ن عزیزم مشکلی نداره برا منم همینجوره
طول سرویکس کم نیست به نظرتون
نه عزیزم منم سنی که تو ان تی گفت نسبت به پریودیم دقیقا 2 روز جلو تره و اصل کارم ان تیه فکر کنم لقاحمون زود گرفته
نه نرماله ولی خودت زیاد پیاده روی نکن پله کمتر برو سرپا کمتر باش ولی به کارای روزمرت برس .
سلام به روی قشنگتون مامان جان
تا دو هفته اختلاف در سن بارداری کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد جانم. به علاوه در سونوگرافی تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، حجم مایع آمنیوتیک، ضربان قلب و همچنین میزان ان تی (NT) در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست اما بخش آزمایش خون غربالگری را فراموش نکنید تا بتوان تفسیر صحیحی داشت.
در مورد جفت نیز جایگاه آن قدامی یعنی در دیواره جلویی رحم گزارش شده است که طبیعی است.
طول سرویکس هم خوب است اما عالی نیست فعلا تا زمان سونوگرافی آنومالی اسکن استراحت بیشتر داشته باشید و سفر نروید، فعالیت سنگین نداشته باشید و از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید 🌹🌹
ممنون از لطفتون خانم دکتر❤️🌹
خواهش میکنم مامان عزیز و مهربان 🌹🌹