من تو سیکل ایو ای رفتم روز سوم ۳ تا فویک داشتم امروز که روز ۱۲سیکلمه رفتم دکتر گفته یدونه ۲۷ دارم یدونه ۲۲ با چند تا ۱۰ چرا؟؟؟؟
الان ۲۷ کیسته؟؟اخه من کیست نداشتم
بنظرتون چرا یدونه بالغ دارم یعنی زودتر آزاد شدع؟؟
پرسش (1401/07/25):
فولیک ۲۷ در روز ۱۲ سیکل یعنی کیست؟؟؟
1364
32
1401/07/25
سوال کننده
0
1401/07/25
hana ۱۳۸۰
سلام گلم دور داروهای ک استفاده کردی چجوری بود؟؟؟
خب ۳ نا فولیکول ک خیلی خوبخ؟
اگ لتروزول استفاده کردی طبیعیه
چون فولیکول کمتر تولید میکنه و باکیفیت
گلومیفن فولیکول زیاد تولید میکنه ولی بی کیفیت
خب ۳ نا فولیکول ک خیلی خوبخ؟
اگ لتروزول استفاده کردی طبیعیه
چون فولیکول کمتر تولید میکنه و باکیفیت
گلومیفن فولیکول زیاد تولید میکنه ولی بی کیفیت
0
1401/07/25
سوال کننده
اره روزی دوتا لترازول و ۳ تا امپول سینال اف ۷۵ که یه روز درمیون میزدم
0
1401/07/25
سوال کننده
اخه بهم گفت ایو ای نکنم با این فولیکا آزاد سازی داد گفت اقدام کن
0
1401/07/25
سوال کننده
الان میخوام بدونم ۲۷ کیست شده یعنی؟؟؟ اخه هی یه دکتر میگفت مگه از قبل کیست داشت که انقدریه؟؟
0
1401/07/25
🌺 goli🌺 ❇
سلام عزیزم
آره فکنم کیسته۲۷
آره فکنم کیسته۲۷
0
1401/07/25
🌺 goli🌺 ❇
چون بالای ۲۳؛۲۴من یبار دکترم گفت کیست میشه
0
1401/07/25
سوال کننده
ای بابا الان چ کنم یعنی با آزاد سازی رفع نمیشه؟
0
1401/07/25
سوال کننده
اخه کیست نداشتم که
0
1401/07/25
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
چرا عزیزم من بعضی وقتا سونو میدادم فولی ۳۱هم داشتم فولی فکر کنم تو دوره پریودی دفع میشه چون من دارویی برای ازبین رفتنه کیست نمیخوردم خودش با پریودی رفع میشد
0
1401/07/25
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
بازم دوستان شاید با تجربه تر باشن
0
1401/07/25
سوال کننده
اهان .پس خودش دفع میشه . میگم روش دیگه به عنوان یه فولیک خوب نمیشه حساب کرد؟؟درسته پس فقط همون یدونه ۲۲ خوبه؟؟
0
1401/07/25
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
اره فداتشم برای من ک اینجوریه نمیدونم فکر نکنم ولی خب تو کار خدا ادم میمونه من تو نی نی سایت و همین اوما خیلی هارو دیدم ک نوشتن اشناهاشون یا خودشون با فولی ۵/۶ و۷/۸ هم باردار شدن انشاالله این ماه خدا دلتو شاد کنه نطفه یه فرزند سالم و صالح تو دلت بسته بشه بیای خوشحالمون کنی فداتشم
0
1401/07/25
سوال کننده
قربونت برم عزیز دلم فدای محبتت انشالله توهم همین ماه یه نینی خوشگل وسالم بیاد تو دامنت
.اره منم دیدم نمیدونم والا برای ماهم اینجوری معجزه میشه یا نه
.اره منم دیدم نمیدونم والا برای ماهم اینجوری معجزه میشه یا نه
0
1401/07/25
hana ۱۳۸۰
شاید نیاز نبوده دیگ گلم
فولی هات خوبن انشالا ک بدون ای یو ای باردار بشی
فولی هات خوبن انشالا ک بدون ای یو ای باردار بشی
0
1401/07/25
hana ۱۳۸۰
اگ ازاد سازی نزنی کیست میشه ولی بزنی نه
0
1401/07/25
hana ۱۳۸۰
اصلاااا نگران این نباش ک کیست میشه نمیشه و فلان
من آبجیم فک کنم فولیکول ۷ یا ۹ داشت ک حامله شد پسرشو آورد
من آبجیم فک کنم فولیکول ۷ یا ۹ داشت ک حامله شد پسرشو آورد
0
1401/07/25
hana ۱۳۸۰
فقط استرس نداشته باش
۲۷ خیلی خوبه درجا میگیره
آزاد سازی بزن و اقدام کن تاااااا ۴ روز مونده ب پریودیت دیگ اقدام نکن
۲۷ خیلی خوبه درجا میگیره
آزاد سازی بزن و اقدام کن تاااااا ۴ روز مونده ب پریودیت دیگ اقدام نکن
0
1401/07/25
سوال کننده
انشالله که بگیره فدات مرسی از راهنمایت عزیزم
0
1401/07/25
سوال کننده
اره به منم گفت نیاز به آیوای نیست ولی باز نگران بودم سوال کردم
0
1401/07/25
سوال کننده
اره برای روز ۱۲ خیلی بزرگن احتمالا نزنم کیست میشه
0
1401/07/25
hana ۱۳۸۰
بزن امپول رو آره نزنی کیست میشه
0
1401/07/25
سوال کننده
ساعت ۶ زدم عزیزم
0
1401/07/25
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
هر دو احتمال خطا در سونوگرافی یا آزاد شدن یک فولیکول به صورت زودهنگام وجود دارد و بله فولیکول 27 در واقع کیست محسوب شده و. احتمال آزادسازی آن بسیار بعید است 🌸🌸
هر دو احتمال خطا در سونوگرافی یا آزاد شدن یک فولیکول به صورت زودهنگام وجود دارد و بله فولیکول 27 در واقع کیست محسوب شده و. احتمال آزادسازی آن بسیار بعید است 🌸🌸
1
1401/07/26
سوال کننده
ممنونم از پاسخگویتون متخصص عزیز❤❤❤
0
1401/07/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/07/26
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم❤️❤️❤️
1
1401/07/26
سوال کننده
❤❤❤❤❤
1
1401/07/26
سوال کننده
stk: |~|11|~|108_col
0
1401/07/26
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




