سلام دکتر عزیز من الان تو هفته ۲۸ هستم
ازمایش مرحله دو رو انحام دادم و یه سونو هم هفته ۲۵ انجام دادم روز چهارشنبه ویزیت شدم همشون نرمال بودن ولی دکتر یادش رفت بگه ک دیگه چه سونو و ازمایشی دارم منم یادم رفت بپرسم امروزم زنگ زدم ک بپرسم منشیشون درست جوابمو ندادن . فقط آسپرین و مکمل هارو مصرف میکنم
و این دفعه اخر قرص ایزوکسوپرین هم تجویز کردن چون درد و سفت شدن شکم رو داشتم مث انقباض
سوالم اینه ک من دیگه چه سونو و ازمایشی دارم تا انتهای بارداری
سزارین دوم هم هستم
سونو داپلر و بیو فیزیکال دارم یا نه چه هفته ای انجام بدم واسه چسبندگی و اینا چی سونو نیازه اگه هر موردی نیاز هست بگید ممنون میشم
پیشاپیش ممنون بابت پاسخگویی
شرمنده طولانی شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



449
1401/07/23


