفتند که بر اساس یک سری الگوریتم که بر اساس سن و سایر ویژگی ها ریسک سندروم داون برای افراد اندازه گیره میشه. جالب اینجاست که این آزمایشگاه جز یکی از بهترین آزمایشگاه های شهر اصفهان است، ممنون میشم که شما پیگیری کنید و من از نگرانی دربیارید شماره آزمایشگاه هم ۳۳۹۸-۰۳۱ هست، ضمنا دکترم امروز آزمایش سلفری دی ان ای رو بهم پیشنهاد دادند که انجام بدهم.
بینهایت ممنونم از وقتی که میگذارید
با آزمایشگاه تماس گرفتم و متاسفانه به بخش های مختلف منو پاس دادن و درنهایت جواب درستی ندادند و گفتند که بر اساس یک سری الگوریتم که بر اساس سن و سایر ویژگی ها ریسک سندروم داون برای افراد اندازه گیره میشه. جالب اینجاست که این آزمایشگاه جز یکی از بهترین آزمایشگاه های شهر اصفهان است، ممنون میشم که شما پیگیری کنید و من از نگرانی دربیارید شماره آزمایشگاه هم ۳۳۹۸-۰۳۱ هست، ضمنا دکترم امروز آزمایش سلفری دی ان ای رو بهم پیشنهاد دادند که انجام بدهم.
بینهایت ممنونم از وقتی که میگذارید
0
1401/07/30
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، من فردا تماس میگیرم و جوبا میشوم نگران نباشید ❤️
0
1401/08/01
سوال کننده
ممنونم از لطفتون😍😍
0
1401/08/01
سوال کننده
دکتر جان به نظر شما من سونوگرافی آنومالی رو انجام بدم یا آزمایش سلفری دی ان ای کفایت می کنه
0
1401/08/01
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ، سونوگرافی آنومالی اسکن در هر حال باید انجام شود چون سلامت ساختارهای بدنی و طول سرویکس را کنترل میکند، جان دلم نام آزمایشگاه را می گویید؟ چون من باید از تهران تماس بگیرم
0
1401/08/01
سوال کننده

آزمایشگاه دکتر شریفی شماره تلفن و راه های ارتباطی با آن
0
1401/08/01
سوال کننده
ممنون از لطف و دلسوزی شما، واقعا که حجم بسیار زیادی از نگرانی و استرسم برطرف شد
0
1401/08/01
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
0
1401/08/01
پزشک اوما
ممنونم عزیزم من در حال پیگیری هستم نگران نباشید 💗💗
0
1401/08/01
سوال کننده
سپاس از لطف شما😍😍❤
0
1401/08/01
پزشک اوما
جان دلم با مشورت با آزمایشگاه همگی بر سل فری دی ان ای توافق داریم البته قرار شد مستقیم فردا برگه بررسی شما را همکار حاضر در آزمایشگاه چک کرده و باز اعلام نظر کنند 💗💗
0
1401/08/01
سوال کننده
واقعا جامعه به پزشکان دلسوز و مهربانی همچون شما نیازمنده، بازم تشکر می کنم که با پیگیری هاتون نگرانی مامانای باردار را برطرف میکنید.❤🌹🌹
0
1401/08/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/08/01
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان گل ممنونم از محبتتون و فردا انشالله ظهر مجددا با من تماس خواهند گرفت ❤️❤️
1
1401/08/02
سوال کننده
ممنون ازتون منتظر پیام شما هستم😍😍🌹🌹
1
1401/08/02
سوال کننده
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/08/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم همکار محترم آزمایشگاه جواب آزمایش شما را به شکل سکوئنشنال ارزیابی کردند و نتیجه این بود که خوشبختانه ریسک نهایی منفی شد، ببینید اگر پزشک شما روال درست را انتخاب میکرد در واقع اصلا نباید غربالگری مرحله دوم درخواست میشد یا اگر درخواست میشد باید به شکل سکوئنشنال درخواست میشد یعنی ترکیب کواد و مرحله اول زیرا کواد به تنهایی منسوخ شده و بنابراين شما را وارد یک پروسه غلط شده اید، مجموعا شواهد خوب است اما بدلیل این ریسک اگر مشکل هزینه ندارید سل فری دی ان ای هم انجام دهید خیالمان از هر جهت راحت شود ، بابت ریسک پره اکلامپسی هم نگران نباشید اصولا خیلی. در غربالگری این ریسک مهم نیست اما مصرف نمک را به حداقل برسانید و اگر پزشکتان موافق بود آسپرین شروع شود 💜💜
عزیزم همکار محترم آزمایشگاه جواب آزمایش شما را به شکل سکوئنشنال ارزیابی کردند و نتیجه این بود که خوشبختانه ریسک نهایی منفی شد، ببینید اگر پزشک شما روال درست را انتخاب میکرد در واقع اصلا نباید غربالگری مرحله دوم درخواست میشد یا اگر درخواست میشد باید به شکل سکوئنشنال درخواست میشد یعنی ترکیب کواد و مرحله اول زیرا کواد به تنهایی منسوخ شده و بنابراين شما را وارد یک پروسه غلط شده اید، مجموعا شواهد خوب است اما بدلیل این ریسک اگر مشکل هزینه ندارید سل فری دی ان ای هم انجام دهید خیالمان از هر جهت راحت شود ، بابت ریسک پره اکلامپسی هم نگران نباشید اصولا خیلی. در غربالگری این ریسک مهم نیست اما مصرف نمک را به حداقل برسانید و اگر پزشکتان موافق بود آسپرین شروع شود 💜💜
1
1401/08/02
سوال کننده
سلام دکتر جان مهربان 😍😍😍
از پیگیری های دلسوزانه و مستمرتان بی نهااااااایت سپاسگزارم. خیلی خوشحالم که با برنامه شما آشنا شدم واقعا که شما یک فرشته نجات برای من بودید.
آزمایش سلفری دی ان ای رو هم انجام دادم تا به هر حال خیالمون از هر جهت راحت باشه.
💗💗💗
از پیگیری های دلسوزانه و مستمرتان بی نهااااااایت سپاسگزارم. خیلی خوشحالم که با برنامه شما آشنا شدم واقعا که شما یک فرشته نجات برای من بودید.
آزمایش سلفری دی ان ای رو هم انجام دادم تا به هر حال خیالمون از هر جهت راحت باشه.
💗💗💗
0
1401/08/02
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من، خداروشکر که نتیجه این پیگیری ها حداقل قلبتان را آسوده و آرام کرد این برای من بهترین اتفاق هست، منتظر نتیجه سل فری دی ان ای و اخبار خوشتان هستم اگرچه باز هم تاکید میکنم من خیالم بابت شما بسیار بسیار راحت هست ❤️❤️
0
1401/08/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/08/03
سوال کننده
شما فوق العاده اید😍😍😍 نتیجه آزمایش رو گفتند حداقل ۱۶ آبان آماده میشه حتما نتیجه رو خدمتتون میگم.
امیدوارم که همیشه در زندگی خوش خبر باشید💗💗💗💗
امیدوارم که همیشه در زندگی خوش خبر باشید💗💗💗💗
0
1401/08/03
سوال کننده
stk: |~|12|~|189
1
1401/08/03
پزشک اوما
عزیزدلم مامان گل چه دعای قشنگی انشالله که همینطور باشد و برایتان از خدا بهترین ها را میخواهم شاد و سلامت باشید جان من❤️❤️❤️
1
1401/08/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/08/03
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/08/03
پزشک اوما
💜💜💜
0
1401/08/10
سوال کننده
سلام دکتر جان امروز جواب آزمایش سلفری اومد میشه لطف کنید و ببینید مشکلی هست یا نه. ❤❤
0
1401/08/10
سوال کننده

0
1401/08/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
مبارکتان باشد همانطور که حدس میزدیم دلبندتان کاملا سالم است شما مامان یک گل پسر وروجک و سالم هستید ❤️❤️❤️
مبارکتان باشد همانطور که حدس میزدیم دلبندتان کاملا سالم است شما مامان یک گل پسر وروجک و سالم هستید ❤️❤️❤️
1
1401/08/10
سوال کننده
خداروشکر دکتر جان خیلی خیلی ممنونم ازتون💗💗🌹🌹🌹
0
1401/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، مبارکتان باشد عزیزم ❤️❤️
0
1401/08/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/08/11
سوال کننده
خیلی ممنونم😍😍😍
0
1401/08/11
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
0
1401/08/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



811

