سلام پزشک جان من پسرم حساسیت به پروتین گاوی داره و حدودا یک ماه و نیم متوجه شدم و ازهمون روز رژیم غذایی رعایت کردم کلی چیز حذف کردم درکنارش متخصص اپتامیل پپتی جونیور نوشته ک پسرم هیچ جوره نمیخوره اصلا شیشه نمیگیرع حتی دوتا قندم میندازم ولی نمیخوره قیافش یجوری میکنه اوق میده(تو اوج خابم بهش میدم یکم میک میزنه کلا اوق میده ازخاب بلندمیشه،حتی خیلی گرسنه باشه با قطره چکان مثل دارو اگه ۴۰تا بخوره بزوور) ولی گف اگ رژیم رعایت کنم نیازی ب شیرخشک نیس الانم چندروزع سرماخورده بینی اش کیپ و دارو مصرف میکنه(اسپری بینی دکوفن و دی بی سالین و شربت نئوتادین و ازیترومایسن ۱۰۰ و پلارژین)۳روزه ازیترمایسین و نئوتادین رو قطع کردم میتونه مدفوعش از داروها یا سرماخوردگی باشه؟؟
چون باوجود رعایت رژیم یا حتی وقتی شیرخشکم بزور میخوره بازم دفعش مخاطیه نمیدونم چرا؟
گاهی دلدردع بهش رامنوفلور هم میدم.
دفعش عادیه؟این نوع مخاطی بودن فقط دلیلش آلرژی پروتین گاوی؟؟؟
پرسش (1401/07/27):
مدفوع مخاطی نوزاد باوجود رژیم حساسیت+عکس
2960
59
1401/07/27
سوال کننده
0
1401/07/27
سوال کننده
بابت عکسا عذرخاهی میکنم میخام خب متوجه مخاطی بودنش بشین
0
1401/07/27
سوال کننده

🥲🥲
0
1401/07/27
سوال کننده

اسهالم هست انگار
0
1401/07/27
باران .
ازپسر منم دقیقا همینجوره اونم رفلاکس داره و حساسیت به پروتئین گاوی
0
1401/07/27
باران .
چندروزیه دیگه نه شیر خودمو میخوره نه شیر خشک من ببلاک ای ار میدم
1
1401/07/27
سوال کننده
آی آر برای رفلاکسش هس اگ حساسیت داره بنظرم باید شیرخشک مخصوص بدی
0
1401/07/27
سوال کننده
واقعا موندم چیکارکنم من رژیم رعایت کردم
0
1401/07/27
باران .
منکه خودم داغونم هیچی نمیتونم بخورم
0
1401/07/27
سوال کننده
چرا؟
0
1401/07/27
باران .
تمام بدن پسرم اگزما زده
0
1401/07/27
سوال کننده
وایی طفلی
0
1401/07/27
باران .
چون زژیمم شیر خودمم میدم تو خواب میخوره فقط
0
1401/07/27
باران .
سرشو از سینه برمگردونه و گریه میکنه بااینکه رژیمـسخت هستمـبازهم علایم رفلاکس و حساسیتش بهتر نشده ک بدترم شده واسه هفته اینده دکتر متخصص گوارش اطفال نوبت گرفتم ببرمش
0
1401/07/27
سوال کننده
آها منم خیلی چیزا حذف کردم
0
1401/07/27
سوال کننده
اخی حتما ی مشکلی داره طفلی انشالله بهتربشه خیلی سخته هم رفلاکس هم حساسیت
0
1401/07/27
باران .
احتمالا نی نی شما رامنوفلور مدفوعش و لزج کرده باشه
0
1401/07/27
سوال کننده
اونو خیلی کم میدم هروقت ک دلدرد یا ببینم اسهاله چون دکتر گف اسهال بود بهش بده
0
1401/07/27
باران .
شما مغزیجات هم نباید بخوری چون پسرت حساسیت داره حتی شکلات و بیسکوییتی که داخلش شیر یا شیر خشک به کار رفته
0
1401/07/27
باران .
برنامه رژیم غذایی هم از اوما گرفتم ولی به شدت با رژیم شیرم کم دد
0
1401/07/27
سوال کننده
اره نمیخورم
ارده و کنجد و بادام و سویا و بیسکوییت و شیرینی و همه لبنیات حذف کردم ولی گف پسته و گردو موردی نداره منم برای تقویت شیر میخورم
ارده و کنجد و بادام و سویا و بیسکوییت و شیرینی و همه لبنیات حذف کردم ولی گف پسته و گردو موردی نداره منم برای تقویت شیر میخورم
0
1401/07/27
سوال کننده
هویج خیلی تو غذا استفادا کن و آب هویج
کباب و ابگوشت و ماکارانی بدون سویا(هویج و فلفل دلمه و سینه مرغ اگ دوس داری) اینا شیرمنو خیلی زیاد میکنه
کباب و ابگوشت و ماکارانی بدون سویا(هویج و فلفل دلمه و سینه مرغ اگ دوس داری) اینا شیرمنو خیلی زیاد میکنه
0
1401/07/27
باران .
گردو منم روزی یکی فقط میخورم ولی بادام خوردنی اگزما زد پسرم
0
1401/07/27
باران .
چ خوب ممنون
0
1401/07/27
سوال کننده
اره بادام و تخم مرغ پسرمنم کل بدنش دون میشه
0
1401/07/27
سوال کننده
خاهش میکنم عزیزم واقعا ثاثیر داره
قرص شیرافزا هر۱۲ساعت بخور
قرص شیرافزا هر۱۲ساعت بخور
0
1401/07/27
باران .
چشم اونم میخورم... ولی بچم سینمو نمیگیره دارم دق میکنم هی سرشو برمیگردونه و اوق میزنه و گریه شدید میکنه تا میخوابونمش سینه بدم خودشو پرت میکنه
0
1401/07/27
سوال کننده
پسرمنم وقتی خیلی خابش داره و گرسنه سینه نمیگیره جیغ میزنه خودشو میکشه زور میزنه من باهزارتا روش بهش شیرمیدم
0
1401/07/27
سوال کننده
شاید پسرتون دماغش بسته اس یا مشکل دیگ داره
0
1401/07/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم عدر میخوام اینو میگم وواقعا هدفم خالی کردن تو دلت نیس اما منم شرایط شما رو داشتم انقد بهم سخت گذشت وضعیف شدم دکتر شیرم رو قطع گرد
0
1401/07/27
سوال کننده
واقعا سخته آدم تو یدونه میمونه حالا فک کن دو سه تا مشکل باهم باشه
0
1401/07/27
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
نیازی به عذرخواهی نیست مامان گل کار خوبی کردید، قبل مصرف داروها و بیماری مدفوع با وجود رعایت ها بهتر نشده بود؟
نیازی به عذرخواهی نیست مامان گل کار خوبی کردید، قبل مصرف داروها و بیماری مدفوع با وجود رعایت ها بهتر نشده بود؟
0
1401/07/27
سوال کننده
خب بود ولی بازم گاهی مخاطی میشد الان چندروز پشت هم اینجوریه
0
1401/07/27
آیسان .
شیشه شیر اونت رو امتحان کردی؟ پسر منم نمی گرفت اینو دادم شبیه سینه مادر هست گرفت
0
1401/07/27
سوال کننده
کلا مشکلش با مزه شیرخشک هست خیلی بدمزه حتی باوجود شیرین شدن
0
1401/07/28
پزشک اوما
عزیزم الان میتواند ناشی از هم داروها و هم بیماری باشد، چند بار در روز به این شکل دفع دارد؟
0
1401/07/28
سوال کننده
الان ی هفته هس یکبار در روز اونم صبح ها دفع داره که این مدلیه.
0
1401/07/28
پزشک اوما
جان دلم همچنان روی تغذیه دقت کرده و مواد حساسیت زای احتمالی از جمله تخم مرغ را قطع کرده و صبوری کنید اگر با گذشت ده روز از قطع داروها این شرایط تداوم داشت جهت انجام آزمایش مدفوع مراجعه کنید 🌹
0
1401/07/28
سوال کننده
چشم حتما.تخم مرغ حدود یکماهه قطع کردم
لبنیات گاوی و گوسفندی(خامه،بستنی،انواع پنیر،کره،کشک و ماست و هرچیزی)
تخم مرغ و حلوا ارده
بادام درختی و زمینی
کنجد و دلستر و بیسکوییت و سویا حذف کردم
لبنیات گاوی و گوسفندی(خامه،بستنی،انواع پنیر،کره،کشک و ماست و هرچیزی)
تخم مرغ و حلوا ارده
بادام درختی و زمینی
کنجد و دلستر و بیسکوییت و سویا حذف کردم
0
1401/07/28
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و احسنت به شما که بسیار دقیق هستید، گوشت گاو هم جهت اطمینان قطع کنید ببینید چه تغییری حاصل میشود
1
1401/07/28
سوال کننده
چشم.ممنون🥰🥰
0
1401/07/29
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💙💙
1
1401/07/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
1
1401/07/29
سوال کننده
😍😍😍🥰
0
1401/07/29
پزشک اوما
💗💗💗💗💗
0
1401/07/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
خب عزیزمحساسیت داره چرا ای آر میدی.میدونی الان طفلی چقد روده هاش اذیت میشه با ای آر
0
1401/07/29
سوال کننده
پزشکجان ی سوال راجب شیرخشک داشتم ک درصورت لزوم بخام بهش بدم به جز اپتامیل پپتی جونیور دیگه چ شیرخشکی مخصوص الرژی و حساسیت گاوی و ایناست شیرخشکی که یکم مزه اش بهترباشه این خیلی تلخه.؟؟
شیر خشک بز میشه داد یا اونمممنوعه؟
شیر خشک بز میشه داد یا اونمممنوعه؟
0
1401/07/29
پزشک اوما
مامان گل سلام جان دلم
شیرخشک هایی همچون نئوکیت، نوترامیژن. کومیداژن یا ایزومیل یا الکر بسته به صلاحدید پزشک اطفال میتوانند گزینه های مناسبی باشند، شیرخشک بز در برخی نتایج خوبی دارد اما در اغلب موارد متاسفانه خیر مفید نیست 🌹
شیرخشک هایی همچون نئوکیت، نوترامیژن. کومیداژن یا ایزومیل یا الکر بسته به صلاحدید پزشک اطفال میتوانند گزینه های مناسبی باشند، شیرخشک بز در برخی نتایج خوبی دارد اما در اغلب موارد متاسفانه خیر مفید نیست 🌹
1
1401/07/29
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم.بابت کمک هاتون😘😘
1
1401/07/30
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دل من💙💖💙💖
0
1401/07/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
0
1401/08/29
سوال کننده
سلام خانم دکتر میخاستم بپرسم پزشک پسرم بخاطر حساسیتش گفته تخم مرغ نخورم میتونم تخم بلدرچین بخورم یانه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




