سلام وقتتون بخیر
صورت دخترم خیلی گرمه
پیشونیش و گردنش و گونه هاش گرمه کاملا
ولی با دستگاه دیجیتال و مقعدی دمای بدنش ۳۷ درجه س
علت این گرمای صورت بدون داشتن تب از چی میتونه باشه ؟
گاهی هم کف پاهاش گرمه ولی دمای بدنش همون ۳۷ درجه س
پرسش (1401/07/23):
علت داغ بودن صورت نوزاد
365
17
1401/07/23
سوال کننده
0
1401/07/23
yasi
کف پا داغ باشه کم ابه بدنش
0
1401/07/23
سوال کننده
واقعا؟ آب و شیر که کم میخوره کلا
0
1401/07/23
yasi
بله دکتر پسرم گفتن
0
1401/07/23
سوال کننده
مرسی عزیزم از راهنماییت
0
1401/07/23
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
شاید از دندون باشه
پسر من وقتی میخاست دندون دربیاره یکم داغ میشد تب نداشتا فقط داغ میشد لپاش قرمز میشد
پسر من وقتی میخاست دندون دربیاره یکم داغ میشد تب نداشتا فقط داغ میشد لپاش قرمز میشد
0
1401/07/23
سوال کننده
اره دقیقا لپاش قرمز میشه ولی تب نداره
0
1401/07/23
سوال کننده
دندون هنوز درنیاورده
0
1401/07/23
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
پسر من سر همه دندوناش اینطوری میشد و دور لبشم خیلی قرمز میشد آب دهنش میومد دور لبشو انگا له میکرد
0
1401/07/23
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
۷ ماه و ۷ روزش بود اولین دندوش درومد
0
1401/07/23
سوال کننده
هایلین اصلا از دهنش آب نمیریزه
0
1401/07/23
سوال کننده
نمیدونم والا از مریض شدنش میترسم روزی چند بار چک میکنم که تب نداشته باشه
0
1401/07/23
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
چه اسم قشنگی داره😍خیلی اسمش ملیح و مهربونه😍
سالم و تندرست باشه
سالم و تندرست باشه
0
1401/07/23
سوال کننده
قربونت برم عزیزم
لطف داری مهربونم
لطف داری مهربونم
1
1401/07/24
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
همانطور که مامان های گل گفتند کم آبی بدن، پروسه رویش دندان ها و البته لباس پوشاندن بیش از حد یا تنظیم نبودن دمای خانه همگی میتوانند دخیل باشند، حتما مایعات بیشتری به دلبندتان بدهید و از نظر سایر علل نیز شرایط را نورد بررسی قرار دهید ❤️
وقتتون بخیر 🌹
همانطور که مامان های گل گفتند کم آبی بدن، پروسه رویش دندان ها و البته لباس پوشاندن بیش از حد یا تنظیم نبودن دمای خانه همگی میتوانند دخیل باشند، حتما مایعات بیشتری به دلبندتان بدهید و از نظر سایر علل نیز شرایط را نورد بررسی قرار دهید ❤️
0
1401/07/24
سوال کننده
ممنون دکتر جان
امشب متوجه شدم بینی هاش کیپ شده و بد نفس میکشه
احتمال داره سرما خورده باشه؟
و علت گرم بودن بدنش از سرماخوردگی باشه ؟
امشب متوجه شدم بینی هاش کیپ شده و بد نفس میکشه
احتمال داره سرما خورده باشه؟
و علت گرم بودن بدنش از سرماخوردگی باشه ؟
0
1401/07/24
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم بله مامان گل اما چون تب ندارد استامینوفن ندهید، فقط فعلا با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید ،، اگر مشکلات شدت یافت پلارژین شروع شود یا مراجعه کنید 💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




