سلام دکتر جان اوما وقتت بخیر، من عفونت بارداری داشتم که دکترم داروهای آزیترو مترونیدازول و کرم واژینال رو برام تجویز کرده بود که همه رو استفاده کردم الان هم سوزش ندارم ولی هنگام ادرار بعضی مواقع البته، درد دارم در قسمت مجاری چه اقدامی باید بکنم ؟ توی نت زدم چیزای خطرناکی نوشته بود ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



363
1401/07/23


