فقط نوشته روزی ولی ساعت ننوشته. پسرم یکسال و هفت ماهشه ممنون
پرسش (1401/07/24):
سلام دکتر محترم. این دارو رو چند ساعتی بدم ننوشته داروخانه؟
458
37
1401/07/24
سوال کننده
0
1401/07/24
سوال کننده

0
1401/07/24
yasi
ازیتروعه هر دوازده ساعت بده
سی و نیم سی سی صبح سی و نیم سی سی شب
از روز دوم هم یکو نیم صبح یک و نیم شب یه جا میتونی بده هم صبح هم شب هم عصر هم ظهر فقط ترجیحا با شکم پر بده
سی و نیم سی سی صبح سی و نیم سی سی شب
از روز دوم هم یکو نیم صبح یک و نیم شب یه جا میتونی بده هم صبح هم شب هم عصر هم ظهر فقط ترجیحا با شکم پر بده
0
1401/07/24
نسیم م
نه سمیرا
این اینطوری تجویز نکرده.
روز اول دو دوزه، یعنی هفت سی سی
این اینطوری تجویز نکرده.
روز اول دو دوزه، یعنی هفت سی سی
0
1401/07/24
نسیم م
روز اول هفت سی سی
از روز دوم سه و نیم سی سی
۵بار هم میدی، ۵روز
روزی یک باره
از روز دوم سه و نیم سی سی
۵بار هم میدی، ۵روز
روزی یک باره
0
1401/07/24
سوال کننده
یعنی من 7 سی سی 24 ساعته بدم؟ روز دوم 3 و نیم سی سی 24 ساعت؟ تا 5 روز؟
0
1401/07/24
سوال کننده
گلم مطمعنی؟
0
1401/07/24
saba o
آره عزیزم آنتی بیوتیکا رو معمولا روزانه میدن
0
1401/07/24
فریبا Barao
روزی یک دفعه بهش بده تا پنج روز
0
1401/07/24
فاطمه @@@
آره احتمالا روزی یکباره. چون آزیترو قویه
0
1401/07/24
saba o
اولین روز۷ سیسی بده روزدوم تاپنج روز ۳ونیم سیسی
0
1401/07/24
سوال کننده
باشه قشنگا ممنون
0
1401/07/24
نسیم م
شما مثلا امروز ساعت ده صبح هفت سی سی میدی،
فردا راس ساعت ده، سه و نیم سی سی
فردا راس ساعت ده، سه و نیم سی سی
1
1401/07/24
نسیم م
آزیترومایسین یک دوز در یک روزه
0
1401/07/24
سوال کننده
اهان. بعد روز و شب فرقی نداره؟ اخه دیشب ساعت 8 دادم
1
1401/07/24
saba o
بهتره ظهرا بهش بدی
0
1401/07/24
نسیم م
امروز هم ساعت هشت بده
1
1401/07/24
saba o
سرساعت مشخص
1
1401/07/24
نسیم م
هیچ تفاوتی نداره
1
1401/07/24
saba o
تا یه ساعت پس وپیش عب نداره
0
1401/07/24
yasi
خب مگه من چی گفتم؟
گفتم که چون دوز زیاد دوازده ساعت بده
اون سه و نیم سی سی رومیتونه یجا بده
گفتم که چون دوز زیاد دوازده ساعت بده
اون سه و نیم سی سی رومیتونه یجا بده
0
1401/07/24
yasi
تازه متوجه شدم چی میگی اون سری که یاسین مریض بود سفکسیم هر دوازده ساعت میدادم دکتر گفته بود سر اون قضیه گفتم میتونه همه رویجا بده
1
1401/07/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ساعت نمیخواد . روزی یباره فقط چون انتی بیوتیکه .
فقط روز اول ۷ سیسی هست
از روز دوم تا روز پنجم سه و نیم سیسی
فقط سرساعت بده
فقط روز اول ۷ سیسی هست
از روز دوم تا روز پنجم سه و نیم سیسی
فقط سرساعت بده
0
1401/07/24
سوال کننده
اهان مرسی گلم فقط تا 5 روز بدم؟
1
1401/07/24
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
همان روزی یک بار با دوز تجویز شده بدهید جان دلم اما دقت کنید که بهتر است هر روز راس ساعت مشخص بدهید یعنی اگر دیشب ساعت هشت شب، 7 سی سی دادید، از امروز تا 5 روز روزی 3.5 سی سی تا 5 روز بدهید💓
همان روزی یک بار با دوز تجویز شده بدهید جان دلم اما دقت کنید که بهتر است هر روز راس ساعت مشخص بدهید یعنی اگر دیشب ساعت هشت شب، 7 سی سی دادید، از امروز تا 5 روز روزی 3.5 سی سی تا 5 روز بدهید💓
1
1401/07/24
سوال کننده
سلام پزشک مهربان اوما😍💕چشم ممنونم ازتون
1
1401/07/24
پزشک اوما
سلام مجدد به روی ماهتون عزیزم و چشم هاتون بی بلا باشند ❤️💖❤️
0
1401/07/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دکتر چ داروهایی نوشته
- آیا سیتریزین در بارداری مجاز است ؟
- واسه تنبلي تخمدان چي بخورم؟
- تب ولرز در بارداری
- داروهای تقویتی در بارداری
- پریود شدن دوبار درماه بعد سقط
- من سرما خوردم گلوم هم دردمیکنه سرفه خشک هم دارم دوقلوهم دارم
- تفسیر ازمایش خانم ۳۸ ساله غیر باردار
- مصرف قرص فولسین یا فولیک اسید ۵
- بدوید بیادید کشف داروی کرونا




