سلام دکتر عزیز خسته نباشید دکتر بعد زایمانم دچار سردرد های شدید شدم زایمانم سزارین بود اولاش جوری بود نمیتونستم چشمامو باز کنم ب مرور خوب شدم دکتر هم رفتم گفتن خون زیادی ازت رفته و آهن داد الان گاهی دچارش میشم از چند نفر شنیدم آمپول نوروبین موثره خاستم ببینم نظر شما چیه و هر چند وقت یکبار باید بزنم ممنونم🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



429
1401/07/22


