سلام دوستان دختر قبلاً رفلاکس داشت خوب شد الان هفت ماهشه از دیروز دوبار خیلی زیاد بالا آورده،،،،هر دو ساعت 150سیسی شیر میخوره،،،حالا به نظرتون این دو بار ایراد داره
0
1401/07/25
سمانه صادق زاده
سلام
غذای کمکی بهش میدید؟
غذای کمکی بهش میدید؟
0
1401/07/25
سوال کننده
سلام میدادم یه هفته میشه که خودش نمیخوره
0
1401/07/25
سوال کننده
دیروز فقط یه قاشق کوچیک سیب دادم که هم زمان با خوردن سیب کلی شیر بالا آورد دیگه بهش ندادم
0
1401/07/25
سمانه صادق زاده
پس احتمالا شیر خشک واسش سنگینی میکنه
یا دیگه بهش نمیسازه
یه بار کمتر بدید یا با مدت زمان بیشتر ببینید چی میشه
یا دیگه بهش نمیسازه
یه بار کمتر بدید یا با مدت زمان بیشتر ببینید چی میشه
0
1401/07/25
سوال کننده
موزم که الان یکماه میشه هروز بهش میدم در حد دو تا قاشق مربا خوری
0
1401/07/25
سمانه صادق زاده
شایدم داره دندون در میاره
0
1401/07/25
سوال کننده
یعنی میشه از دندون باشه
0
1401/07/25
سوال کننده
آخه یه هفته ای میشه شکمشم روزی پنج بار کار میکنه ولی اسهال نیست
0
1401/07/25
🥰 فاطمه 🥰
عزیزم هر دو ساعت ۱۵۰ تا خیلی زیاده برای دختر شما
الان باید غذا بخوره
بعدا مشکل پیدا میکنی با غذا خوردنش
الان باید غذا بخوره
بعدا مشکل پیدا میکنی با غذا خوردنش
0
1401/07/25
🥰 فاطمه 🥰
دختر من در روز ۵ بار شیر میخوره
صبح ک بیدار بشه ۱۴۰ تا میخوره بعدش ۹۰ تا میخوره تا شب
در طول روز هم صبحانه و ناهار و شام میدم بهش میان وعده میدم و میوه الان کامل عادت کرده وزن گیریش هم نرمال بوده تا حالا
صبح ک بیدار بشه ۱۴۰ تا میخوره بعدش ۹۰ تا میخوره تا شب
در طول روز هم صبحانه و ناهار و شام میدم بهش میان وعده میدم و میوه الان کامل عادت کرده وزن گیریش هم نرمال بوده تا حالا
0
1401/07/25
سوال کننده
آخه دختر من از ساعت یازده شب تا نه صبح تو خواب به هیچ وجه شیر نمیخوره
0
1401/07/25
سوال کننده
عزیزم میشه بیشتر توضیح بدید
0
1401/07/25
سوال کننده
صبحانه چی میدید نهار و شام چطور
0
1401/07/25
الهام الییی
ینی در کل ۲۳۰ تا میخوره در طول شبانه روز ؟ 🤔
0
1401/07/25
الهام الییی
منم الانم دخترم غذا نمیدم . مریض شد و از بعد اون یه ذره غذا هم که میدم زود بالا میاره شدید و هی عوق میزنه .
الان که شیر میخوره . هر یک و نیم ساعت ۹۰ تا میخوره شیر . البته تایم خاصی نداره ها . و اینکه بعضا سیر نمیشه و بازم ۶۰ تا میگیرم براش
الان که شیر میخوره . هر یک و نیم ساعت ۹۰ تا میخوره شیر . البته تایم خاصی نداره ها . و اینکه بعضا سیر نمیشه و بازم ۶۰ تا میگیرم براش
0
1401/07/25
yasi
عزیزم پوکوندی معده اشو هر دوساعت ۱۵۰ تا چه خبره
0
1401/07/25
yasi
اینکه شبم شیر نمیخوره که خوبه دیگه شیرشبو قطعه
0
1401/07/25
سوال کننده
امروز هر دو ساعت 90تا دادم
0
1401/07/25
سوال کننده
آخه غذا نمیخوره
0
1401/07/25
سوال کننده
یعنی روزی 800سیسی شیر بسه در طول شبانه روز بخوره البته بگم غذا نمیخوره هر کاری میکنم
0
1401/07/25
فرشته m
هردوساعت ۱۵۰سیسی واقعا سنگینه حالا شیرمادر بچه هرچقدربخوره رو دلش نمیمونه هردوساعت ولی شیرخشک ۱۵۰سیسی حداقل تا سه ساعت و نیم نباید شیربدی
0
1401/07/25
فرشته m
میتونی ۱۲۰تایی بدی یکساعت و نیم بعدش میوه یا میانوعده ولی اگه میخوای عدا بدی ۱۲۰تایی دادی دوساعت بعد عدا اگه عدا درست و حسابی خورد دوساعت بعد شیر
0
1401/07/25
فرشته m
۸۰۰سیسی سیرمیشه اشکال نداره الان الویت باشید هست یه وعده بهش فرنی بده فقطاون چندتاقاشق ولی هرکاری میکنی باید فاصله را رعایت کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دلیل گریه کردن نوزاد موقع شیر خوردن چیست ؟
- رفلاکس نوزاد و برفک دهان
- بالا اوردن پنیرک نوزاد
- مامان هایی که بچه رفلاکسی دارن یا داشتن بیاید دور هم جمع بشیم
- رفلاکس نوزاد دو ماهه
- رفلاکس نوزاد دو ماه
- درمان رفلاکس نوزادی واقدامات لازم ؟؟؟
- دادن غذای کمکی به نوزاد
- سلام میشه درباره علائم دخترم راهنمایی کنید
- خارش سرو صورت نوراد



355

