سلام خانوم دکترر خسته نباشید
دختر من چندماه دیگه دوساله میشه بهداشت بهم گفت که دوسالگی باید مولتی و اهن قط بشه و یه شربت دیگه بهش بدید درسته ؟
از دوسالگی باید قط کنم چیز دیگه بدم بهش یا ادامه بدم براش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



520
1401/07/24


