سلام دکتر عزیز
من غربالگری دادم جوابش یکم نگرانم کرده لطف میکنید شما هم نظرتونو بگید
پرسش (1401/07/24):
تفسیر جواب غربالگری برای دوقلویی
546
18
1401/07/24
سوال کننده
0
1401/07/24
سوال کننده

0
1401/07/24
سوال کننده

0
1401/07/25
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چرا نگران گل من؟ خوشبختانه ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری ازجمله غربالگری مرحله دوم نیست جان دلم و صرفاً در هفته هجده بارداری مانند تمامی مادرانی که در محدوده کم خطر قرار دارند، سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن کوچولوهای خود انجام دهید. چون دوقلو باردار هستید انجام سونوگرافی کالرداپلر عروق جفتی و اکوکاردیوگرافی (این بررسی ضرورت جدی ندارد ) نیز در آن زمان توصیه می شود 💓
چرا نگران گل من؟ خوشبختانه ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری ازجمله غربالگری مرحله دوم نیست جان دلم و صرفاً در هفته هجده بارداری مانند تمامی مادرانی که در محدوده کم خطر قرار دارند، سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن کوچولوهای خود انجام دهید. چون دوقلو باردار هستید انجام سونوگرافی کالرداپلر عروق جفتی و اکوکاردیوگرافی (این بررسی ضرورت جدی ندارد ) نیز در آن زمان توصیه می شود 💓
0
1401/07/25
سوال کننده
خیلی خیلی مچکرم ازتون
خدارشکر که خوبه نگران اون عدد ۲هزار بودم که میگین خوبه اونم
لطف کردید جوابمو دادید
خدارشکر که خوبه نگران اون عدد ۲هزار بودم که میگین خوبه اونم
لطف کردید جوابمو دادید
0
1401/07/25
سوال کننده
چشم انشالله انجام میدم
0
1401/07/25
سوال کننده
این سونو گرافی کالرداپلر و اکوکاردیوگرافی رو هم هفته ۱۸ ام یعنی انجام بدم؟؟
1
1401/07/25
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم💓💓اصلا نگران نباشید آن عدد هم عالی و در محدوده کم خطر است مبارکتان باشد، اکوکاردیوگرافی را بله جانم در هفته 18 انجام دهید کالر داپلر هم میتوان در هفته 18 یا در سه ماهه سوم انجام داد 💜💜💜
1
1401/07/25
سوال کننده
stk: |~|11|~|181_col
1
1401/07/25
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم
0
1401/07/25
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️
0
1401/07/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/08/19
سوال کننده
سلام دکتر عزیز وقت بخیر
0
1401/08/19
سوال کننده
من چونکه نگران بودم آزمایش غربالگری دوم رو هم دادم
الان جوابش اصلا خوب نشده
الان جوابش اصلا خوب نشده
0
1401/08/19
سوال کننده
بنظرتون چیکار کنم
0
1401/08/19
سوال کننده

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اگه غربالگری دوازده هفته رو انجام ندیم مشکلی ایجاد میکنه
- تفسیر سونو و آزمایش غربالگری
- خانما لطفا جواب آزمایش غربالگری اولمو برام تفسیر کنید خودم که چیزی ازش نفهمیدم
- تفسیر آزمایش سونوگرافی غربالگری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- تفسیر آزمایش غربالگری اول
- جواب غربالگری دوم ،آلفا
- سونوگرافی nt،غربالگری سه ماهه اول




