خانوم دکتر من دخترم رفلاکس پنهان داره دکتر براش کپسول ازونیوم ۲۰ نوشته که دوبار در روز هربار ۳۵ عدد بهش بدم تا یک ماه الان قرصش تموم شده براش ی بسته دیگه گرفتیم الان روشو نگاه کردم زده ازونیوم ۴۰ حالا اینو چجوری باید بهش بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



372
1401/07/23


