سلام وخسته نباشید دکتر جان پسرمنخیلی خیلی بی قراری میکنه و جیغ میزنه اشک میریزه شیرخشکم نمیخوره چون شیشه رو قبول نمی کنه اصلا شیر خودمم سیرش نمیکنه میخواستم بدونم امکانش هست بهش فرنی بدم یا سرلاک به پروتئین گاوی هم حساسیت داره
دکتر جان تا الا دوبارسونو کامل آزمایش داده همش خداروشکر خوب بوده نمیدونم باز چرا گریه میکنه
پرسش (1401/07/29):
گریه وبی قراری شدید نوزاد ۴ماه۱۲روزه
439
24
1401/07/29
سوال کننده
0
1401/07/29
الهه♡
یا شیرت رو مقوی کن بچه سیر بشه یا کلا عادتش بده به شیرخشک شاید از گرسنگیه که گریه میکنه.
نمودار رشدش رو بفرست تا دکتر اوما بتونه بهت کمک کنه در رابطه با شروع تغذیه کمکی و نوع شیردهی
نمودار رشدش رو بفرست تا دکتر اوما بتونه بهت کمک کنه در رابطه با شروع تغذیه کمکی و نوع شیردهی
0
1401/07/29
سوال کننده
والا تقویت میکنم باز گریه میکنه نمیدونم چرا قبول نمی کنه اصلا شیشه رو از طعم پلاستیک بدش میاد حال خودشو بدمیکنه
0
1401/07/29
الهه♡
وزنگیری خوبی داره؟
0
1401/07/29
الهه♡
شیشه شیر اونت یا چیکو رو امتحان کن واسش شبیه سینه مادره
0
1401/07/29
سوال کننده

0
1401/07/29
الهه♡
وزنش که خوبه دلدرد نداره؟
0
1401/07/29
سوال کننده
امتحان میکنم ولی کلا از طعم پلاستیک بدش میاد
0
1401/07/29
الهه♡
یبوست نیست؟
0
1401/07/29
سوال کننده
والا داروبهش میدم کولیکز واهوارنی نی گرمیچر بهش میدم یبوست هم نداره خداروشکر ولی مدفوع آبکی داره
0
1401/07/29
نسترن ..
دل پیچه داره بچت
0
1401/07/29
نسترن ..
همین مدفوع ابکیش نشونه دل پیچه بودنشه
0
1401/07/29
م ری ل ا ***
گریش برای گرسنگیه
0
1401/07/29
م ری ل ا ***
اگه کامل ۴ ماهشه میتونی فرنی ساده شروع کنی .فقط از ۶ عصر به بعد نده که سنگین میشه و رو دلش میمونه
0
1401/07/29
NEDA
سلام من ب پسرم ۳ماهشو تموم کرد فرنی رقیق دادم
دخترمو ۵ماهشو تموم کرد
اینام خیلی گشنه بودن سیر نمیشدن با شیر و شیرخشک
زود شروع کردم
ولی حواست باشه ک خیلی خیلی رقیق باشه
آروغ حتما بزنه
دخترمو ۵ماهشو تموم کرد
اینام خیلی گشنه بودن سیر نمیشدن با شیر و شیرخشک
زود شروع کردم
ولی حواست باشه ک خیلی خیلی رقیق باشه
آروغ حتما بزنه
0
1401/07/29
سوال کننده
چیکارش کنم خوب شه
0
1401/07/29
سوال کننده
الا ۴ماه ۱۲رورش هست
0
1401/07/29
سوال کننده
چه جوری درست کنم میشه بگید
0
1401/07/29
سوال کننده
پسرم اصلا شیر خشک نمیخوره اصلا
0
1401/07/29
مینا فرهادنیا
شیرخشک با سرنگ بده کم کم بخوره
0
1401/07/29
سارا مامان نی نی ها
من دو ماه با قطره چکان شیر خشک دادم ب پسرم تا اینکه بلاخره شیشه شیر و گرفت و شیشه های مختلفی خریدم اما هیچ کدومشون مثل شیشه هی اور شی به سینه مادر نزدیک نیست اگه از اول اینو میدونستم این همه اذیت نمیشدم
0
1401/07/29
سارا مامان نی نی ها
ولی وزن بچتون خوبه یعنی شیرتون براش کافیه
0
1401/07/29
سوال کننده
والا همش گرسنه هست
0
1401/07/29
سوال کننده
یعنی شیرخشک هم ندم
0
1401/07/29
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 🌹🌹
عزیزم روند وزن گیری دلبندتان خوب است بنابراین احتمالا گرسنگی علت گریه ها نیست و باید علت گریه مشخص شود بنابراین توصیه میکنم به جای شروع تغذیه تکمیلی اول علت یابی را انجام دهید، البته میتوانید در قدم اول با قاشق یا قطره چکان شیرخشک بدهید ببینید گریه ها کمتر میشوند؟
زنده باشید 🌹🌹
عزیزم روند وزن گیری دلبندتان خوب است بنابراین احتمالا گرسنگی علت گریه ها نیست و باید علت گریه مشخص شود بنابراین توصیه میکنم به جای شروع تغذیه تکمیلی اول علت یابی را انجام دهید، البته میتوانید در قدم اول با قاشق یا قطره چکان شیرخشک بدهید ببینید گریه ها کمتر میشوند؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ترشح هات ابکی در بارداری
- دل دردوکمردرد شدید
- رشدنکردن یکی از قل ها
- ترک خوردن شکم در بارداری
- خانمای که ۲۵هفته هستین میشه بیایین
- سلام خانم دکتر من لگد بچمو حس نمیکنم
- دل درد وکمردرد دربارداری واحتمال زایمان زودرس
- دکترجان لطفا سونوی منو تفسیر میکنید
- دل دردوکمردرد دربارداری
- باز نشدن دهانه رحم وانقباظ شکمی دربارداری




