سلام وقت بخیر خانوم دکتر . من مدتی بالای واژنم تیر میکشید مثل ی نخ نامریی که کم کم به قسمت ادرارم رسید .
ببخشید ادرار بسیار غلیظه و گاهی گل الود میشه فقط وقتی زیاد اب بخورم یکم بهتر میشه برای یکی دو ساعت .
ازمایش کشت ادرار دادم که واستون ارسال کردم طول سرویکس رو هم گفتید برم سونو که سونو شکمی رفتم بهم نگفتن گفتن فقط واژینال دقیقه و واژینال باید انجام بدید که من ترسیدم دیگه نرفتم واژینال .
فقط توی سونو گفتن که دهانه رحمت بستس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



213
1401/07/25



