سلام دکترعزیز من 17 روزه زایمان کردم وده روز اول خونریزی زایمان داشتم که خونابه بودو3 روز پاک بودم بدون هیچ لکه بینی و روز چهارم کمردرد و دلدرد شدید گرفتم و خون گرم مثل زمانی که پریود میشدم شروع شد وخونریزی تیره همراه با دفع لخته های کوچیک دقیقا مثل زمان پریودم هست الان یعنی من پریود شدم یا همون خونریزی بعداز زایمانه والان روز چهارم خونریزی هستش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



627
1401/07/25


