سلام من پسرم چند روزی هست خود ب خود خیلییی پاهاش بدجور سوخته و قرمز شده پوشک مولفیکس میبستم مطمنم ازاون نیست اما بااین حال الان مای بیبی میبندم براش زینک و پماد اردن هم زدم فایده نداره
توطول روز دو روزی بازش کردم خیلی تاثیر داشت اما امروز مهمون داشتم کامل بسته بودمش و حسابی پوستش سوخته بیقراره😭
ممنون میشم اگ راهکاری دارید که زودتر خوبش میکنه بهم بگید انجام بدم
دقیقا سوختگی روی بیضه هاش و بیشترش بین کشاله های رونش هست کامل پوستش رفته انگار اون قسمت😭
پرسش (1401/07/23):
سوختگی زیاد پای نوزاد☹🙆♀️
1213
85
1401/07/23
سوال کننده
0
1401/07/23
نسیم م
الهی بمیرم. کرم پناتن داری؟ زهرا معجزه است
0
1401/07/23
نسیم م
تو بیمارستان همه بد سوخته بودن سر اسهال، ولی چون من تو هر تعویض ی لایه ضخیم میزدم، اصلا هیچی نشد
2
1401/07/23
khojaste jana😍
سلام عزیزم پماد ان ان بزن خیلییی عالیه من برا دخترم میزنم زودخوب میشه نذار پی پی و جیشش بمونه اصلا سریع عوص کن خشک باشه پماد بزن
0
1401/07/23
مامان علی jaberi
ان ان پوست رو نازک میکنه
1
1401/07/23
khojaste jana😍
من میزنم موقع سوختگیش مشکلی نداشت بقیه پمادا برا دختر من کارساز نبود بدجور میسوزه وقتی اسهال میشه
1
1401/07/23
مامان علی jaberi
پماد کلوتریمازول با زینک اکساید و بتامتازون قاطی کن بذار رو محل سوختگی
0
1401/07/23
مامان فارا 🍒❤
دوتا پماد قاطی کردم زدم خیلی خوب بود دکتر اوما داد واسه سوختگی دخترم سه روز زدم ،روزی دوباره مثل اب رو اتیش سریع هم خوب شد یکیش فن تویین بود فک کنم یکی اکساید همچین چیزی دقیق یادم نیست
0
1401/07/23
marziyeh bazargan
من پماد سیوند زدم عالی
0
1401/07/23
marziyeh bazargan
۴۰ تومن خریدم
0
1401/07/23
marziyeh bazargan
ترکیب ۳ تا کرم
0
1401/07/23
سوال کننده
خدانکنه🥺ن ندارم
0
1401/07/23
سوال کننده
چقد خوب
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون عزیزم نگرفتم تاحالا🥺باید همرو امتحان کنم پوستش رفته😭
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/07/23
سوال کننده
👌👌
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/07/23
سوال کننده
منم میخرم ببینم بهتر میشه
1
1401/07/23
💫 مامانی 💫
گلی من ی روش سنتی امتحان کردم و جواب گرفتم.
اگر دوست داری تست کن
چند وقت پیش پای پسرم سوخت خون میومد ی بنده خدایی گفت کاهگل معجزه است استفاده کردم و عااااااااالی بود.
بازم من فقط تجربمو میگم هرجور صلاح میدونی
وازلین وی کر و سودوکرم هم خوب بود
اگر دوست داری تست کن
چند وقت پیش پای پسرم سوخت خون میومد ی بنده خدایی گفت کاهگل معجزه است استفاده کردم و عااااااااالی بود.
بازم من فقط تجربمو میگم هرجور صلاح میدونی
وازلین وی کر و سودوکرم هم خوب بود
0
1401/07/23
سوال کننده
کاهگل چجوری تهیه کردین
1
1401/07/23
💫 مامانی 💫
بابام ب یکی از دوستاش که توی روستا زندگی میکرد گفت برام آوردن
کاهگل رو مث پودر کرده بود منم میریزم جایی ک سوخته
کاهگل رو مث پودر کرده بود منم میریزم جایی ک سوخته
1
1401/07/23
masi🌿 𔘓 𔓘
من فقط زینک جواب میده وازلین زینک اکساید لایه ضخیم بزن بیشتر بزار بدون مایبیبی باشه
1
1401/07/23
💫 مامانی 💫
عزیزم ی مدت پوشک نکن و مرتب بشور
آب توی بهبود سوختگی خیلی کمک کننده است
آب توی بهبود سوختگی خیلی کمک کننده است
2
1401/07/23
نسیم م
این خیلی خوبه زهرا، دکتر به من گفت لایه ضخیم بزن.
زینک هم پوشانندگی داره و باید ضخیم بمالی روی پوستش
زینک هم پوشانندگی داره و باید ضخیم بمالی روی پوستش
1
1401/07/23
خانم گل .
سلام من برا سوختگی پای پسرم اونموقع ک پوشک میشد کرم باریج زدم خیلی زود خوب شد
چند مدل کرم امتحان کردم از زینک وکالاندولا وازلین مخصوص اطفال و مام درم و ایروکس و هیدروکورتیزون و... بگیر تا روغن جامد اما هیچکدوم جواب نداد جز این باریج
چند مدل کرم امتحان کردم از زینک وکالاندولا وازلین مخصوص اطفال و مام درم و ایروکس و هیدروکورتیزون و... بگیر تا روغن جامد اما هیچکدوم جواب نداد جز این باریج
0
1401/07/23
🍃🌵Zahra🌱 .
زهرا الان ک شبه چجوری بستیش؟
شبو تا صب میبندی یا بازه؟
شبو تا صب میبندی یا بازه؟
1
1401/07/23
🍃🌵Zahra🌱 .
رایان تن تن میسوزه پاش
روزا ک نمیتونم باز بزارم
شورت خالی پاش میکنم
ماشالله بهش ده دیقه نشده میبینم خیسه خلاصه تن تن عوض میکنم
شبارو ولی ی شورت ازاین ۷ایا پاش میکنم از روی شورت مای بیبی میبندم
تاصب خوب میشه
ی روش دیگم هست
نگار یادم داد
پارچه نخی اندازه بلندی مای بیبی برش بزن
بزار داخل مایبیبی بعد اردن ی لایه ضخیم بزن ببندش
روزا ک نمیتونم باز بزارم
شورت خالی پاش میکنم
ماشالله بهش ده دیقه نشده میبینم خیسه خلاصه تن تن عوض میکنم
شبارو ولی ی شورت ازاین ۷ایا پاش میکنم از روی شورت مای بیبی میبندم
تاصب خوب میشه
ی روش دیگم هست
نگار یادم داد
پارچه نخی اندازه بلندی مای بیبی برش بزن
بزار داخل مایبیبی بعد اردن ی لایه ضخیم بزن ببندش
0
1401/07/23
مامان ی خانم کوچولو
پماد هیدروکورتیزون و کلوتریمازول بزن
1
1401/07/23
Zahra Delbar
زهرا پای ثنا خیلی بد سوخته بود بردم. دکتر تا نگا کرد چشاش بست گفت وای من، پماد بیبی فرست داد روزی دوبار بزنم کلا عالیه پمادش با دوتا دیگه داده بود پماد، اما گفت کلا بازش بزار چند روز اول باز گذاشتم دیدم. نمیشه خونه مامانم بودم همه جا نجس میشد ما هم که اگه غافل میشدیم نمیدیدیم کجا نجس شده، بعد اومدم شلوار نخی پاش میکردم رو شلوار پوشک شل میبستم اما اینقدر بد بود یه هفته بیشتر طول کشید
1
1401/07/23
Parisa ♡🦋
اوخی عزیزمممم زهرا چی شده طفلکم
کالاندولا خیلی پماد خوبیه
ایشلا زودتر خوب بشه
کالاندولا خیلی پماد خوبیه
ایشلا زودتر خوب بشه
1
1401/07/23
الهام الییی
سلام . من دخترم یه هفته اسهال شد
منم پناتن دارم و خودم چن بار زدم رو خودم و زود جواب گرفتم . ولیتو اون یه هفته هر سری برا دخترم میزدم که نسوزه ولی اخر هفته دیگه میخواس دون دون بزنه و بسوزه . بعد از روغنی که عمه ام درست میکنه از موم و روغن زیتون و نمیدونم چه مواد دیکه ای هم داره . از اون زدم دو بار و فوری اثر کرد .
منم پناتن دارم و خودم چن بار زدم رو خودم و زود جواب گرفتم . ولیتو اون یه هفته هر سری برا دخترم میزدم که نسوزه ولی اخر هفته دیگه میخواس دون دون بزنه و بسوزه . بعد از روغنی که عمه ام درست میکنه از موم و روغن زیتون و نمیدونم چه مواد دیکه ای هم داره . از اون زدم دو بار و فوری اثر کرد .
0
1401/07/23
سوال کننده
میبندم زهرا خیلی جیش میکنه تا صب مریض میشه
0
1401/07/23
سوال کننده
مرسی عزیزدل امتحان میکنم
0
1401/07/23
سوال کننده
مرسی پری جون بچم پاش کباب شده
0
1401/07/23
سوال کننده
مرسی عزیزم اره طفلکا خیلی گناه دارن😭
0
1401/07/23
سوال کننده
دستت درد نکنه گلم ممنون
1
1401/07/23
Maryam M
سلام
1
1401/07/23
Maryam M
پسر منم دقیقا همونجا ها سوخته بود ی پیاله آب ولرم پنبه میزدم توش و همونجا ها رو تمیز میکردم و پماد تترا میزدم خوب شد خداروشکر
0
1401/07/23
Maryam M
بنظرتون از اسهالیشه؟ من بهش سفالکسین میدادم و الان ی دکتر گفت پدی لاک بده بهش چون آنتی بیوتیک باعث کشته شدن میکروب های مفید بدنش هم میشه آزمایش مدفوع چطوری میگیرن ببرمش کسی اطلاع داره؟؟؟؟
1
1401/07/23
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
عزیزم برای بهبود این شرایط از دستمال مرطوب برای تمیزکردن دلبندتان استفاده نکنید، به علاوه فعلا برای بهبود این شرایط تلاش کنید تا حد امکان دلبندتان را پوشک نکرده و اجازه دهید تا نواحی درگیر در معرض هوا قرار بگیرند. برای تمیز کردن از مواد محرک استفاده نکرده و بعد از هر بار دفع ادرار یا مدفوع به خوبی از ناحیه تناسلی و مقعد را شسته و با حرکات ملایم ضربه ای با دستمال پنبه ای نرم خشک کنید. پماد کالاندولا مارک دینه و زینک اکساید ترکيبي بزنید، پماد سودوکرم برای شب ها و تریامسینولون ان ان را روزها امتحان کنید اما تریامسینولون را بیشتر از 3 روز استفاده نکنید ، روغن نباتی نیز گزینه خوبی است 🌹
عزیزم برای بهبود این شرایط از دستمال مرطوب برای تمیزکردن دلبندتان استفاده نکنید، به علاوه فعلا برای بهبود این شرایط تلاش کنید تا حد امکان دلبندتان را پوشک نکرده و اجازه دهید تا نواحی درگیر در معرض هوا قرار بگیرند. برای تمیز کردن از مواد محرک استفاده نکرده و بعد از هر بار دفع ادرار یا مدفوع به خوبی از ناحیه تناسلی و مقعد را شسته و با حرکات ملایم ضربه ای با دستمال پنبه ای نرم خشک کنید. پماد کالاندولا مارک دینه و زینک اکساید ترکيبي بزنید، پماد سودوکرم برای شب ها و تریامسینولون ان ان را روزها امتحان کنید اما تریامسینولون را بیشتر از 3 روز استفاده نکنید ، روغن نباتی نیز گزینه خوبی است 🌹
1
1401/07/23
ye parii ii
دکتر به دخترم پماد هیدروکورتیزون و کلوتریمازول رو داد باهم مخلوط میکنم میزنم زود خوب میشه
0
1401/07/23
سوال کننده
اره حتما از اسهالشه
پسر من اسهالم نیس
پسر من اسهالم نیس
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنونم پزشک محترم فکر میکنم ادرارش اسیدی شده امروز سر آلتش هم قرمز شده بود🥺
0
1401/07/23
پزشک اوما
مامان گل خواهش میکنم 💓
در حال دندان درآوردن است؟ احتمال عفونت ادراری را هم مدنظر داشته باشید
در حال دندان درآوردن است؟ احتمال عفونت ادراری را هم مدنظر داشته باشید
0
1401/07/23
سوال کننده
دوتا ۸ماهگیش داورده دکتر جان اما الان خیلی بیقراره و گاز میگیره شاید از اون باشه
۶ماهگیش هم ازمایش دادیم عفونت ادراری نداشت خداروشکر
چطور بفهمم برای دندونش هست؟
۶ماهگیش هم ازمایش دادیم عفونت ادراری نداشت خداروشکر
چطور بفهمم برای دندونش هست؟
0
1401/07/24
پزشک اوما
جان دلم عفونت ادراری ممکن است در عرض یک روز ایجاد شود سلامت 6 ماهگی به معنای این نیست که الان عفونت ندارد من توصیه میکنم آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید 💓
1
1401/07/24
🧿🤱👑👶 Maman Soni
فقط پماد پناتن اب روو اتیشه
دقت کن پماد باید به موست بچت سازگار باشه
دقت کن پماد باید به موست بچت سازگار باشه
0
1401/07/24
سوال کننده
ممنون
0
1401/07/24
سوال کننده
ممنونم پزشک محترم چشم انجام میدیم
از دیشب ان ان زدم براش خیلییییی بهتر شده ممنونم ازتون😘❤
از دیشب ان ان زدم براش خیلییییی بهتر شده ممنونم ازتون😘❤
0
1401/07/24
Maryam M
منم همینطور شده تو تاپیک شما دیدم دکتر نوشته کالاندولا و زینک منم گرفتم دارم میزنم
0
1401/07/24
سوال کننده
ایشالا نتیجه خوب بده براش من دو روزه فقط اخرشبا پوشکش میکنم
و ان ان خیلی خوبه بنظرم
و ان ان خیلی خوبه بنظرم
1
1401/07/24
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ،خداروشکر که شرایط بهتر شده است و انشالله با همین روند کاملا بهبود پیدا می کند 💜💜
0
1401/07/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/07/24
سوال کننده
فدای شما ممنون ک کنارمونید😍
1
1401/07/24
پزشک اوما
عزیزم ممنونم از پیام قشنگتون ❤️❤️😊و الهی که همیشه زنده باشید 💖💖
1
1401/07/24
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_14_col
1
1401/07/24
سوال کننده
stk: |~|11|~|139
1
1401/07/25
پزشک اوما
❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لکه های سیاه رنگ دور چشم در بارداری ، چه زمانی از می رود؟
- له شدن ران پا مث سوختگی
- پماد خوب برای سوختگی
- خواهر زادم وقتی ادرار میکنه جیغ و گریه میکنه
- خیلی دلم کباب شده😭
- ریخت مدام بزاق دهان
- سوختگی نوزاد تورو خدا کمک کنید
- برای جای سوختگی با بخار اب جوش ..؟!
- سلام خانوما واسه سوختگی سقف دهان چیکار میشه کرد
- قطره اهن / پماد سوختگی




