سلام دکتر عزیز خسته نباشید
من امروز واسه غربالگری رفتم وگفتن یکی از قل ها درهشت هفتگی دیگه رشد نکرده وکیسه اب هام جداست الا میخواستم بدونم برای اون یکی مشکلی پیش نمیاد وخودش ازبین میره دلیلش چیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



895
1400/09/15


