باسلام واحترام خدمت دکتر عزیزم ودوستان مهربونم
0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
الی .
فک کنم همه چی خوبه عزیزم
0
1401/07/23
الی .
فک کنم همه چی خوبه عزیزم
1
1401/07/23
سوال کننده
ان شالله..ممنون عزیزم
1
1401/07/23
. .
بچت دختر
0
1401/07/23
. .
سرویکست هم خوبه
0
1401/07/23
. .
خوبه خداروشکر
0
1401/07/23
سوال کننده
اره عزیزم..فرشته است🥰
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/07/23
فهیمه N
سلام عزیزم شما مشهدین کدوم سونو گرافی میرین ؟
0
1401/07/23
🤪Zahra 🤪
مبارک باشه عزیزم همه چی خوبه خداروشکر
منم نی نیم دختره مثل شما😍😍انشاالله عروس شدنش
منم نی نیم دختره مثل شما😍😍انشاالله عروس شدنش
0
1401/07/23
سوال کننده
من درمانگاه ولیعصر رفتم
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون عزیزم..الهی آمین
0
1401/07/23
سوال کننده
وکیل اباد۶۳ عزیزم
1
1401/07/23
فهیمه N
ممنونم مهربون
0
1401/07/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خداروشکر گل دخترت همه چیش خوبه عزیزم💕💫🤲🏻
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون عزیزم..واقعن خداروشکر
1
1401/07/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در سونوگرافی انجام شده برای شما وضعیت جفت ،جنین و حجم مایع آمنیوتیک و طول سرویکس همگی طبیعی بوده اندام ها و ارگان های مورد بررسی گل دخترتان هم بدون مشکل هستند ، مبارکتان باشد 💓💓
در سونوگرافی انجام شده برای شما وضعیت جفت ،جنین و حجم مایع آمنیوتیک و طول سرویکس همگی طبیعی بوده اندام ها و ارگان های مورد بررسی گل دخترتان هم بدون مشکل هستند ، مبارکتان باشد 💓💓
1
1401/07/23
سوال کننده
ممنون دکتر جانم..ازلطف ومهربونی شما کمال تشکر ودارم🥰💗💗
0
1401/07/24
ماه 💙
معلومه خیلی دختر نازی هست خدا حفظش کنه برات😍
1
1401/07/24
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹🌹
0
1401/07/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|172_col
0
1401/07/24
سوال کننده
ممنون عزیزم..الهی آمین
0
1401/07/24
سوال کننده
💗💗💗🙏🙏🙏
1
1401/07/24
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
1
1401/07/24
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



454

